12h voor vertrek er achter komen dat door verschillende verhuizen de laatste maanden u gerief beetje overal verspreid ligt :wallbash:
Hopelijk vind ik alles terug.

Heb ik al ski + skibotten en ne jas en donsjas. Nu nog de broek, pieper en kousen.
Zo heb ik een kameraad die de dag voor vertrek zijn jas niet vond. Hij is sowieso al een chaotisch persoon, maar na de verhuis van een halfjaar van te voren vond hij zijn jas niet. Omdat het allemaal niet te veel mocht kosten, heeft hij online een goedkope tweedehands jas gevonden in Geleen (Nederland). Na de reis kreeg hij een flitsboete in de brievenbus van zijn avontuurtje van ongeveer €150 :rofl: . Had hij evengoed daar een nieuwe jas kunnen kopen.
 
Ja ik vind dus niet alles. En goedkoop doet ge daarna toch niet meer aan. Kan morgen al is duur tripje zijn naar de Intersport. Ik zal al afdingen dat ze mijn ski's kunnen waxen als ik daar ne goeie outfit koop 😂

Edit: gevonden op de zolder bij de schoonouders in een doos onder allemaal andere dozen
 
Laatst bewerkt:
Mensen die met kerst gaan? Ben aan het twijfelen om iets last minute te boeken ofzo. Wss alleen, maar is dat wat te doen qua drukte want ben eigenlijk nog nooit tijdens kerst gaan boarden.
 
Week voor Kerstmis naar La Plagne.
3 jaar geleden dat ik nog op de piste stond, sindsdien enkel maar indoor.
Benieuwd of het nog gaat lukken.

Aanraders voor La Plagne zijn altijd welkom.

Ah ja, hopelijk ligt er dan al genoeg... Anders ben ik gejost
 
Mensen die met kerst gaan? Ben aan het twijfelen om iets last minute te boeken ofzo. Wss alleen, maar is dat wat te doen qua drukte want ben eigenlijk nog nooit tijdens kerst gaan boarden.
Ik ging voor corona elk jaar boarden met Kerst en Nieuw.
Best iets zoeken met sneeuwzekerheid, maar op 25 dec en 1 jan zelf is het zalig om te gaan skiën, geen kat te zien.
 
Voor de mensen die nog een skitrip zoeken voor in januari of niet alleen willen gaan. Ik ga ieder jaar mee en er zijn blijkbaar nog redelijk wat plaatsen vrij (ken de organisator). Is altijd in een hut vlak naast de piste. Skigebied is niet supergroot maar vind het wel een tof gebiedje.

 
Voor de mensen die nog een skitrip zoeken voor in januari of niet alleen willen gaan. Ik ga ieder jaar mee en er zijn blijkbaar nog redelijk wat plaatsen vrij (ken de organisator). Is altijd in een hut vlak naast de piste. Skigebied is niet supergroot maar vind het wel een tof gebiedje.

Euhm dat is met het doel om een orgie te hebben, maar ze durven het niet outright te zeggen?

In the evening we will organize crazy group games
In the hut clothing is optional
In general you will have very limited personal privacy and you will be surprised how fast you will feel at ease with everybody
If you are a couple, please understand that in the Crazy Snow Camp you can not behave like a couple. In general the beds are allocated through a lottery (faq) and we’re all sleeping in one big space. And you are expected to participate in all activities and group life as individuals and not as a couple. Yes you will be hugging – in the numerous group hugs! So be prepared to sit each at opposite sides of the table during dinner, and accept that someone other than yourself might be giving your partner a massage of the sour muscles.

Allez zegt dan gewoon dat ge 10 man zoekt voor een orgie heh @Strijkijzer... niks om u voor te schamen.
Misschien eens sturen naar @ThomasMore en zijn madam.
 
