Scheten laten int bijzijn van uw partner

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 157 85,8%
  • nee

Stemmen: 26 14,2%

• Totaal aantal stemmers
    183
Ik ben ook een pakje kleiner dan mijn man dus wanneer ik daaro onder hem lig en hij me weer een keer levend wilt vergassen dan geef ik zijn piemel of ballen een fikse draai naar rechts en automatisch veert hij die richting op en ben verlost haha de allereerste keer kneep ik hem zo hard en gilde hij zo luid dat het leek alsof hij operazanger(es) was.:laugh:
Dat is gewoon een flagrante schending van een of ander anti-martel- en anti-oorlogsmisdadenverdrag.. #buitznproportioneelgeweld

Tijdens het eten kan ik volledig vatten, maar toch niet tijdens de TV. Heel onze zetel is een en al scheet ondertussen. Dringend aan vervanging toe. Tijdens het EK de loftrompet spelen.
Of die keer dat ik netjes gekleed was, op weg naar een examen, en ik een scheet liet, maar er ineens een bruine vlek in mijn broek stak. :unsure:
Ik heb dan in de plaatselijke toiletten zo goed als ik kon de schade pogen te beperken vooraleer ik examen ging doen.
(Echt gebeurd en ik was al bijna ter plaatse dus ik kon niet meer terug naar huis gaan)

PS. Ik heb ook maar 1x als niet klein kind in mijn broek gescheten en dat was toen, normaal weet je het verschil wél sé, maar toen door de stress en de spanning bleek ik dat dus volledig fout ingeschat te hebben .. :cry:

Of die keer dat ik netjes gekleed was, op weg naar een examen, en ik een scheet liet, maar er ineens een bruine vlek in mijn broek stak. :unsure:
Ik heb dan in de plaatselijke toiletten zo goed als ik kon de schade pogen te beperken vooraleer ik examen ging doen.
(Echt gebeurd en ik was al bijna ter plaatse dus ik kon niet meer terug naar huis gaan)

PS. Ik heb ook maar 1x als niet klein kind in mijn broek gescheten en dat was toen, normaal weet je het verschil wél sé, maar toen door de stress en de spanning bleek ik dat dus volledig fout ingeschat te hebben .. :cry:
Ik heb als klein ventje de zetels van de auto van de directeur ondergescheten. :lol:

Hij ging me naar huis voeren want ik was ni goe, en ik had een shortje aan. Op 500m van huis hoppa, een straal diarree van kzal u gaan hebben.

Ja da was ne zure..

Voor hem dan toch :lol:

Ik heb als klein ventje de zetels van de auto van de directeur ondergescheten. :laugh:

Hij ging me naar huis voeren want ik was ni goe, en ik had een shortje aan. Op 500m van huis hoppa, een straal diarree van kzal u gaan hebben.

Ja da was ne zure..

Voor hem dan toch :laugh:
Proeverij gedaan? :unsure:

Ondertussen 4 jaar samen , komend weekend.

Nog steeds heb ik haar, in 4 jaar niet kunnen betrappen, dat ze het ook maar 1 keer deed.
Zou dit werkelijk bestaan, mensen die nooit geen scheten laten?

Pas op, ik doe het ook quasi nooit hoor (in haar bijzijn), maar als het moet, dan moet het. En zij dus nooit.
(behalve misschien 1 keer dat ik snachts in haar slaap iets heb gehoord, maar dat kon even goed een muis geweest zijn)

Nog steeds heb ik haar, in 4 jaar niet kunnen betrappen, dat ze het ook maar 1 keer deed.
Dat kan of toch heel weinig. In die 7-8 jaar dat we nu samen zijn kan ik ze er mogelijks zo om de 2 maanden een keer op betrappen. Als iemand die wel eens last heeft van flatulentie vind ik dat opmerkelijk.

Sinds ik een dochter heb is dit misterie voor mij opgelost. Ja vrouwen laten ook scheten en stinken even hard als de mannen. De vrouw heeft mij gewoon jaren voorgelogen.

Jeugdmaat van mij beweerd nog nooit een scheet te hebben gelaten. Nog nooit betrapt.

Ik ga nooit vergeten wanneer die het geluid moest muten tijdens de South Park film met het iconisch duo Terrance & Philip. Al meer dan 20 jaar hou ik mijn oren scherp rond die mensch. Zero.

Of hij is hard homo en da's gewoon een open deur. Wat mij wel zou kwetsen want da's toch wel serieus lang in de kast.

3i2pzh.jpg

Na 1 week samenhokken moesten we al met de deur open naar het toilet want god weet waarom maar de stroom van het defecte kookvuur stond op hetzelfde circuit als het licht in het toilet.

Dus al heel snel een illusie armer. :unsure:

Jeugdmaat van mij beweerd nog nooit een scheet te hebben gelaten. Nog nooit betrapt.

Ik ga nooit vergeten wanneer die het geluid moest muten tijdens de South Park film met het iconisch duo Terrance & Philip. Al meer dan 20 jaar hou ik mijn oren scherp rond die mensch. Zero.

Of hij is hard homo en da's gewoon een open deur. Wat mij wel zou kwetsen want da's toch wel serieus lang in de kast.
Een open deur maakt ook wel lawaai, denk ik. Volgens mij is dat zoals een leeg flesje die in de wind staat. Of wanneer je aan de opening van een leeg flesje blaast.

Je kan mij veel wijsmaken, maar nooit een scheetje laten dat is niet mogelijk.
En ik heb al veel scheten van vrouwen geroken en gehoord, ze stinken minstens zo hard als van een man hoor :P

Nee, ze laat wrs altijd stille scheten en gij hebt een prutreukzin.
Of ze spaart de scheten altijd op en laat een orkaan los als ze alleen is.

Eén van twee, anders is ze gewoon gene mens.

Ondertussen 4 jaar samen , komend weekend.

Pas op, ik doe het ook quasi nooit hoor (in haar bijzijn), maar als het moet, dan moet het. En zij dus nooit.
(behalve misschien 1 keer dat ik snachts in haar slaap iets heb gehoord, maar dat kon even goed een muis geweest zijn)
Wat je kan doen om haar te betrappen, is om als jullie samen weg zijn met de auto en jij zogezegd moet uitstappen om snel iets uit de winkel te halen, meteen terug in te stappen en je reukzin zijn werk laten doen.
Meestal heb je dan wel prijs.

Terug
Bovenaan