Sekswerkers

Maar goed,droom verder met uw bandwerk van uw vrouw. (zoals zovelen van mijn haterz waar ik es goed mee lach)
Daarvoor hoef je niet denigrerend te doen. En al zeker mijn vrouw niet in te betrekken.
Met zelf denigrerend te beginnen doen over "bandwerk van uw vrouw" haal je uw eigen punt onderuit hé, zowel het "denigrerend doen" als het "hou mijn vrouw hierbuiten". Het lijkt mij nogal logisch dat als je hier over uw dolle seksavonturen komt vertellen als getrouwde vent er wel wat wenkbrauwen gefronst worden en vragen gesteld worden, zeker als je laat uitschijnen dat er geen afspraken zijn met uw vrouw hierover. Of je u daarover al dan niet wil verantwoorden moet je zelf weten, voor mijn part vertel je hier uw seksverhalen en negeer je de kritische vragen, maar wees dan ook niet verwonderd dat mensen een bepaald beeld van u hebben. Hoe zit dat dan juist bij jullie? Hebben jullie een stilzwijgende "don't ask, don't tell" overeenkomst? En geldt die dan ook als zij eens van jetje wil geven met een andere vent?
 
1.ik ben niet getrouwd.
En 2.ja dont ask dont tell. Love it btw.
3.ja geld ook voor haar. Als zij daar weinig uithaalt, dan is dat haar zaak. Of ik weet er niet van 😁!
 
Hoeveel mensen die prostituees (of masseuses) bezoeken, maken hier wel concrete afspraken over met hun partner?
Dat zal toch een heeeeel kleine minderheid zijn? Misschien bij koppels waarbij de partner om medische redenen geen seks kan hebben?

ps.
Mijn vriendin is toevallig ook een Thaise. Ik heb haar niet op een plezierreisje leren kennen maar wel via een andere Thaise vriendin die hier met een studiebeurs beland is. Het klopt zeker niet dat iedereen die met een Thaise samen is er overal op los poept en dat dit dan normaal is. Wat wel zal kloppen is dat een groot percentage Thaise dames die in België wonen ooit in het prostitutie milieu zat. Ik heb hier natuurlijk geen exacte cijfers van, maar schat het op 2/3.
 
Dat is toch extreem veel qua schatting?
Dus doorgetrokken, ofwel uw vriendin of haar vriendin met die studiebeurs zat in het prostitutiemilieu? 🤔
Is uiteraard heel veel. 't is mijn vriendin zelf die zei dat er nogal wat "madammekes" rondlopen tussen de Thaise in België. Ze hebben een veel grotere representatie hier dan in Thailand zelf. Zij schatte het zelf op minstens 60% uit prostitutie. Blijft natuurlijk een schatting, en de meesten zullen het ook niet openlijk toegeven. Azië is nu eenmaal niet bij de deur en het sekstoerisme naar bvb. Thailand erg populair, dus verhoudingsgewijs komen er veel daardoor ipv om andere redenen in België terecht.
 
@Stierkoe

2/3 is echt wel overdreven.

In mijn vriendenkring zitten grofweg 20 thaise vrouwen en daarvan hebben welgeteteld 1 een prostitutie verleden en 1 een massage salon verleden.

Ik zou eerder zeggen hooguit 2/10.
En das dus al een hoger gemiddelde, dubbel zelfs, dan in mijn vriendenkring

En ja wij kennen die dames erg goed. Dus kom niet af van: er zullen er nog wel bij zijn die er over liegen. Nee, ze praten daar openlijk over, en tonen daar ook geen schaamte over.


Ik vind trouwens jouw post erg stigmatiserend en ongegrond, om zomaar met zo n absurd hoge cijfers te droppen. Komt over dat jij het grote lot hebt gewonnen van 1 op de 3...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Stierkoe

2/3 is echt wel overdreven.

In mijn vriendenkring zitten grofweg 20 thaise vrouwen en daarvan hebben welgeteteld 1 een prostitutie verleden en 1 een massage salon verleden.

Ik zou eerder zeggen hooguit 2/10.
En das dus al een hoger gemiddelde, dubbel zelfs, dan in mijn vriendenkring

En ja wij kennen die dames erg goed. Dus kom niet af van: er zullen er nog wel bij zijn die er over liegen. Nee, ze praten daar openlijk over, en tonen daar ook geen schaamte over.


Ik vind trouwens jouw post erg stigmatiserend en ongegrond, om zomaar met zo n absurd hoge cijfers te droppen. Komt over dat jij het grote lot hebt gewonnen van 1 op de 3...
2/3 is ongegrond inderdaad, en een schatting, net als jouw cijfers. Jij en je partner vertellen elkaar niet alles maar die 20 vrouwen ken je dus door en door?

