Sekswerkers

@Noscoped420 kan ook keihard afblocken zijn vanuit een minderwaardigheidsgevoel: Ik verdien geen liefde, dus hij zal het wel niet menen. Dan mag je nog ZO hard je best doen, als ze op die plaats zit in haar hoofd, dan is er geen ruimte voor een ander.

Draag vooral zorg voor jezelf. Ik ben al blij dat je weet dat je gelijk naar spoed kan rijden als de drang te groot zou worden. Heel veel sterkte!!!

En ik denk dat het enige wat we kunnen doen hier aangeven dat je effectief best naar spoed stapt als je dat gevoel hebt, @Noscoped420 . Je bent niet de enige die even totaal in de knoop kan zitten door emotionele issues.

Bon, ik heb ze deze week 2x gezien, nu ga ik even een pauze inlassen want heb woensdag een job interview en zou er echt willen beginnen ( deels voor het loon + voordelen en deels voor de job functie zelf ) dus geen zin in een mentale mood swing deze week.

We hebben deze week eens deftig gepraat en mijn gevoelens blijven maar kan het momenteel wat meer plaatsen en in termen van mentaal welzijn ben ik momenteel wel "kind of OK" al zal een hoop medicatie daar ook wel tussen zitten.

Ze blijft duidelijk in haar punt dat ze momenteel niemand wilt wegens haar werk en dat ze het best wel leuk vind alleen , ze wilt ook niet snel meer samenwonen met iemand dus of ik nu nog 5 of 10 of 45 keer probeer ik denk dat het altijd wel het einde van de rit zal blijven hier.

Uitleggen dat ik best op haar wil wachten tot ze er klaar voor is brengt geen zand aan de dijk, dan krijg ik weer het verhaal van haar vorige relaties en dat ze ook totaal geen zin heeft om ooit te trouwen nadat wat er gebeurd is in haar vorige relatie.

Ze was ook heel duidelijk dat ze op het eind van dit jaar waarschijnlijk er mee stopt en ze wilt hier ook echt weg, ze mist vrienden en familie en ze vind het hier, buiten het geld, ook niet leuk.
Blijkbaar is haar droom een restaurant te runnen one day en haar huis in Roemenie, dat laatste wist ik wel dus dat die dag ging komen wist ik ook.

"Probleem" blijft dat ik aan haar denk en echt iets voor blijf voelen ondanks de gesprekken die alle hoop de grond in slaan, wss zal deze Rollercoaster dan ook wel blijven duren tot de dag dat ze vertrekt.
Zeker als ik deze job krijg want het inkomen is een pak meer dan wat ik ervoor had en laten we zeggen na mijn vaste kosten ga ik een pak over hebben wat ik kan uitgeven aan whatever, en helaas weet ik al waar en aan wie dat gaat zijn.

Het gevoel is gewoon altijd dubbel, als ik bij haar ben vergeet ik alles en die momenten zijn echt wel leuk, maar elke "goodbye" doet weer pijn dus het is wat zoals drugs zolang die werkt en dan uitgewerkt is.
Na onze ruzie eerder in de maand praten we wel weer terug op whatsapp dus heb alles wat kunnen herstellen naar hoe het was maar of ik ooit van die gevoelens af raak tot de dag dat ze voorgoed verdwijnt daar twijfel ik aan.

"Probleem" blijft dat ik aan haar denk en echt iets voor blijf voelen ondanks de gesprekken die alle hoop de grond in slaan, wss zal deze Rollercoaster dan ook wel blijven duren tot de dag dat ze vertrekt.
Dit gaat sowieso blijven zolang je haar blijft zien.

Je moet je de vraag stellen: is het de pijn waard door ze te blijven zien?
Mijn advies zou zijn: breek er volledig mee en geef het tijd. Je geraakt er uiteindelijk over, maar dat heeft tijd nodig. En je kan pas met dat proces starten van zodra ze geen deel meer uitmaakt van je leven.

Klinkt hard; maar wil je echt nog tot het einde van dit jaar in deze gemoedstoestand blijven rondhangen?

