Eens ze stoppen met dit werk sluiten ze dat ook af en behoort het verleden tot “hun vorig leven” en daar is geen plaats voor ex-klanten.
F*ck them, pay them and forget them.
Edit: toch sterkte, zeker omdat je mentaal ook je eigen demonen hebt die je moet bevechten (bipolaire stoornis) en dit dan extra zwaar aankomt.
Uiteraard is de vriendelijkheid een deel van het spel , zegt ze ook zelf dat ze vriendelijk moet zijn tegen iedereen maar na 1.5 jaar waren we toch al op zijn minst kennissen, toch ook met de dingen die we erbuiten deden in haar eigen vrije tijd.
Ja ik bleef terug komen dus ik was ook voor een deel de "uitgever" maar we deden ook dingen waar ze eigenlijk niets aan mij verdienden, zelfs al verdienden ze aan mij was onze tijd 2x zo lang als waar ik voor betaalden.
Over afsluiten heeft ze het ook al gehad, binnen een jaartje wilt ze stoppen en dan ff op de achtergrond verdwijnen om deze wereld te vergeten en dan iemand leren kennen.
Bedankt, ik hou me momenteel bezig met een verhuis waar ik in zit dus dat en mijn werk houd me wat aan de gang, het sucked gewoon dat het extra hard aankomt door wie ik ben.
Met het verschil dat hier al enige tijd tussen zit bij een normale relatie. Ik hoop dat dit toch allemaal met condoom gebeurd. De situatie waar klant A het uur voordien in de pot staan roeren heeft en B hem komt uitlikken vind ik toch maar vies. Ongetwijfeld zijn er wel mannen die daar op kicken, maar daar hebben ze een andere term voor uitgevonden.
Als ik je verder een goede raad kan geven, zet je er over. Die dame zal niet je vriendin worden, nu niet, maar ook niet binnen 1,2,3 jaar. Het is die dames hun job om het de klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Een slechtgezinde, onvriendelijke prostituee zal niet veel klanten aantrekken. (Of misschien is er ook een bepaald cliënteel die daar voor valt). Je bent gewoon overdonderd door haar liefheid, je hemelt haar helemaal op in je posts, hoe slim en knap ze wel is en je creëert een droombeeld in jouw gedachten van "hoe het zou kunnen zijn met haar in een relatie". Ze noemen dat verliefdheid, niet meer dan dat. Verliefdheid is niet duurzaam, vaak is het zelf eenzijdig, zoals ook in dit geval. Die dame wilt geen relatie met jou, dat is de realiteit. Dat is momenteel een shock omdat je brein nog op verliefdheid staat, dat gaat echter vrij snel over. Doe gezonde dingen voor je brein, kom buiten, ga wandelen, ga de natuur in, zoek geen vlucht in alcohol.
Zij doet niets zonder condoom, maakt niet uit hoeveel je neertelt of wie het is, mij is het ook nooit gelukt na 1.5 jaar maar heb ook nooit gevraagd.
Maar ze heeft me heel duidelijk gemaakt dat dit nooit gebeurd, over haar eigen situatie heeft ze nooit gelogen en ze is best wel strict op wat wel en niet kan voor haar eigen gezondheid.
Ik probeer wat afstand te nemen, heb haar ook al gezegd dat ik minder kan dan ervoor omdat het knaagt.
uiteindelijk zal het wel helemaal uitdoven want ooit moet ik hier zelf mee stoppen want op deze manier kan ik ze toch niet nog een jaar blijven zien.
Ook al kom ik er over na enige tijd het zal altijd ergens blijven hangen dat het nooit meer zal zijn , maar dat heb ik altijd al gehad.
Sterkte kerel!
Maar om even advocaat van de duivel te spelen: heb je je niet te hard laten meeslepen en je gevoelens teveel de overhand gegeven?
Mensen met dit beroep proberen vaak wel in te spelen op de klant, waardoor ze wellicht sympathieker overkomen of sneller geliefd zullen worden.
Op dat moment moet je als klant al op de rationele rem gaan staan, denk ik.
Zou het je niet helpen om een tijdje een andere dame te bezoeken?
Goh meeslepen idk, misschien wel wat maar aan de andere kant heeft het ook meer dan een jaar geduurd om iets voor haar te voelen.
Ik had misschien moet afslaan om dingen buiten haar werk om te doen of contact te houden via berichten maar dat is toch te laat nu.
Momenteel heb ik geen zin om iemand te bezoeken op dat gebied, ook zij niet.
Vanbinnen voel ik momenteel eigenlijk niets, laat staan om zin te hebben in random sex met een onbekende of met iemand waar ik mee klik zoals zij.