Bon, als je gelijk hebt, is 10 of 20% nog steeds veel.

Ik stigmatiseer daarmee niet, en spreek zelfs geen schande uit. Uit de grond van m'n hart: iedereen mag van mij z'n goesting doen zolang je anderen maar gerust laat.
 
2/3 is ongegrond inderdaad, en een schatting, net als jouw cijfers. Jij en je partner vertellen elkaar niet alles maar die 20 vrouwen ken je dus door en door?

Bon, als je gelijk hebt, is 10 of 20% nog steeds veel.

Ik stigmatiseer daarmee niet, en spreek zelfs geen schande uit. Uit de grond van m'n hart: iedereen mag van mij z'n goesting doen zolang je anderen maar gerust laat.
Nee maar je geeft hiermee automatisch mee aan mensen hier, die nog geen thaise mensen kennen, dat als ze in de toekomst een thai tegen komen, dat die 2/3 een prostituee was vroeger.

Dat is wel stigmatiserend.

Net hetzelfde als ik zou zeggen dat 2/3 islamieten, moslim extremisten zouden zijn. Dat zijn cijfers die nergens op slaan en nergens op gegrond zijn.
En ook dat zou stigmatiserend zijn.

Bon, hopelijk is niemand zo naïef jouw "cijfers" te geloven. Want again. Die slaan NERGENS op.

Nogmaals proficiat dat jij het gouden lot hebt gewonnen met uw madam die uit de cleane 1/3 komt :rolleyes:

Als laatste. Dat 20 procent nog veel zou zijn? Uit kansarme landen met geen sociaal vangnet en gigantische werkloosheid, is dat niet meer dan normaal. Ik zou eens willen zien hoeveel Afrikaanse vrouwen die in BE wonen, een dergelijke achtergrond hebben. Niet meer dan een Thai denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee maar je geeft hiermee automatisch mee aan mensen hier, die nog geen thaise mensen kennen, dat als ze in de toekomst een thai tegen komen, dat die 2/3 een prostituee was vroeger.

Dat is wel stigmatiserend.

Net hetzelfde als ik zou zeggen dat 2/3 islamieten, moslim extremisten zouden zijn. Dat zijn cijfers die nergens op slaan en nergens op gegrond zijn.
En ook dat zou stigmatiserend zijn.

Bon, hopelijk is niemand zo naïef jouw "cijfers" te geloven. Want again. Die slaan NERGENS op.
Ja, het zou wel eens kunnen dat er een stigma volgt doordat mensen massaal een willekeurige forum post voor waarheid aannemen, en dan zomaar op basis daarvan een hele gemeenschap over dezelfde kam scheren. Dan bied ik bij deze mijn excuses aan de ganse Thaise gemeenschap in België, en ook aan diens partners die in deze Sekswerkers-thread lurken, om een schatting te maken zonder grondige wetenschappelijke basis.

Nogmaals proficiat dat jij het gouden lot hebt gewonnen met uw madam die uit de cleane 1/3 komt
Bedankt voor uw felicitaties. Ik vind dat ik het gouden lot gewonnen heb maar dat heeft met heel deze discussie niks te maken.

Als laatste. Dat 20 procent nog veel zou zijn? Uit kansarme landen met geen sociaal vangnet en gigantische werkloosheid, is dat niet meer dan normaal. Ik zou eens willen zien hoeveel Afrikaanse vrouwen die in BE wonen, een dergelijke achtergrond hebben. Niet meer dan een Thai denk ik.
Is niet meer dan normaal, 100% akkoord.
 
Volgens dit document waren er in 2019 12.952 inwoners in België met een Thaise migratieachtergrond.
Laat ons veronderstellen dat de helft daarvan vrouwen zijn, dus 6.500 (dit is een veronderstelling).

Er zouden in België ongeveer 30.000 sekswerkers actief zijn in België.

2/3de, in de veronderstelling van @Stierkoe, van 6.500 is 4333 (sekswerkers in België met Thaise migratieachtergrond).

Dus omgerekend betekent dit dat 14,4% van de sekswerkers in België een Thaise migratieachtergrond zou hebben?
 
Volgens dit document waren er in 2019 12.952 inwoners in België met een Thaise migratieachtergrond.
Laat ons veronderstellen dat de helft daarvan vrouwen zijn, dus 6.500 (dit is een veronderstelling).

Er zouden in België ongeveer 30.000 sekswerkers actief zijn in België.

2/3de, in de veronderstelling van @Stierkoe, van 6.500 is 4333 (sekswerkers in België met Thaise migratieachtergrond).