Bon, ik heb ze deze week 2x gezien, nu ga ik even een pauze inlassen want heb woensdag een job interview en zou er echt willen beginnen ( deels voor het loon + voordelen en deels voor de job functie zelf ) dus geen zin in een mentale mood swing deze week.

We hebben deze week eens deftig gepraat en mijn gevoelens blijven maar kan het momenteel wat meer plaatsen en in termen van mentaal welzijn ben ik momenteel wel "kind of OK" al zal een hoop medicatie daar ook wel tussen zitten.

Ze blijft duidelijk in haar punt dat ze momenteel niemand wilt wegens haar werk en dat ze het best wel leuk vind alleen , ze wilt ook niet snel meer samenwonen met iemand dus of ik nu nog 5 of 10 of 45 keer probeer ik denk dat het altijd wel het einde van de rit zal blijven hier.

Uitleggen dat ik best op haar wil wachten tot ze er klaar voor is brengt geen zand aan de dijk, dan krijg ik weer het verhaal van haar vorige relaties en dat ze ook totaal geen zin heeft om ooit te trouwen nadat wat er gebeurd is in haar vorige relatie.

Ze was ook heel duidelijk dat ze op het eind van dit jaar waarschijnlijk er mee stopt en ze wilt hier ook echt weg, ze mist vrienden en familie en ze vind het hier, buiten het geld, ook niet leuk.
Blijkbaar is haar droom een restaurant te runnen one day en haar huis in Roemenie, dat laatste wist ik wel dus dat die dag ging komen wist ik ook.

Zeker als ik deze job krijg want het inkomen is een pak meer dan wat ik ervoor had en laten we zeggen na mijn vaste kosten ga ik een pak over hebben wat ik kan uitgeven aan whatever, en helaas weet ik al waar en aan wie dat gaat zijn.

Het gevoel is gewoon altijd dubbel, als ik bij haar ben vergeet ik alles en die momenten zijn echt wel leuk, maar elke "goodbye" doet weer pijn dus het is wat zoals drugs zolang die werkt en dan uitgewerkt is.
Na onze ruzie eerder in de maand praten we wel weer terug op whatsapp dus heb alles wat kunnen herstellen naar hoe het was maar of ik ooit van die gevoelens af raak tot de dag dat ze voorgoed verdwijnt daar twijfel ik aan.
Zet er nu een punt achter, als in volledig. Als je over 12 maanden dan nog hetzelfde voelt, ga je gewoon naar Roemenië en geef je aan dat er voor jou niks anders is geworden. Maar verplicht jezelf tot die twaalf maanden, zij heeft ook recht op het proberen haar doel te bereiken zonder te moeten twijfelen of rekening houden met, zeker als ze wil stoppen in die branche.

Die vrouw haar job is jou een leuke ervaring bezorgen, en dat je haar whatsapp hebt enzo is toch vooral klantenbinding..

Kan je niet beter je energie/tijd concentreren om een gewoon meisje te leren kennen, want de pay6 is duidelijk niet waar je het om te doen is.

Ik lurk zeer veel op andere forum die over dit onderwerp gaan. ( ooit terecht gekomen omdat ik graag reisverhalen lees)
Dit soort verhalen eindigt altijd in leugens, en heel veel geld dat je kwijt bent. (volgend mij bekijkt ze jou gewoon als een leuke klant)
en die grieten verdwijnen einde carriere gewoon, en willen geen enkele link meer naar hun vorig leventje.

Die vrouw haar job is jou een leuke ervaring bezorgen, en dat je haar whatsapp hebt enzo is toch vooral klantenbinding..

Kan je niet beter je energie/tijd concentreren om een gewoon meisje te leren kennen, want de pay6 is duidelijk niet waar je het om te doen is.

