Sifu

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Sifu

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
sifu.png


release: 8 februari 2022
genre: brawler, roguelike
dev: Sloclap

Singleplayer van de makers van Absolver.

Sifu is the story of a young Kung Fu student on a path of revenge, hunting for the murderers of his family. One against all, he has no allies, and countless enemies. He has to rely on his unique mastery of Kung Fu as well as a mysterious pendant to prevail, and preserve his family’s legacy.

The hunt for your enemies will take you through the hidden corners of the city, from the gang-ridden suburbs to the cold hallways of the corporate towers. You have got one day, and countless enemies on your way. For every mistake, time will be the price to pay.

 
Ziet er heel cool uit maar dat vond ik bij Absolver ook en voor de één of andere reden was dat echt niet zo leuk om te spelen.
Deze ga ik wel een kans geven.
 
Ga ik ook zeker kopen. Eerst leek het me niks maar na een paar trailers te zien wil ik die toch wel spelen
 
Net gekocht. Ben benieuwd. Perfect voor tussen door als de coop friends niet online zijn voor dying light.
 
Komt ook op disc, dusja mss beter afwachten (3 mei)
Denk idd dat ik daar op ga wachten. Dacht eerst online te kopen, maar nog vrij duur eigenlijk. Weet wel niet hoelang het spel is.maja, binnen dik 10 dagen hebben we horizon ook al. Genoeg om te spelen 🙂.
 
Als ik de ps4 versie koop zou ik dan gratis upgrade krijgen naar de ps5 versie? Vind daar niks over terug
 
Skillup zei dat ook in zijn review. :p
Souls games vragen gewoon dat je het verslaat, sifu vraagt perfectie

Met andere woorden, deze is sowieso niet voor mij. Hopelijk dat het wel eens op gamepass komt, wil dit wel eens proberen voor een uurtje of 2 ofzo :D
 
Skillup zei dat ook in zijn review. :p
Souls games vragen gewoon dat je het verslaat, sifu vraagt perfectie

Met andere woorden, deze is sowieso niet voor mij. Hopelijk dat het wel eens op gamepass komt, wil dit wel eens proberen voor een uurtje of 2 ofzo :D
Tis een roguelite eh.. dus oefening gaat er zeker in zitten en het lijkt me ook wel de bedoeling dat je het niet gewoon in één keer uit speelt. Je unlocked ook permanente upgrades naar mate je meer speelt, dus uitspelen zal je uiteindelijk echt wel doen, gelijk elke andere roguelite.

Kan het sowieso al niet vergelijken met een Souls game IMO, eerder met iets als Returnal, Hades, Dead Cells, ...

Hoop zelf ook wel dat hij ooit naar GP komt, of op zen minst naar Steam. Nu echt geen zin deze op Epic Games te kopen of PS.
 
Een paar reviews bekeken en het klinkt wel goed. Ik dacht dat het een simpel vechtspel was dat je op 3 uur kan uitspelen. Maar het is een redelijk moeilijk spel zoals God Hand op de ps2 vroeger of dark souls. Die 3 uren kunnen al snel 10 uren worden...
Uiteindelijk toch gekocht :)
 
Terug
Bovenaan