Dus omgerekend betekent dit dat 14,4% van de sekswerkers in België een Thaise migratieachtergrond zou hebben?
Denk dat stierkoe vooral bedoelde prostitutie in Thailand en dan hier wel een normaal leven. Via sextoerisme een visa kunnen versieren naar europa
 
Denk dat stierkoe vooral bedoelde prostitutie in Thailand en dan hier wel een normaal leven. Via sextoerisme een visa kunnen versieren naar europa
Ok, ik dacht dat hij bedoelde dat ze nog steeds actief waren hier, door zijn gebruikte term 'madammekes' in België.
Cijfer blijft hetzelfde, dus dan zouden er zo'n 4333 ex-prostitutuees in België aanwezig zijn, met Thaise migratieachtergrond.
 
Ikzelf vind het fantastisch dat sekswerkers bestaan, zowel voor de personen die deze job uitoefenen als de personen die nood hebben aan deze diensten.

Persoonlijk is het niets voor mij, ben ook niet de meest socially skilled persoon dus dat helpt ook niet. Ik zit evenwel in een relatie dus heb ik er al helemaal geen nood aan.

Wel vind ik het zelf belangrijk om altijd open te zijn naar mijn partner. Me laten leegzuigen in een bar terwijl mijn vriendin gaat shoppen ofzo, vind ik persoonlijk echt gewoon degoutant als dit niet eerder besproken zou zijn. Ik zou dan het gevoel hebben dat ik mijn partner na maanden of jaren lief te hebben, het gevoel geef dat ze saai bandwerk is en dat ik recht zou hebben op een pleziertje.

Voor de duidelijkheid vizier ik helemaal niemand met deze losse gedachten hoor. Ik wou gewoon mijn mening delen omdat ik echt kots bij ontrouwe mensen die hun partner trauma's kunnen geven.
 
Denk dat stierkoe vooral bedoelde prostitutie in Thailand en dan hier wel een normaal leven. Via sextoerisme een visa kunnen versieren naar europa
Ik insinueerde inderdaad dat een groot deel van de Thaise dames in Belgie bestaan uit dames die zich prostitueerden in Thailand, om welke reden dan ook (bvb. part-time om hun studies te financieren, om hun familie/gezin te ondersteunen), dan met dat werk een westerling aan de haak slaagden en op die manier in België terechtgekomen zijn. Voor vrouwen in dit geval is het wellicht niet logisch om zich te blijven prostitueren tenzij ze scheiden van hun Belgische man, niet willen terugkeren naar Thailand (en misschien hier kinderen hebben) en geen ander werk vinden.

(Gelukkig sprong meneer Trump op z'n paard om dat gedachtegoed uit de wereld te helpen)
 
Ik zou dan het gevoel hebben dat ik mijn partner na maanden of jaren lief te hebben, het gevoel geef dat ze saai bandwerk is en dat ik recht zou hebben op een pleziertje.
Wat als dit echt zo is en open kaart spelen alleen maar voor problemen zorgt ? Onvervulde behoefte mag toch niet de klik op persoonlijk vlak ondermijnen ? Diep van binnen wil de vrouwelijke levenspartner niet weten dat hun echtgenoot 5% van de tijd verlangt naar een jongere, mooiere vrouw.
 
Wat als dit echt zo is en open kaart spelen alleen maar voor problemen zorgt ? Onvervulde behoefte mag toch niet de klik op persoonlijk vlak ondermijnen ? Diep van binnen wil de vrouwelijke levenspartner niet weten dat hun echtgenoot 5% van de tijd verlangt naar een jongere, mooiere vrouw.
Je hebt "verlangen", gevoelens die je gewoon voor jezelf kan houden en waar je niets praktisch mee aanricht, en dan effectief achter de rug op zoek gaan naar jonge en waarschijnlijk uitgebuite meisjes om daar tegen betaling je ding te doen.

Ik heb zo'n vermoeden dat de meeste vrouwen dat tweede liever wel weten, en er dan hun conclusies zullen uit trekken. Die "tolerantie" zal wat hoger liggen bij vrouwen die economisch afhankelijk zijn, en bijvoorbeeld de Thaise of Filipijnse vrouwen waarover hier wordt gediscussieerd, waar een beter leven voor jezelf en de kinderen cultureel ook gewoon een belangrijke factor is voor een relatie, maar op termijn lijkt me dat een zwaard van Damocles.
 
Laatst bewerkt:
Dus een architecte met een Rubensfiguur zou kwader zijn dat meneer stiekem naar een massagesalon ging dan een arme Thaise met wespentaille en dubbele D's ?
Het gevoel zal waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar de stappen die daarop volgen waarschijnlijk niet...
 
Terug
Bovenaan