Ik lurk zeer veel op andere forum die over dit onderwerp gaan. ( ooit terecht gekomen omdat ik graag reisverhalen lees)
Dit soort verhalen eindigt altijd in leugens, en heel veel geld dat je kwijt bent. (volgend mij bekijkt ze jou gewoon als een leuke klant)
en die grieten verdwijnen einde carriere gewoon, en willen geen enkele link meer naar hun vorig leventje.
Klantenbinding zal je altijd wel hebben, maar buiten het werk om stuurt ze eigenlijk enkel met collegas en familie.
Niet dat ik me daarom speciaal voel dat ik daar tussen zit , en ja dat ze tijdens het werk berichten krijgt en antwoord van vaste klanten weet ik ook, heeft ze ook al gezegd dat ze eens haar gsm was vergeten en zo 4 afspraken was mis gelopen op 1 avond.

Dat ze niet forever blijven weet ik ook, doe dit al 12 jaar en heb er meer zien gaan dan komen, is me gewoon nooit overkomen dat ik voor iemand gevallen ben.

Ik heb niet de behoefte iemand anders te leren kennen, zelfs al zou ik dat doen zou dat niet fair zijn tov die nieuwe persoon want zolang ik niet definitief voorbij dit ben zal ik op 1 of andere manier altijd aan haar denken.

Wanneer, hoe, waarom ik hier over kom ?
Dat weet ik momenteel zelf niet, logische uitleg zou zijn ik block die nummer en ga nooit meer terug maar daar heb ik de mentale weerstand niet voor , zoals ik zei de situatie sucked maar tegelijk zijn de momenten die ik bij haar spend ook wat ik momenteel nog nodig heb.

Om te quoten uit 1 van mijn saved poems :
"Even if I find someone else to fill the empty space, even if I try to let go, my heart belongs to you and I would be still stuck thinking of you.
Every road I will be on, part of me will never stop looking for your face in the crowd."
Dit gaat sowieso blijven zolang je haar blijft zien.

Je moet je de vraag stellen: is het de pijn waard door ze te blijven zien?
Mijn advies zou zijn: breek er volledig mee en geef het tijd. Je geraakt er uiteindelijk over, maar dat heeft tijd nodig. En je kan pas met dat proces starten van zodra ze geen deel meer uitmaakt van je leven.

Klinkt hard; maar wil je echt nog tot het einde van dit jaar in deze gemoedstoestand blijven rondhangen?
Of het de pijn waard is ? Waarschijnlijk niet, zeker niet als ik me voel zoals bv Maandag maar zoals bv vandaag zou ik het dan nog wel 10 maanden kunnen volhouden.

Hangt ook enorm ervan af hoe de dag gaat, als iets of iemand mijn borderline triggers doet afgaan of ik ben aan het splitten, ofwel voel ik me zoals ik Maandag schreef en ofwel ben ik redelijk OK zoals vandaag.

Ik weet dat ik compleet zou moeten breken met haar en ik weet ook uit het verleden hoe enorm lang het zou duren om daar over te raken.
Momenteel, als ik op het punt sta om een nieuwe job te leren in een nieuwe omgeving etc, hou ik het liever zoals het nu gaat.
Liever 50% van de tijd mentaal stabiel dan 100% van de tijd zonder focus of zin in niets als ik ergens nieuw moet beginnen.
Zet er nu een punt achter, als in volledig. Als je over 12 maanden dan nog hetzelfde voelt, ga je gewoon naar Roemenië en geef je aan dat er voor jou niks anders is geworden. Maar verplicht jezelf tot die twaalf maanden, zij heeft ook recht op het proberen haar doel te bereiken zonder te moeten twijfelen of rekening houden met, zeker als ze wil stoppen in die branche.
Ik kan in Roemenië niets gaan zoeken, ik weet niet waar ze woont en ga dat ook niet vragen.
Zou vreemd overkomen aangezien ze hier toch weg wilt en niets met mij wilt dus heb geen reden om te vragen waar ze nu net woont en kga zeker geen zoektocht beginnen ooit.

