Sekswerkers

Weet uw vrouw eigenlijk dat je dan even een uitstapje doet naar een "blowjob bar"

Normaal zou je denken van niet maar dat is hier nu toch weer zo over de top dat dat toch bijna niet anders kan :)
 
Weet uw vrouw eigenlijk dat je dan even een uitstapje doet naar een "blowjob bar"

Normaal zou je denken van niet maar dat is hier nu toch weer zo over de top dat dat toch bijna niet anders kan :)
Nee mijn oom woont daar.
Zij een dagje shoppen, en ik een dagje pinten pakken in de irish pub van Bangkok en nadien heeft hij me dit adresje gegeven.

En ja ik ben niet naïef. Ze zuigen zo rap omdat ze snel aan nieuwe klanten kunnen beginnen. Maar zo niet he. Ik wil quality time.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee mijn oom woont daar.
Zij een dagje shoppen, en ik een dagje pinten pakken in de irish pub van Bangkok en nadien heeft hij me dit adresje gegeven.

Vind je dat zelf geen totaal gebrek aan respect voor uw partner?

Ik hoop een beetje dat uw madam van haar shoppingtripje u als souvenir een druiper meebrengt, bonuspunten als ze die in de befclub heeft gehaald.
 
Zijn vrouw is Thais als ik het goed herinner.
Ik zeg niet alle, maar de enkel die ik ken met een Thaise vrouw weten wat hun man doet als ze ginder op vakantie zijn.
 
Zijn vrouw is Thais als ik het goed herinner.
Ik zeg niet alle, maar de enkel die ik ken met een Thaise vrouw weten wat hun man doet als ze ginder op vakantie zijn.

Het zal wel mijn bekrompen Westerse mentaliteit zijn, maar als je daar geen echt gesprek hebt over gevoerd, waarin beiden aangeven er geen enkel probleem mee te hebben als de ander dat doet, is dat gewoon achterbaks, respectloos gedrag ten aanzien van uw partner.

En dan maakt dat niet uit of dat nu een Thaise is of eender welke andere afkomst. Behalve dan in de zin dat het extra erg is om de sociaal en economisch zwakkere positie van uw partner te misbruiken, ipv als gelijken in een relatie te staan. Dat ze het zou weten en aanvaarden, omdat dat nu eenmaal de prijs is om niet terug naar armoede te moeten gaan, maakt het echt niet beter.
 
Het zal wel mijn bekrompen Westerse mentaliteit zijn, maar als je daar geen echt gesprek hebt over gevoerd, waarin beiden aangeven er geen enkel probleem mee te hebben als de ander dat doet, is dat gewoon achterbaks, respectloos gedrag ten aanzien van uw partner.

En dan maakt dat niet uit of dat nu een Thaise is of eender welke andere afkomst. Behalve dan in de zin dat het extra erg is om de sociaal en economisch zwakkere positie van uw partner te misbruiken, ipv als gelijken in een relatie te staan. Dat ze het zou weten en aanvaarden, omdat dat nu eenmaal de prijs is om niet terug naar armoede te moeten gaan, maakt het echt niet beter.
Ik ben het volledig akkoord met u hoor, wou enkel maar even duiden dat dit nog het geval is.

Hoe ze het allemaal intern geregeld hebben geen idee, maar het 'werkt' precies wel voor hen.
Zitten er zelfs paar tussen met een huis ginder (natuurlijk op naam van de vrouw) en de man zit er meer dan de vrouw in haar thuisland zit.

Niet elke relatie is gebaseerd op verliefdheid, sommige zijn puur praktisch.
 
1300 Bath voor een blowjob is omgerekend ongeveer 35€.

Zoveel goedkoper met hier in België is dat nu ook weer niet. In het Glazenstraatje in Gent betaal je 40€ voor enkel een BJ...

Dus voor de betaalbare seks hoef je die reis niet te maken.
 
1300 Bath voor een blowjob is omgerekend ongeveer 35€.

Zoveel goedkoper met hier in België is dat nu ook weer niet. In het Glazenstraatje in Gent betaal je 40€ voor enkel een BJ...

Dus voor de betaalbare seks hoef je die reis niet te maken.
Ik vermoed dat het verschil hem waarschijnlijk zit in dat je in het Glazenstraatje voor die 40 euro een overweight crackpot van 50 jaar hebt, en in Thailand een godin van 21?
 
Ik vermoed dat het verschil hem waarschijnlijk zit in dat je in het Glazenstraatje voor die 40 euro een overweight crackpot van 50 jaar hebt, en in Thailand een godin van 21?
Ik passeer daar zo nu en dan, maar dat type heb ik daar toch nog niet gezien. :biglaugh:
 
Ik zeg juist dat het de eerste keer was.
En leven, dat doe je ook maar 1 keer.
Niks aantrekken van die moraalridders die wellicht nooit eens buiten de lijntjes kleuren in hun saai bestaan en die vooral veel azijn pissen. Hoe gij het achteraf met u vrouwke regelt hebben wij geen zaken mee. Laat je maar goe veel afzuigen als dit je gelukkiger maakt bro en geniet van je vakantie
 
Niks aantrekken van die moraalridders die wellicht nooit eens buiten de lijntjes kleuren in hun saai bestaan en die vooral veel azijn pissen. Hoe gij het achteraf met u vrouwke regelt hebben wij geen zaken mee. Laat je maar goe veel afzuigen als dit je gelukkiger maakt bro en geniet van je vakantie
Mijn vrouw heeft mij gisteren gratis oraal bevredigd op vakantie aan de Belgische kust.
#saaibestaan

Het was ook na 3 minuten gedaan dus t voelde ook aan als bandwerk.


Serieuze vraag: is zo een seksvakantie naar Thailand dan zoveel beter dan eens betaald seks hebben in België?
Voor dat geld kunt ge u hier in België toch vaak zeer goed laten soigneren.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan zowiezo op vakantie. Met of zonder betaalde extras.
Als je denkt dat wij speciaal daarvoor gaan....
Als ik enkel daarvoor ging, bleef ik in Pattaya. Zoals eerder gepost deden wij vorige week ultra conservatief Laos.

Maar goed,droom verder met uw bandwerk van uw vrouw. (zoals zovelen van mijn haterz waar ik es goed mee lach)
Daarvoor hoef je niet denigrerend te doen. En al zeker mijn vrouw niet in te betrekken.
 
Wij gaan zowiezo op vakantie. Met of zonder betaalde extras.
Als je denkt dat wij speciaal daarvoor gaan....
Als ik enkel daarvoor ging, bleef ik in Pattaya. Zoals eerder gepost deden wij vorige week ultra conservatief Laos.

Maar goed,droom verder met uw bandwerk van uw vrouw. (zoals zovelen van mijn haterz waar ik es goed mee lach)
Daarvoor hoef je niet denigrerend te doen. En al zeker mijn vrouw niet in te betrekken.

Ik weet ook wel dat uw reis met uw madame naar haar thuisland geen seksvakantie voor u is e:)

Aangezien uw madame een Thaise is en ge hier heel open zijt over uw sexleven (waaronder ook betaalde sex) ga ik er vanuit dat ge als vrijgezel waarschijnlijk ooit eens naar Thailand zijt geweest voor een 'pleziervakantie'.
(Ik meen mij zo een post van u te herinneren)

Ik doe niet denigrerend naar u... Ik heb een andere visie over een relatie/sex als u. Waarmee ik zeker niet zeg dat ik uw visie/manier van leven afkeur. Ieder zijn ding.
 
Terug
Bovenaan