Sifu

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Sifu

Vandaag gekocht op PC. Aangenaam en vloeiend spel, maar damn als ik niet oplet en button mash, ben ik er snel aan. Die death counter maar stijgen in het allereerste level :laugh:
 
ben intussen tot aan de offices geraakt. Maar ik ga stappen terugzetten en skills farmen, want momenteel is mijn leeftijd:
Squats: 20
Club: 22
Museum: 25
Offices: 42 :help:

Die eindbaas van museum heb ik gewoon zo veel moeite mee man. Ik zou toch willen proberen om max 30 te zijn als ik die versla
 
ben intussen tot aan de offices geraakt. Maar ik ga stappen terugzetten en skills farmen, want momenteel is mijn leeftijd:
Squats: 20
Club: 22
Museum: 25
Offices: 42 :help:

Die eindbaas van museum heb ik gewoon zo veel moeite mee man. Ik zou toch willen proberen om max 30 te zijn als ik die versla
Squats en Club geraak ik nu probleemloos door, ben 20 als ik aan de eindbaas van Museum geraak, maar die kan ik gewoon niet lezen. Ik mis vaak met onder of boven. Ben ik al in de 50 tegen dat ik aan het 2de gevecht begin.
 
Squats en Club geraak ik nu probleemloos door, ben 20 als ik aan de eindbaas van Museum geraak, maar die kan ik gewoon niet lezen. Ik mis vaak met onder of boven. Ben ik al in de 50 tegen dat ik aan het 2de gevecht begin.
Echt niet normaal he. Tis vooral ook die eerste phase die ik het moeilijkste vind. De tweede met haar messen is nog te doen. Daarmee da ik wat exp aan het farmen ben nu, want er is een methode om haar eerste fase the cheesen. Ge kunt haar blijkbaar volledig stunlocken met die crotch punch skill. Up, up, light attack is dat denk ik. Dan kunt ge die crotch punch doen, en 2 light attacks, en opnieuw en opnieuw. En daar kan ze totaal niet op reageren.

Denk dat ik het dan zo ga doen, want van 25 naar 42 gaan vind ik wa zonde. Zijn ook een aantal skills die ge niet meer kunt unlocken op die leeftijd. Zou dus zeer nice zijn als de cheese methode lukt en ik gewoon op 25 aan offices kan beginnen
 
Forumkonijn heeft Sifu bijgewerkt met een nieuwe update:

Review: Sifu

Lees onze review via volgende link:


Lees meer over deze update...
 
Ben nu wel eens nieuwsgierig hoe easy, easy mode is… 🤔
 
Ben nu wel eens nieuwsgierig hoe easy, easy mode is… 🤔
Denk dat het nog altijd wel ene leuke uitdaging gaat zijn, al toch dat hoop ik. Ga de game eerst gewoon proberen en als ik echt vast zit of voor de trophies als er iets niet lukt naar Easy gaan.
 
En ik lees op reddit dat er zijn die het in 1 keer uitspelen zonder doodgaan :crazy:
Ja ma er zijn er ook die dat voordien al konden :p
Denk dat bij games als dit dat heel skill dependend is als ook hoe goed ligt de game je. Uitspelen op easy is wel echt niet moeilijk. Ben nu in stage 4 van 5 age 36. Je kan tot in de 70 gaan en tis maar +1 per death dus tis zeker goed te doen. Ik zat eerder met de platinum in mij hoofd waarbij je het moet uitspelen onder age 25. Dat is op easy toch nog steeds wel beetje uitdagend (denk ik) als leek mss als ik beter wordt ik er anders over denk wel, want merk dat ik beter en beter word wel en progress maak.
 
zonder doodgaan
Bedoelde je trouwens zonder letterlijk dood gaan door dat ze te oude worden, of bedoelde je zonder dat ze verouderen? Want zonder dood gaan als in 70+ worden, zal ik denk ik ook wel halen. Maar zonder eens te verouderen absoluut niet toch :p
 
Bedoelde je trouwens zonder letterlijk dood gaan door dat ze te oude worden, of bedoelde je zonder dat ze verouderen? Want zonder dood gaan als in 70+ worden, zal ik denk ik ook wel halen. Maar zonder eens te verouderen absoluut niet toch :p
eeeuh 🤔 wrs het eerste
 
Dat klinkt wel aannemelijk, want dat zal hier ook wel het geval zijn.
bloedmooie game, de artstijl vind ik wel nice, leuke fotomode.
speel het wel graag moet ik zeggen,
Zien hoever ik graak, trouwens de discversie gekocht
 
Terug
Bovenaan