Ik zal haar nooit iets in de weg leggen en ga de komende maanden ook niet beginnen als in "what about me or us when you leave ?" Etc.
Als ze binnen 10 maanden wilt stoppen en voorgoed verdwijnen is dat haar recht en dat zal ook gebeuren, maar ergens wou ik gewoon dat ik uiteindelijk deel er van was.

Trust me, ik heb heel veel moeite gedaan om niet voor haar te vallen, zoals ik zei is me dat 0 keer gebeurd in 12 jaar.
Maar dat betekend niet dat het minder pijn doet of minder echt is dan alsof de omgeving of situatie anders of " meer normaal" zou zijn.

Ik krijg de indruk dat ze wel met je in zit, en je aanziet als een goeie vriend, MAAR niet als (haar) vriend.

Het beste is gewoon er kipkap van maken. Als ze toch iets voor je voelt en je negeert haar (bijvoorbeeld) 2 maand dan is de kans reëel dat ze contact opneemt met jou. Ik vermoed dat ze wel uw telefoonnummer heeft (via whatsapp) En neemt ze geen contact op? Dan weet je ook meteen, waar je aan toe bent.

Als je haar nu blijft zien, dan weet je niet waar je aan toe bent. Je komt nu voor haar (een beetje) dwingend over, en dan zal ze de boot alleen maar afhouden vrees ik. 'Soms' moet je uzelf ook eens 'hard to get' maken. Doe dat gewoon en verbreek het contact en zie wat er dan gebeurt. I know easier said than done but ..

Alle dat is mijn mening en gevoel, jij doet ermee wat je wil. Maar zorg EERST voor jezelf. OK?

Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat ze wel met je in zit, en je aanziet als een goeie vriend, MAAR niet als (haar) vriend.

Het beste is gewoon er kipkap van maken. Als ze toch iets voor je voelt en je negeert haar (bijvoorbeeld) 2 maand dan is de kans reëel dat ze contact opneemt met jou. Ik vermoed dat ze wel uw telefoonnummer heeft (via whatsapp) En neemt ze geen contact op? Dan weet je ook meteen, waar je aan toe bent.

Als je haar nu blijft zien, dan weet je niet waar je aan toe bent. Je komt nu voor haar (een beetje) dwingend over, en dan zal ze de boot alleen maar afhouden vrees ik. 'Soms' moet je uzelf ook eens 'hard to get' maken. Doe dat gewoon en verbreek het contact en zie wat er dan gebeurt. I know easier said than done but ..

Alle dat is mijn mening en gevoel, jij doet ermee wat je wil. Maar zorg EERST voor jezelf. OK?
Oh geloof me, ik weet perfect waar ik sta.
Verder dan een " I can be all the time your friend " zal ik niet geraken.

Ik weet wat er gebeurd als ik no contact ga, dan hoor ik niets.
Er zijn al momenten geweest dat ik dagen niet stuur en dan hoor ik niets.
Eerlijk gezegd doe ik zelf niet veel moeite meer sinds ze me unblocked heeft, ik zeg eens good day of good evening en meer dan gewoon 1 kiss emote komt er vaak niet van terug.

Aan de andere kant als ik bv eens in het midden van de nacht zonder sigaretten zit zegt ze wel van " kom snel langs ik geef een pak "
Zelf zei ze ooit tegen mij dat ze eigenlijk wel een redelijke cold person is dus ja het voelt eigenlijk alsof ze zowel 0 fucks geeft als dat ze wel wilt helpen als je iets vraagt, zoals bv met die sigaretten.

Ik weet heel goed dat dit allemaal heel erg klinkt als " kerel het is toch duidelijk ? Fucking run away "
Wie doet moeite voor iemand die zelf nooit eerst stuurt of na dagen no contact niet vraag hoe het gaat ?

Maar zoals ik zei , om mezelf stabiel te houden heb ik sons haar gezelschap nog nodig.
Dingen zijn wel veranderd sinds de date en ons gesprek, als ik al ga is het vaak puur voor de diensten en dan nog beperkt in tijd, drankjes bv ( buiten 1 glas een tijdje terug ) doe ik momenteel niet, en al zeker geen flessen.

