Ze vertelden me dat wanneer een klant het en verliet, de dames vaak slecht praatten over de klanten.
Het vaak dat het kijkers waren. Van zielige personen. Of dat het weer een ontrouwe getrouwde man was.
Dat er ook grote concurrentie is tussen prostituees. Ivm klanten pakken van de andere af.
En dat ze ook nooit een lief zouden hebben die deze daad hebben.
Dit klopt voor een groot deel.
Meeste raamdames die in dezelfde bar werken zijn vriendinnen van elkaar en je hoort vaak geroddel.
Bv als een wagen achter parkeert en de dame kijkt op de camera hoor je al sommige dingen, maar ook erna dat hij bv stonk of vreemd praat of over zijn vrouw klaagt.
Ik moet ook constant horen van de dame die ik bezoek dat het vreemde types zijn, vaak onder invloed en dat ze echt haar verstand op 0 moet zetten om met die kerels te kunnen omgaan.
Bon om ff terug te komen op mijn verhaal, de date was OK maar niet wat ik had verwacht.
ik had liever wat meer de tijd gehad maar zij zag het meer als gewoon iets gaan eten snel voor ze moest werken en dat ze nog wou gaan werken dezelfde avond zei voor mij genoeg.
Erna hebben we eens ruzie gehad omdat ik iets zei over haar werk op Whatsapp en ze flipte omdat ze bij controle door haar telefoon gingen volgens haar.
Die ruzie dan weer bijgelegd en nog eens over een relatie gehad maar ze blijft volhouden dat dit onmogelijk is met haar werk, omdat slaapritme en geen tijd en omdat het verleden waar relaties tijdens de baan haar problemen hebben veroorzaakt.
Ik ga ook niet meer verder proberen want mijn energie is op.
Als iemand met borderline heb ik het ideaalbeeld van een "favoriete persoon" uit elkaar zien breken en dat heeft genoeg opgeleverd.
ik ben sinds december 20kg kwijt, slapen doe ik niet zonder medicatie en elke avond moet ik drinken en wiet roken of ik ben klaar om naar spoed te gaan voor de zelfmoordgedachten.
Ik weet het, lijkt allemaal verdacht voor iemand die zelfs niet wilt, maar helaas is dat het borderline leven.
ik hou nog steeds van haar en zou nog steeds niets liever willen maar de realiteit is kristalhelder, ik wil alleen de realiteit niet accepteren omdat ik nog steeds niet zonder haar kan.
Uiteindelijk heeft dit allemaal weinig met haar job te maken, buiten het feit dat ze daardoor geen relatie wilt, en meer met mijn borderline dus dit zou even goed gebeurd zijn als ze bv tandarts was of verkoopster of wat dan ook.