peppe
Active member
Nope maar er zijn er veel die dezelfde ingesteldheid hebben. Het kan ook niet anders omdat zij constant met mannen in contact komen die mogelijk in een relatie zitten of getrouwd zijn.Want al die sekswerkers hebben allemaal hetzelfde karakter en dezelfde persoonlijkheid?
Als je naar de videos kijkt vraagt mark ook altijd hoe bezie je mannen in het algemeen en de meesten zeggen dat ze respect hebben verloren voor mannen. Hij vraagt ook als ze nog in echte liefde geloven en de meesten zeggen ook nee hierop.
Nu er zijn uitzonderingen want ik heb een kennis die zijn madam werkt in sint-truiden en ik vind dat echt rare dynamic. Die brengt haar en gaat haar halen wanneer haar shift erop zit. En hij kan dat mentaal loskoppelen dat die daar een paar uur verschillende mannen over zich laat kruipen ,chapeau maar ik zou dat niet kunnen.
Ik heb persoonlijk niks tegen "sekswerkers" en ik ga niet praten over degene die verplicht worden achter een raam te werken maar degene die het uit vrije wil doen daar stel ik mij wel vragen bij hoor.
Dit komt misschien omdat ik echt een normaal saai bureau leven heb maar ik zou nooit wakker worden en zeggen tegen mezelf. Hmmm f*ck it tijd voor een ommedraai en laten we een sekswerker worden.
Ma wie ben ik natuurlijk...

Beginnen beledigen omdat ik andere ervaringen heb?