Laatst bewerkt:
@Lint ik heb die faq nog nooit gelezen, ga ook al 10 jaar ofzo, toen had hij nog geen website :unsure:

In elk geval nog nooit een orgie meegemaakt daar. Open, internationale sfeer wel ja. Verder doet ge wat ge wilt he, ge moet niet mee gaan van mij :p

edit: als je na het lezen denkt van, nee, niks voor mij dan is dat helemaal ok. Dan ben je het doelpubliek niet :unsure:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Voor de mensen die nog een skitrip zoeken voor in januari of niet alleen willen gaan. Ik ga ieder jaar mee en er zijn blijkbaar nog redelijk wat plaatsen vrij (ken de organisator). Is altijd in een hut vlak naast de piste. Skigebied is niet supergroot maar vind het wel een tof gebiedje.

Ziet er wel een uniek concept uit, niet zeker wat voor volk dat aantrekt. In België heb je ook Single Ski & Snow, ziet er mij toch iets "normaler" uit dan crazy snow camp :biglaugh:
Alles hangt natuurlijk af van de groep.
 
Ziet er wel een uniek concept uit, niet zeker wat voor volk dat aantrekt. In België heb je ook Single Ski & Snow, ziet er mij toch iets "normaler" uit dan crazy snow camp :biglaugh:
Alles hangt natuurlijk af van de groep.
Goh, in die 10 jaar toch al redelijk diverse groepen gehad dus zou er niet meteen een type persoon kunnen op kleven. Mss iets meer open-minded, maar voor groepsreizen moet je dat sowieso wel wat zijn denk ik. Vooral west-europeanen en expats die in Nederland wonen, maar das vooral door de ligging en waar de organisator zelf woont denk ik.

De eerste jaren wel veel mensen die aan couchsurfing deden maar de laatste jaren is dat minder. Maar dat kan ook zijn omdat die website ten dode is opgeschreven. :D

Verder, ja, ik post het hier enkel omdat er nog redelijk wat plaats is en wie weet heeft er hier iemand interesse. :)
 
@Lint ik heb die faq nog nooit gelezen, ga ook al 10 jaar ofzo, toen had hij nog geen website :unsure:

In elk geval nog nooit een orgie meegemaakt daar. Open, internationale sfeer wel ja. Verder doet ge wat ge wilt he, ge moet niet mee gaan van mij :p

edit: als je na het lezen denkt van, nee, niks voor mij dan is dat helemaal ok. Dan ben je het doelpubliek niet :unsure:
Oh maar als ik vrijgezel was zou ik direct meegaan hoor. Ik nam toen zowat elke opportuniteit aan om te boarden. Nu met een kind moet ik het met heel wat minder dagen in de bergen stellen (gelukkig nog steeds 15 a 20, corona periode niet mee gerekend).
 
Alles is opgeruimd.

Nu is het uitkijken naar de volgende vakantie.
@TooChé gaat veel geluk hebben volgende week.
Veel sneeuw gevallen, er zijn al stukken van het winter skigebied open.

Ben jij eigenlijk al landes? Of heb je enkel een deel gedaan (LS1 bv)
Want na een week training voor LS1 heb ik duidelijk door dat er nog werk aan de winkel is!
 
Gij hebt het geluk gehad van pow ;)

Nu, er is idd meer open dan normaal, dus da's wel positief. De base is gelegd voor het seizoen de voorbije dagen.
Ik heb enkel een deel gedaan, en ligt eigenlijk wat stil sinds ik ben begonnen met touren & telemark :)
 
GODVER, en ik heb natuurlijk JNJ

hopelijk snel mijn boosterprik

 
Ik heb van de bronnen ter plaatste al een update gehad hoe het er daar aan toe gaat.
Strenge controles overal inderdaad, maar verschillende Belgen die in Tux zitten keren terug met corona. I kid you not ...
 
Laatst bewerkt:
Hier eens gekeken voor skischoenen te kopen met aparte zool ( AS Adventure ) . Hopelijk deze krokus eens kunnen skiën zonder pijn aan de onderkant van men voeten.
Waar kan je beetje de concrete regelgeving volgen voor Oostenrijk?
 
Terug
Bovenaan