Doen sommigen beenoefeningen voor je gaat skiën? Ik heb soms snel last van verzuurde benen en wil ze misschien eens gaan trainen op voorhand.
 
Misschien is het al eens gepasseerd, misschien zelfs door mezelf :unsure: , maar zijn hier nog brillendragers, die hun skibril over de gewone bril dragen? Mijn bril is praktisch altijd beslagen. Ik was nu aan het denken aan de Anon M4, waar ik wel veel goeds over lees. Alleen is die behoorlijk prijzig en ski ik, als het weer het toelaat, met een zonnebril op.
 
Ook brildrager hier... maar het overgrote deel van de tijd draag ik lenzen, ook om te boarden... werkt perfect voor mij. Mss even kijken of je voor die vakantieweek niet weg kan met daglenzen (die gooi je weg aan het einde van de dag, dus geen geklooi met potjes en lensvloeistof).
 
Ook brildrager hier... maar het overgrote deel van de tijd draag ik lenzen, ook om te boarden... werkt perfect voor mij. Mss even kijken of je voor die vakantieweek niet weg kan met daglenzen (die gooi je weg aan het einde van de dag, dus geen geklooi met potjes en lensvloeistof).
Dat zou idd de beste optie zijn, maar heb nooit lenzen gehad. Ik heb wel nog een paar maanden om te oefenen natuurlijk.
 
Hoh, groter oppervlakte, meer inwoners, cote d'azur ... Zal wel ietske duurder zijn dan oostenrijk ja
:unsure:

wat bedoelt ge precies?
Transport? Skipas? Verblijf? Huur materiaal? Eten & drank?
 
Terug
Bovenaan