Voor de rest leg jij woorden in zijn mond die hij niet gezegd heeft.
Heu neen. Ik kruip gewoon in de huid van de Jan Modaal man en ik denk luidop wat zo'n man zou denken (en ook gewoon doen), naar mijn mening, en pen dit hier dan neer. En dat is letterlijk dan wat ik gepost heb hierboven. (Of dat klopt is nog iets anders, maar zo denk ik er gewoon over. Ik kan niet echt in de hersenen kijken van een andere man he)
Diezelfde persoon zei me ook dat ze wel wou stoppen, maar nu 10k per maand verdiende en het stoppen het waar moest zijn, want dat ze niet ging leven van 1.5k per maand. Dus die zijn ook een bepaalde levenstijl gewend.
Ja kijk, als Noscoped420 hiermee verder wil gaan, dan gaat hij natuurlijk de gevolgen moeten aanvaarden.
Hij gaat dan oa de vraag moeten stellen: Kan ik dit mentaal aan? Zie ik dit zitten dat ze in de kamer hiernaast aan het vrijen is met een vreemde?
En als puntje bij paaltje komt: Wil hij er toch voor zorgen dat ze definitief stopt, dan gaat hij op kosten gejaagd worden. Hij gaat er dan mee moeten trouwen of haar financieel moeten steunen. Voor wat hoort wat zeggen ze dan zeker? Dat zal dan van haarzelf ook een inspanning vereisen, want 10k netto gaat ze dan ook niet meer hebben he

MAAR als je elkaar echt lief hebt, dan is het 'beiden' water bij de wijn doen. Als slechts 1 partij dit wil doen, dan stopt het ook gewoon.
Ik zou het alvast niet doen, maar t'is nog wel altijd Noscoped420 zijn leven.
---
Ivm dat ze hem zou bedriegen of stiekem ne vriend zou hebben en dit niet zou zeggen tegen hem:
Dat gebeurt ook met andere koppels. Dat risico loop je altijd. In dit scenario is dit wel véél groter dan gemiddeld, maar er zijn geen zekerheden in het leven. Trouw is toch één van de basisprincipes, voor een goede relatie.
Maar first things first, voor hetzelfde geld is het straks na de date al 'game over'. We zijn al beslissingen aan het nemen voor of tegen hem, maar zijn do or die date is er nog niet eens geweest.

We lopen op de zaken vooruit.
Niet altijd, maar merendeel willen effectief geen hoerenloper. Effectief om de reden die biljart aanhaalt.
Ik geloof het wel hoor dat de meeste van die dames dat denken. Als ik erover nadenk, is dat ergens normaal. Maar nogmaals: In praktijk is hun conclusie gewoon niet correct. Het is jammer dat de meeste sekswerkers daar dan zo over denken. Maar dat is dan maar zo he.