Daarvoor heeft ze me net wat teveel laten merken dat het haar eigenlijk geen bal uitmaakt of je wel of geen contact zoekt op een week tijd, en ja stom als het klinkt maar dat op zich doet ook al pijn.

Maar zoals ik zei , om mezelf stabiel te houden heb ik soms haar gezelschap nog nodig.
Been there, done that.

Ik heb het hier al dikwijls gepost, maar ik zal het nog eens opnieuw doen, want die zin is geen goede ingesteldheid (maar dat weet je zelf ook al wel)

- Zo is een relatie van mij op de klippen gelopen maar Ik kon haar niet los laten
- Ze duwde mij steeds verder weg, en op een dag, ben ik dan eens goed kwaad geworden en ik heb gezegd: Wat is het nu?
- Daarna heb ik ne droge brief gekregen met niks dan haat in. (ze durfde het niet eens in mijn gezicht te zeggen)
- Ik heb haar opgebeld voor uitleg, maar ze had bewust haar telefoonnummer gewijzigd, ik ben dan langs haar huis gereden --> Verhuisbordje :frown:

Dat laatste was wel ongelukkig. Op dat moment dacht ik dat ze verhuisd was omwille van mij (wat absurd was, ik had haar nooit mishandeld, maar zo leek het toen wel). De reden bleek te zijn dat haar vader die terminale kanker had, toen ook nét overleden was en ze -omdat de relatie met mij toch gedaan was- ze samen met haar moeder besloten had, een nieuw leven *elders* op te bouwen. Ze had de 'dump van mij' dus heel goed gepland en getimed op dat vlak. Dat dit de reden was, ben ik (héél veel) later te weten gekomen via een vriendin van haar.

MAAR op dat moment zelf was dat alsof ne bulldozer over mij reed. Ik wist het eventjes niet meer. Maar ik heb dat overleeft omdat mijn leven 'na een moeilijke periode' terug op de rails was en ik heb nadien wel mijn plan kunnen trekken, hoe lastig dat ook was.

Dus no offense, maar wat als bovenstaande gebeurt? Ineens kan je haar via de telefoon niet meer bereiken en heeft ze besloten terug naar Roemenië te gaan? OK dit is niet hetzelfde als mijn verhaaltje hierboven MAAR het eindresultaat gaat wel identiek hetzelfde zijn. Geen contact meer, van de ene dag op de andere .. en GEEN mogelijkheid haar nog te bereiken.

Als je nu zegt dat je haar gezelschap nodig hebt, om stabiel te blijven, wat gaat er dan gebeuren als -laten we zeggen morgen- plots van de ene dag op de andere, alle contact verbroken is (eventueel zonder dat jij dit al door hebt)? Dus je gaat toch echt aan jezelf moeten werken , ..

Laatst bewerkt:
Ik weet wat er gebeurd als ik no contact ga, dan hoor ik niets.
Er zijn al momenten geweest dat ik dagen niet stuur en dan hoor ik niets.
Je spreekt mij hier al gewoon tegen he.

Je spreekt van dagen. Ik spreek van maanden. En ja de kans is 99% dat je niets meer van haar hoort dan. Maar als er een kans is, hoe klein ook dat ze toch iets voor je voelt, maar een spelletje speelt, dan gaat ze pas actie ondernemen na een paar weken of maanden (zo van: Fuck! Hij meent het!) en NIET na een paar dagen. Zoals ik al zei: Hard to get. De manier waarop je nu bezig bent, komt over als: .. en ik wil u niet beledigen want IKZELF EN VEEL ANDERE GASTEN DIE VERLIEFD ZIJN, MAKEN WEL EENS DEZELFDE FOUT DOOR VERBLIND TE ZIJN DOOR DE LIEFDE EN REAGEREN IDENTIEK HETZELFDE. Wat ne zielige gast, dat hij het niet kan loslaten (zo dacht mijn ex van hierboven dus ook, achteraf bekeken).

Trust me, het is je enige kans hoor. Een heel minieme, maar .. speel het spel hard. En gebeurt er niks. So be it. Dan moet het zo zijn.

