Pittig topic vandaag

bon ik ga snel nog wat beantwoorden zonder te quoten en dan laat ik het rusten.
Er is geen hidden vriendje wat ze geld doorsluist, ja ik ken haar echte volledige naam en haar Instagram en nee ze tongt niet met klanten voor 50 euro en zelfs niet voor 100.
Ze werkt achter een raam maar werken ook nog 3 andere in dezelfde bar.
Ik snap wel dat ze dan daar niet gratis een uur 1 van de zetels kan laten inpalmen om te babbelen of meer naar boven kan nemen gratis, komt vreemd over op die andere.
Ik snap hier wel den uitleg van waarom laat ze je nog voor seks betalen maarja eigenlijk zijn we momenteel niet echt iets he, ik snap dan ook de logica hier van als ze je ook graag heeft of iets voelt doet ze dat wel maar we zijn zelfs nog niet eens uit geweest dus ja.
En ik snap ook heel goed dat het in de week allemaal uit elkaar kan liggen.
Kan heel goed zijn dat ze denkt van wat moeite is dat nu om daar mee te gaan eten op date als em dan zwijgt en de komende weken laat die weer X Euro achter bij me.
Bon tis dat nu wat ik zelf wil uitvinden in de week dus ja kan enorm gaan tegenvallen en dan hebben we een les geleerd of het kan meevallen en we zitten ze hier nog voor niets slecht te praten.
Laatste, helaas kies je niet op wie je verliefd word, anders zei ik ook geen dame van plezier want dat is enorm complex , het is gewoon zo gelopen en ja de situatie en omgeving is "afwijkend" van normaal.
Maar iedereen valt wel eens voor iemand waar je het niet van dacht en kan daar nu nog weinig aan doen.
Bon, tot in de week als het goed of slecht gaat ga ik nog niet in uitgebreid detail gaan hier maar ik laat wel iets weten Woensdag of Donderdag.