Zijn er speciale websites/organisaties die jullie volgen voor skireizen (in de aanbieding)? Ik ben sunweb nu aan het volgen voor les Trois Vallées, maar voor de rest nog niet veel organisaties gevonden met een gelijkaardig aanbod.
 
Zijn er speciale websites/organisaties die jullie volgen voor skireizen (in de aanbieding)? Ik ben sunweb nu aan het volgen voor les Trois Vallées, maar voor de rest nog niet veel organisaties gevonden met een gelijkaardig aanbod.
Als ik buiten de schoolvakanties ga boek ik nooit meer als 48h op voorhand.
Want als het strontweer is in Frankrijk kan Ischgl. Solden bv wel een goede optie zijn. Of toch uitwijken naar Dolomiti superski, Aosta, ...

Zo heb je meestal beste sneeuw en weer. En je komt eens ergens anders!
 
Als ik buiten de schoolvakanties ga boek ik nooit meer als 48h op voorhand.
Want als het strontweer is in Frankrijk kan Ischgl. Solden bv wel een goede optie zijn. Of toch uitwijken naar Dolomiti superski, Aosta, ...

Zo heb je meestal beste sneeuw en weer. En je komt eens ergens anders!

Maar zit dan niet alles vol of duurder? Wij gaan altijd buiten schoolvakanties maar boeken toch op voorhand.

En vergeet niet er heeft wel altijd iemand een schoolvakantie want je moet rekening houden met Belgie, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en die hebben allemaal een andere regeling.
 
Maar zit dan niet alles vol of duurder?
Duurder niet, maar hangt vooral af wat de eisen zijn.
Je moet nemen wat er is. Wij vinden het ook niet erg om beetje te rijden in de ochtend.

Zo heb ik in les 3 vallees al is in brides les bains geslapen en een beetje verder in de vallei in bourg saint Maurice. Beiden hebben directe verbinding met een skigebied.

Maar over eisen, we zijn al in hostels, appartementen, berghutten, b&b, hotels terecht gekomen.
Neem standaard een slaapzak en kussen mee dus kan altijd daarin slapen als het moet.
Je moet het zeker niet doen als je in de ochtend een ontbijtbuffet wil of direct skies inklikken en voort, ...

Maar je doet het dus voor de roadtrip, de goede sneeuw, het weer en het avontuur.
 
Het ziet er naar uit dat je overal mondmasker mag opzetten op gesloten liften, zelfs in landen waar je ook coronapasje moet hebben.
Toch ook niet aangenaam, zeker als het koud is
 
Het ziet er naar uit dat je overal mondmasker mag opzetten op gesloten liften, zelfs in landen waar je ook coronapasje moet hebben.
Toch ook niet aangenaam, zeker als het koud is
Dan haal ik toch die buf wat al eens in het coronatopic is gepasseerd.
 
 
Aaaah oops,
nuja die buffs hebben dus geen FFP2 filter. Mogelijks doen ze daar lastig over.
Da's zowat de samenvatting
 
En vergeet niet er heeft wel altijd iemand een schoolvakantie want je moet rekening houden met Belgie, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk en die hebben allemaal een andere regeling.
Dit lijstje hier daar heel handig voor.
Er zijn genoeg bedden hoor, die zijn maar 1 week per jaar echt volzet en dat is de krokusvakantie.

 
12h voor vertrek er achter komen dat door verschillende verhuizen de laatste maanden u gerief beetje overal verspreid ligt :wallbash:
Hopelijk vind ik alles terug.

Heb ik al ski + skibotten en ne jas en donsjas. Nu nog de broek, pieper en kousen.
 
Ik heb nog een skibroek mogen bestellen aangezien de enige die ik nog had, ene is om te tourskiën en niet echt dient om de mogelijke windstoten aan -15° te verdragen op Tux
 
Ik heb nog een skibroek mogen bestellen aangezien de enige die ik nog had, ene is om te tourskiën en niet echt dient om de mogelijke windstoten aan -15° te verdragen op Tux
Beste dat ik heb voorgehad was van de bus van Josk stappen aan de gondels beneden in Tux.
De skiwinkel binnen lopen de eerste broek pakken die paste en betalen.

Was mijn broek thuis vergeten :ROFLMAO:
 
Ik heb dus deze gekocht, en direct voor 15 man bij de vrienden meebesteld, dan moesten we maar 1x 17 euro verzendkosten betalen.

 
Terug
Bovenaan