Opmerking: Neen ik vind u helemaal geen zielige mens (in tegendeel eigenlijk). MAAR als je te hard, je best doet voor iets dat tot niets leidt, dan komt dit gewoon 'zielig' over. I have been there and I have done that. Liefde maakt blind.

Opmerking: Ja natuurlijk, de eerste paar weken, als de liefde niet beantwoord wordt, en je pusht, dan kan dit nog aanzien worden als: Hij meent het echt met mij! Let's go! Maar jij bent -zo heb ik toch de indruk- nu op het punt gekomen dat je dat stadium voorbij bent. Het is nu gewoon tijd om het spel anders te spelen. Make a U-Turn.

---

Uiteindelijk is het jou leven, maar iedereen hier wil je alleen maar helpen. Je houdt vast aan iets dat er niet echt is.

Laatst bewerkt:
Ik geloof het wel hoor dat de meeste van die dames dat denken. Als ik erover nadenk, is dat ergens normaal. Maar nogmaals: In praktijk is hun conclusie gewoon niet correct. Het is jammer dat de meeste sekswerkers daar dan zo over denken. Maar dat is dan maar zo he.
De splinter zien in iemand anders zijn oog maar niet de balk willen zien in hun eigen oog.

Taalgebruik kan wel iets beschaafder
Gewoon een ander hoertje zoeken, dit gaat naar nergens leiden en tast je mentale toestand duidelijk aan. Zoek iemand om je gedachten te verzetten, want bij haar heb je miserie en ff stoppen met dames geeft je tijd tot nadenken en dat kan je nu ook wel missen

Daarom dat ik al van in het begin af aan heb gezegd dat je niet mag blijven gaan naar dezelfde seks werker.
Vroeg of laat kan de kans ontstaan dat je er gevoelens voor krijgt, en dan zit je in de mizerie.

En dit geld niet alleen voor single mensen maar uiteraard ook voor getrouwde mensen of mensen in een relatie. Wat dat mond dan weer uit in een "affaire", en ook zo'n dingen komen gegarandeerd uit. (en je kan nog eens diep in de financiële mizerie geraken daardoor ook, als je partner dit voor de rechtbank kan aantonen, mag je nog eens diep in je buidel tasten als je partner minder verdient als jij, bij de latere scheiding onderhoudsgeld bijpassen etc....)

Gewoon een ander hoertje zoeken, dit gaat naar nergens leiden en tast je mentale toestand duidelijk aan. Zoek iemand om je gedachten te verzetten, want bij haar heb je miserie en ff stoppen met dames geeft je tijd tot nadenken en dat kan je nu ook wel missen
Om het even te kaderen, ik volg uwen uitleg natuurlijk ergens wel, maar ik denk dat hij op zoek is naar een diepere connectie met iemand, maar naar mijn persoonlijke mening zit je dan in de verkeerde vijver te vissen. Betalend gezelschap is nu niet per se de basis voor een stabiele relatie, mijn mening is dat. Natuurlijk doet ze soms een extraatje, of is ze met hem nog iets closer dan een doorsnee klant, maar je moet het van haar standpunt zien, je bent een vaste klant dan, en ergens een vaste bron van inkomsten. Dus als het tijdens haar 'zitting' wat kalmer is ben jij daar altijd om die kalmere momenten in te vullen.

Echt zo een goede klik hebben met iemand uit dat beroep dat ze halsoverkop alles, en al haar eigen plannen, zou laten vallen lijkt me dan ook ZEER zeldzaam. Dit is een harde business, maar wel eentje waar geld, veel geld, valt te rapen...

Dus ik zou idd de mening van velen volgen en gewoon egoïstisch aan uw eigen denken, uw eigenbelang. Wissel om wat af te kicken af met andere dames, maar om hier de grote levenspartner te vinden, ik weet het zo niet, zeker als ze een leven heeft buiten België om.

