Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ze niet eerst élk examen gaan laten uitvoeren, kan het rap gaan, denk ik? zo'n computertest is toch niet veel verbeterwerk aan?Vandaag deelgenomen aan een bevorderingsexamen voor niveau B. Iemand die weet hoe lang het ongeveer duurt om je resultaat te krijgen?
Vraag eens aan BOSA?Vraagje voor de ambtenaren:
Als je van FOD wisselt, behou je dan je opgespaarde verlofdagen en schaalanciënniteit ?
Ik heb nu bijv. 26 dagen verlof die ik mee overneem (bij de huidige FOD) naar volgend jaar + 12 dagen in die "spaarpot"
Ben ik die kwijt of kan ik die meenemen als ik van job wissel naar een andere overheids instelling (Federaal)
EN
Stel je bent B1 met 2 jaar schaalanciënniteit dus volgend jaar stijg je naar B2
Behou je die 2jaar of val je terug en verlies je zogezegd 2jaar ?
@Renegadexxripxx werkt voor de overheid dacht ik. Zijn er hier nog ?
Of waar kan je dat navragen? Zijn toch zaken die je in rekening neemt voor je een nieuwe job aanneemt dus aan die P&O dienst kan je dat nog niet vragen.
Normaal gezien behoud je hetgeen je opgebouwd hebt.Vraagje voor de ambtenaren:
Als je van FOD wisselt, behou je dan je opgespaarde verlofdagen en schaalanciënniteit ?
Ik heb nu bijv. 26 dagen verlof die ik mee overneem (bij de huidige FOD) naar volgend jaar + 12 dagen in die "spaarpot"
Ben ik die kwijt of kan ik die meenemen als ik van job wissel naar een andere overheids instelling (Federaal)
EN
Stel je bent B1 met 2 jaar schaalanciënniteit dus volgend jaar stijg je naar B2
Behou je die 2jaar of val je terug en verlies je zogezegd 2jaar ?
@Renegadexxripxx werkt voor de overheid dacht ik. Zijn er hier nog ?
Of waar kan je dat navragen? Zijn toch zaken die je in rekening neemt voor je een nieuwe job aanneemt dus aan die P&O dienst kan je dat nog niet vragen.

Thnx. Duidelijke uitlegbest geen 5 voorkeuren geven, tbh. 2 à 3 is genoeg. 5 wilt al bijna zeggen: "het maakt mij niet uit".
normaal krijgt ge de eerste plaats die vrij is, ja. maar het kan gebeuren dat iemand die lager geplaatst is, anders geen enkele van zijn voorkeur krijgt, en dan krijgt die die plaats.
bvb. er zijn 8 standplaatsen.
gij (5de) kiest a, c, e, h.
andere (6de) kiest b, c, d, f
personen op de eerste 4 plaatsen kiezen voor a, b, d, f.
dan is de kans groot dat gij e krijgt, en de andere c, want gij hebt nog keuzes over, en de andere niet.
Wel 5 doorgeven. Want het maakt inderdaad niet uit. Je start je stage en dat zal bepalen of je benoemd wordt na 1j, niet hoeveel voorkeuren je hebt opgegeven.best geen 5 voorkeuren geven, tbh. 2 à 3 is genoeg. 5 wilt al bijna zeggen: "het maakt mij niet uit".
Dat is voor iedereen anders hèWel 5 doorgeven. Want het maakt inderdaad niet uit. Je start je stage en dat zal bepalen of je benoemd wordt na 1j, niet hoeveel voorkeuren je hebt opgegeven.
Dat is iets anders natuurlijk hé. Uit je post maakte ik op dat veel voorkeuren opgeven een netagieve indruk zou maken.Dat is voor iedereen anders hè
Als je werkloos bent en ongeacht wat de job wilt kan je alles aanduiden
Maar ik ga uit Limburg niet pendelen naar Gent of Antwerpen of met de auto dagelijks naar regio Turnhout of Kortrijk.
Ik heb een job dus ik switch enkel om me te verbeteren
Was @marcel zijn postDat is iets anders natuurlijk hé. Uit je post maakte ik op dat veel voorkeuren opgeven een netagieve indruk zou maken.