Sifu

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Sifu

Eerste level complete ! Eerste keer was ik age 76 na de boss fight. Tweede keer age 42. Ik blijf opnieuw runnen tot ik age 20 ben in level 2 ! Letss goo !
 
Kan iemand mij antwoorden of de ps4 versie gratis geüpgraded wordt naar de ps5 versie als ik deze fysiek koop?
 
Ik hoop maar dat deze ooit is bij psplus komt, ik wil hem wel uitproberen, ik heb toch een beetje ervaring met fighters, maar deze zal te moeilijk zijn voor mij als ik het zo hoor... Als ik al niet verder geraak in demons souls zal ik hier ook rap vast zitten denk ik dan...
 
Ik hoop maar dat deze ooit is bij psplus komt, ik wil hem wel uitproberen, ik heb toch een beetje ervaring met fighters, maar deze zal te moeilijk zijn voor mij als ik het zo hoor... Als ik al niet verder geraak in demons souls zal ik hier ook rap vast zitten denk ik dan...
Den 10de da ik dit spel hoor en zie vergelijke met Demon's Souls :p

Ik vraag me nog steeds af waarom, is een totaal andere stijl van game, tis niet omdat je het ene niet kan, dat je daarom het andere ook niet kan.
Voor mij persoonlijk ziet deze game er veel uitdagender uit dan DeS, dat terwijl ik DeS toch wel zeer goed ken en kan. Maar dat is dan vooral omdat dit genre me minder ligt. Ben niet zo super in beate'm up styled games, zeker niet met zo een hoog tempo.
 
Wat zijn de bevindingen van het spel? Ik twijfel nog om het te kopen.
Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar wat streams gevolgd van verschillende mensen.
IMO vind ik het er zeer cool uit zien en iedereen dat het speelde was zeer lovend over de look en feel.

Spel lijkt me wel iets moeilijker dan ik initieel dacht dat het was, maar denk dat met de nodige oefening iedereen het wel zou kunnen beaten.
Gaat gewoon af hangen of je dit in 10 of 30 uur zal doen. Denk dat als je echt wil je je stap per stap er wel kan door brute forcen int begin om dan later de levels via upgrades en shortcuts sneller te proberen clearen zodat je in de end game meer ademruimte hebt het te beaten. Nu zoals ik al zei, zal wel heel veel van je skill af hangen. Maar voor de rest, ziet er echt een solid leuke roguelite game uit.

Zelf ga ik wachten tot die ooit op Steam of GP staat omdat ik het niet zie zitten deze game te platten en ik gewoon met te veel andere zaken bezig ben.
 
Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar wat streams gevolgd van verschillende mensen.
IMO vind ik het er zeer cool uit zien en iedereen dat het speelde was zeer lovend over de look en feel.

Spel lijkt me wel iets moeilijker dan ik initieel dacht dat het was, maar denk dat met de nodige oefening iedereen het wel zou kunnen beaten.
Gaat gewoon af hangen of je dit in 10 of 30 uur zal doen. Denk dat als je echt wil je je stap per stap er wel kan door brute forcen int begin om dan later de levels via upgrades en shortcuts sneller te proberen clearen zodat je in de end game meer ademruimte hebt het te beaten. Nu zoals ik al zei, zal wel heel veel van je skill af hangen. Maar voor de rest, ziet er echt een solid leuke roguelite game uit.

Zelf ga ik wachten tot die ooit op Steam of GP staat omdat ik het niet zie zitten deze game te platten en ik gewoon met te veel andere zaken bezig ben.
Thx voor de info, hmm is een twijfel geval
 
Thx voor de info, hmm is een twijfel geval
Snap ik, voor mij ook. Ik ben meestal vrij solid in roguelikes en roguelites. Maar in dit geval is het wel een subgenre waar ik minder in gekend/goed ben, ik weet dus ook niet of ik deze goed ga kunnen of niet en of ik het dan ook ga leuk vinden. Games als Hades en Returnal ga ik al sneller gewoon een kans geven omdat die sub genres (ARPG, Bullethell 3the person shooter) me sowieso wel goed liggen.

Hier is het voor mij ook zo wat een twijfel geval, tziet er goed uit, het speelt precies heel vlot, theeft een goeie challenge, maar gat het mijn ding zijn... unsure :p
 
2de missie age 28

vorige was 74 dus echt een mega verbetering

:love: lang geleden dat ik nog zo een goed spel heb gespeeld,ookal suck ik...meestal als het game over is komt het door fouten van mij dus echt ragen doe ik niet zoals in fifa :unsure:
 
Laatst bewerkt:
2de missie age 28

vorige was 74 dus echt een mega verbetering

:love: lang geleden dat ik nog zo een goed spel heb gespeeld,ookal suck ik...meestal als het game over is komt het door fouten van mij dus echt ragen doe ik niet zoals in fifa :unsure:
Bij fighting games kan ik meestal wel doorzetten, dus ik ben nu echt aan t twijfelen om deze te kopen aan 40 eur, ik ga is wat filmkes bekijken eerst

Soit, gekocht met telefoon krediet, ik steun zoiezo graag zulke spellen / initiatieven

Is ps4 en ps5 groot verschil?
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook gekocht, idd moeilijk maar heel leuk.

Wel een vraagje , ik ben tot act 2 geraakt dan gestorven en nu zie ik bij act 1 20jaar en act 2 50jaar. Als ik act 1 opnieuw en beter doe verandert de leeftijd dan ook van act 2 als ik beter doe?
 
Heb het ook gekocht, idd moeilijk maar heel leuk.

Wel een vraagje , ik ben tot act 2 geraakt dan gestorven en nu zie ik bij act 1 20jaar en act 2 50jaar. Als ik act 1 opnieuw en beter doe verandert de leeftijd dan ook van act 2 als ik beter doe?
Ja, de leeftijd bij act 2 zal beter zijn.
Vb als je act 1 uitspeeld op 25 dan kan je act 2 beginnen op 25 ipv 50
 
Terug
Bovenaan