Die unify door lock, dat is enkel voor het openen van elektrische sloten? Die hebben geen motor op de deur die de deur in nacht slot draait en omgekeerd? Of kijk ik er over.
Ik heb gisteren mijn nuki vervangen door Loqed. De loqed is veel mooier, werkt vlotter en aangenamer.
De nuki begon na 2 jaar wat te haperen en te doen, hoorde dat hij niet meer soepel draaide.
Enige nadeel aan de loqed is dat als je niet uit een straal van 500 meter bent geweest je niet binnenkant met "Touch to open"...
Dus als je de vuilzakken gaat buiten zetten (en binnenkatten hebt) of gewoon eens even met de buren staat te praten heb je miserie.
Heb hem nu staan op "Touch to connect", maar dat is niet 100% veilig omdat hij zou kunnen denken dat je gsm buiten is ipv binnen afhankelijk van je situatie.
Nu die loqed overgenomen is door Shelly zie ik wel kans op verbeteringen. Heb hier al redelijk veel Shelly producten.
edit: Ik begrijp niet zo heel goed waarom het slot niet gewoon op "touch to open" kan gaan vanaf je 1 of 2 meter van de voordeur bent weg geweest en terug komt?