Oké, dilemma: leuke vacature bij Selor...
- diploma: check
- gedrags & technische competenties: check
Interessante inhoud en mooi loon? Ik druk op solliciteren.
Fuck: ik heb de vereiste ervaring niet gelezen, minstens 2 jaar ervaring in 1 van onderstaande 5 verantwoordelijkheden.
Ik heb als ik héél eerlijk ben er in geen enkele ervaring van. Dus ja, ik verwacht dat mijn cv niet doorheen de screening zou geraken.
Week ofzo geleden: "proficiat, u bent door de cv-screening, maar wij zien dat u nog geen datum gekozen heeft voor de 2e ronde. Kan u dit nog in orde brengen?" Ik denk: wtf, die cv-screening is precies ook niet deftig gebeurd.
Ik kan en wil niet liegen eigenlijk... wat moet ik doen? Toch die 2e ronde meedoen, en indien ik daarop door ben, de 3e test (interview) meedoen?
Enerzijds voor mij een leuke leerervaring voor te solliciteren op A2 niveau, anderzijds: het zou mij verbazen als dat van dat gebrek aan relevante ervaring niet in het interview ter sprake komt... Maar euhm, ik heb mijn cv niet gescreened, dus ik kan toch onmogelijk in de problemen komen hiermee denk ik dan? Wat antwoord ik als ze mij in het interview daarachter vragen?
De kans dat ik de job effectief zou halen: 1 van de 15 kandidaten in de laatste ronde... is klein, maar nooit nul denk ik dan meestal, maar nu zou dat eigenlijk wel 0 moeten zijn.