Screens ervaringen

Screens voor ramen op het Oosten, is dat zinvol voor in de zomer of total waste of money ? Gaat over een raam van 2,5m breed op 2,3m hoog en één van 1,13m breed op 1,31m hoog. Is nieuwbouw van 2022 en vorige zomer was het binnen toch nog te warm naar mijn goesting. Vandaar dat ik eens aan het kijken ben voor screens voor die 2 ramen op het Oosten, omdat ik vermoed dat er vandaar toch nog redelijk wat warmte ontwikkeling is. Maar gezien de prijs wil ik toch weten of dit een beetje zinvol is.

Ik heb momenteel rolluiken op al mijn ramen op het Zuiden.
Wij hebben 2 grote ramen van 2.3x2.8 op het oosten. ‘s ochtends stijgt de temperatuur 4-5C in de living en vanaf 13h stijgt het niet meer. Dus ja, via het oosten krijg je veel warmte binnen.

Zet eens een temperatuur metertje met app in uw living en dan zie je op de grafiek wanneer de temperatuur het snelst stijgt.
 
Iemand die hier Roma's heeft hangen?
Je vindt daar niet zoveel ervaringen over in vergelijking met een Harol of Renson. Terwijl ze zich precies toch naast of boven die merken positioneren.

Prijs zit iets boven Harol, en stukken onder Renson.
Nuja, uiteindelijk is het allemaal min of meer hetzelfde. Werken zullen ze allemaal wel doen.
 
Wij hebben screens van Roma. Op zich wel content van. Kan natuurlijk niet echt vergelijken.
 
Terug
Bovenaan