Trouwens, ergens kan ik toch veronderstellen dat een date met een nieuwe dame toch ook spannend kan zijn? Akkoord het kan tegenvallen, maar voor het zelfde geld spendeer je een aantal topmomenten samen, zij het dan niet telkens met dezelfde dame. Maar steevast naar dezelfde blijven gaan moet je weten dat je een klant bent, punt aan de lijn.

Imo kan je dit leventje zeer moeilijk zelf een halt toe roepen in hun plaats. Als je je daar volledig van bewust bent kan je idd dezelfde dame meermaals bezoeken, maar met dat in het achterhoofd Blijven houden... Als het woordje ik ben er 'afhankelijk' van valt, begeef je u in een gevaarlijk straatje

Daarom dat ik al van in het begin af aan heb gezegd dat je niet mag blijven gaan naar dezelfde seks werker.
Vroeg of laat kan de kans ontstaan dat je er gevoelens voor krijgt, en dan zit je in de mizerie.

En dit geld niet alleen voor single mensen maar uiteraard ook voor getrouwde mensen of mensen in een relatie. Wat dat mond dan weer uit in een "affaire", en ook zo'n dingen komen gegarandeerd uit. (en je kan nog eens diep in de financiële mizerie geraken daardoor ook, als je partner dit voor de rechtbank kan aantonen, mag je nog eens diep in je buidel tasten als je partner minder verdient als jij, bij de latere scheiding onderhoudsgeld bijpassen etc....)
Dus je mag je partner bedriegen maar niet steeds met dezelfde persoon?

Los daarvan, volgens mij kan een relatie met een sekswerker wel werken al zal het in ons huidige maatschappelijk klimaat niet evident zijn. Je moet allebei al behoorlijk ruimdenkend zijn en sterk in je schoenen staan.

@Noscoped420 heeft verdriet omwille van een onbeantwoorde liefde. Het beroep van zijn liefde is daarbij eigenlijk irrelevant. Want zo moet hij het wel bekijken, haar beroep is intimiteit geven. In andere beroepen waarbij er sprake is van een fysieke of mentale vorm van intimiteit geldt er vaak een deontologische code wanneer er liefdesgevoelens ontstaan. Een psycholoog, advocaat, seksuoloog, enz... zal / kan / mag geen relatie starten met een patiënt of cliënt. Bij sekswerker is er geen beroepsorganisatie die waakt over de deontologie van dat beroep. Zou eigenlijk nog wel een goed idee zijn moest zoiets bestaan.

Of gewoon eens voor een echte relatie gaan, of losse seks bij een niet-sekswerker?
Volgens wat ik hier toch wat lijk op te vangen , ging hij vooral naar seks werker omdat hij weinig ervaring had, weinig zelfzeker, sociale angst....
Na enkele seksbeurten voel je je toch al wat beter in je vel en zelfzekerder?

Ik vrees , als hij blijft naar seks werkers gaat, dat hij binnen de kortste keren weer hetzelfde mee maakt en weer verliefd wordt.
Dus je mag je partner bedriegen maar niet steeds met dezelfde persoon?
Our life , our rules. Maar basicly : Ja. Naar dezelfde persoon vreemdgaan heet een affaire. En dat vind ik wel erg.
Maar nu en dan es een pleziertje, dan nog niet eens met de bedoeling om (orale ) seks te hebben, horende bij een massage. Niets verkeerd aan, hierzo.

Our life , our rules. Maar basicly : Ja. Naar dezelfde persoon vreemdgaan heet een affaire. En dat vind ik wel erg.
Maar nu en dan es een pleziertje, dan nog niet eens met de bedoeling om (orale ) seks te hebben, horende bij een massage. Niets verkeerd aan, hierzo.
Mág jij dat of leg jij dat zo op?
Mag zíj dat ook echt of enkel als het toch niet gebeurt?

Dus je gaat naar een massagesalon waarvan je weet dat er een happy ending komt, maar het is niet de bedoeling om seks te hebben. :thinking: Leg eens uit. Ik kan niet zo goed volgen.

Terug
Bovenaan