Die vrouw haar job is jou een leuke ervaring bezorgen, en dat je haar whatsapp hebt enzo is toch vooral klantenbinding..
Kan je niet beter je energie/tijd concentreren om een gewoon meisje te leren kennen, want de pay6 is duidelijk niet waar je het om te doen is.
Ik lurk zeer veel op andere forum die over dit onderwerp gaan. ( ooit terecht gekomen omdat ik graag reisverhalen lees)
Dit soort verhalen eindigt altijd in leugens, en heel veel geld dat je kwijt bent. (volgend mij bekijkt ze jou gewoon als een leuke klant)
en die grieten verdwijnen einde carriere gewoon, en willen geen enkele link meer naar hun vorig leventje.
Klantenbinding zal je altijd wel hebben, maar buiten het werk om stuurt ze eigenlijk enkel met collegas en familie.
Niet dat ik me daarom speciaal voel dat ik daar tussen zit , en ja dat ze tijdens het werk berichten krijgt en antwoord van vaste klanten weet ik ook, heeft ze ook al gezegd dat ze eens haar gsm was vergeten en zo 4 afspraken was mis gelopen op 1 avond.
Dat ze niet forever blijven weet ik ook, doe dit al 12 jaar en heb er meer zien gaan dan komen, is me gewoon nooit overkomen dat ik voor iemand gevallen ben.
Ik heb niet de behoefte iemand anders te leren kennen, zelfs al zou ik dat doen zou dat niet fair zijn tov die nieuwe persoon want zolang ik niet definitief voorbij dit ben zal ik op 1 of andere manier altijd aan haar denken.
Wanneer, hoe, waarom ik hier over kom ?
Dat weet ik momenteel zelf niet, logische uitleg zou zijn ik block die nummer en ga nooit meer terug maar daar heb ik de mentale weerstand niet voor , zoals ik zei de situatie sucked maar tegelijk zijn de momenten die ik bij haar spend ook wat ik momenteel nog nodig heb.
Om te quoten uit 1 van mijn saved poems :
"Even if I find someone else to fill the empty space, even if I try to let go, my heart belongs to you and I would be still stuck thinking of you.
Every road I will be on, part of me will never stop looking for your face in the crowd."
Dit gaat sowieso blijven zolang je haar blijft zien.
Je moet je de vraag stellen: is het de pijn waard door ze te blijven zien?
Mijn advies zou zijn: breek er volledig mee en geef het tijd. Je geraakt er uiteindelijk over, maar dat heeft tijd nodig. En je kan pas met dat proces starten van zodra ze geen deel meer uitmaakt van je leven.
Klinkt hard; maar wil je echt nog tot het einde van dit jaar in deze gemoedstoestand blijven rondhangen?
Of het de pijn waard is ? Waarschijnlijk niet, zeker niet als ik me voel zoals bv Maandag maar zoals bv vandaag zou ik het dan nog wel 10 maanden kunnen volhouden.
Hangt ook enorm ervan af hoe de dag gaat, als iets of iemand mijn borderline triggers doet afgaan of ik ben aan het splitten, ofwel voel ik me zoals ik Maandag schreef en ofwel ben ik redelijk OK zoals vandaag.
Ik weet dat ik compleet zou moeten breken met haar en ik weet ook uit het verleden hoe enorm lang het zou duren om daar over te raken.
Momenteel, als ik op het punt sta om een nieuwe job te leren in een nieuwe omgeving etc, hou ik het liever zoals het nu gaat.
Liever 50% van de tijd mentaal stabiel dan 100% van de tijd zonder focus of zin in niets als ik ergens nieuw moet beginnen.
Zet er nu een punt achter, als in volledig. Als je over 12 maanden dan nog hetzelfde voelt, ga je gewoon naar Roemenië en geef je aan dat er voor jou niks anders is geworden. Maar verplicht jezelf tot die twaalf maanden, zij heeft ook recht op het proberen haar doel te bereiken zonder te moeten twijfelen of rekening houden met, zeker als ze wil stoppen in die branche.
Ik kan in Roemenië niets gaan zoeken, ik weet niet waar ze woont en ga dat ook niet vragen.
Zou vreemd overkomen aangezien ze hier toch weg wilt en niets met mij wilt dus heb geen reden om te vragen waar ze nu net woont en kga zeker geen zoektocht beginnen ooit.
Ik zal haar nooit iets in de weg leggen en ga de komende maanden ook niet beginnen als in "what about me or us when you leave ?" Etc.
Als ze binnen 10 maanden wilt stoppen en voorgoed verdwijnen is dat haar recht en dat zal ook gebeuren, maar ergens wou ik gewoon dat ik uiteindelijk deel er van was.
Trust me, ik heb heel veel moeite gedaan om niet voor haar te vallen, zoals ik zei is me dat 0 keer gebeurd in 12 jaar.
Maar dat betekend niet dat het minder pijn doet of minder echt is dan alsof de omgeving of situatie anders of " meer normaal" zou zijn.