Nineshots
Well-known member
Idd zo’n bridge (Eufy homebase) ga je nodig hebben. Je kan wel redelijk goeie deals vinden van de deurbel met homebase samen.
Die andere bel ken ik niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd zo’n bridge (Eufy homebase) ga je nodig hebben. Je kan wel redelijk goeie deals vinden van de deurbel met homebase samen.
Die andere bel ken ik niet.
Nog even deze bumpen nu er terug wat activiteit is in het topic.Werkt zo'n unifi door access starter kit (bv. https://techspecs.ui.com/unifi/door-access/ua-g2-sk-pro?subcategory=all-door-access) waarbij je geen beelden wil opslaan, maar wel de andere functionaliteiten wil gebruiken (deur open doen op afstand, via app communiceren etc..) ook zonder unifi netwerk gear (gateway etc..) maar met een simpele switch en router?
Ik heb deze, die is wel degelijk met een homebase. Die die jij hebt lijkt, op basis van de handleiding, ook gewoon met zo'n chime te werken maar daar heb ik dus zelf geen ervaring mee. Geen idee wat het verschil tussen beiden is.Heb net even de handleiding overlopen. Daar staat toch nergens in dat je de homebase nodig hebt?
EDIT: @BonIver Kan jij dit bevestigen?
Je hebt idd geen homebase nodig voor die deurbel. Heb zelf ook bewust gekozen voor een Eufy deurbel zonder homebase, want ik vind zo'n homebase nogal lomp. Die chime kan je gewoon in eender welk stopcontact steken en staat niet in de weg.Top, onze voordeur ligt wat achterin dus passage is er niet. Heb ook niets al te ingewikkeld nodig dus ga deze bestellen.
Voor de zekerheid: je hebt toch niets nodig van base station voor deze bel?
Misschien geen opslagmogelijkheid lokaal? Of kan je een memory card in die bel steken?Ik heb deze, die is wel degelijk met een homebase. Die die jij hebt lijkt, op basis van de handleiding, ook gewoon met zo'n chime te werken maar daar heb ik dus zelf geen ervaring mee. Geen idee wat het verschil tussen beiden is.
Jawel, local storage zit in de chime. Die fungeert als "homebase".Misschien geen opslagmogelijkheid lokaal? Of kan je een memory card in die bel steken?
Is het dan niet interessanter om een homebase te nemen die compatibel is met andere eufy producten? Als je dan toch al met zo’n ding zit?Jawel, local storage zit in de chime. Die fungeert als "homebase".
Als je van plan bent om meerdere Eufy producten aan te schaffen en je sowieso met zo'n grote homebase zal komen te zitten voor één van de producten, dan wel uiteraard. Ik heb enkel de bel van Eufy, dus in mijn geval was dat overkill.Is het dan niet interessanter om een homebase te nemen die compatibel is met andere eufy producten? Als je dan toch al met zo’n ding zit?
wij hebben deze: https://www.nikostore.nl/510-01501....278L5Oh2L8hoS4oLoyodpxUalQbBcMxRoCK1wQAvD_BwEWie heeft nog aanbevelingen voor een slimme deurbel? Is er iets nieuws op de markt?
ubiquiti g4 pro.Wie heeft nog aanbevelingen voor een slimme deurbel? Is er iets nieuws op de markt?
Ik ben uiteindelijk gegaan voor unifi access g2 reader pro.Wie heeft nog aanbevelingen voor een slimme deurbel? Is er iets nieuws op de markt?

Wij hebbe deze hier ook,ubiquiti g4 pro.
geen abbonement, alles lokaal. geen gezever.
is dat geen heel gedoe die magnetische sloten plaatsen?Ik ben uiteindelijk gegaan voor unifi access g2 reader pro.
Het leukste hieraan is dat ik nu het huis in ga met face recognition
Er is ondertussen een g3 uit iets meer functionaliteit
Als je op een of andere manier met webhooks kan werken wel, Ik ken de Tapo range zelf niet en wat het allemaal kan, maar dacht wel dat je het kan linken met home-assistant en dan moet dat wel lukken. Wel wat omslachtig misschien..Interessant... Ik heb hier een Tapo deurbel, draadloos gekoppeld met een Tapo 200 hub (hub bedraad in het netwerk). Zou er een methode zijn om die hub op één of andere manier met loxone te koppelen (enkel om een deurbel trigger door te geven naar loxone toe)?
als de stroom uitvalt springen uw deuren toch ook open? ups voorzien?
Lemme, de welke nu gekocht?
Lemme, de welke nu gekocht?
Onze bel en videofoon heeft de geest gegeven en moet vervangen worden.