Scheten laten int bijzijn van uw partner

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 157 85,8%
  • nee

Stemmen: 26 14,2%

• Totaal aantal stemmers
    183
Vergeet niet dat wanneer je scheten ophoudt het in je darmen stinkt. Dus een beetje eigenbelang inrekenen, de wind vanachteren zoals ze zeggen.

We doen het zelfs in de kleedkamer van de voetbal dus waarom niet bij de vriendin. :unsure:

Heb haar airpods cadeau gedaan, niet om naar muziek te luisteren maar om in haar neusgaten te steken. Ben dat zagen beu

Toen wij een maand of 4 samen waren samen op reis gegaan naar Gambia. 1 van de hotels daar had enkel een soort van laken (50cm boven de grond dan nog) als afsluiten tussen badkamer/toilet en de rest vd kamer. Sindsdien hebben wij geen schaamte meer voor elkaar :D

Mijn vriendin is wel nog steeds geen fan van mij als ik op een zomeravond in de geuze gehangen heb, ergens wel terecht :ROFLMAO:

Ikzelf geen schaamte, in het prille begin wel (zitten nu aan 6m), maar ik (niets metdisch bevestigd) zwakke darmen.
En snel last van krampen als ik ze niet laat.
Maar 80-90% van de tijd kan ik inschatten wanneer ze geurloos zijn, indien dat niet het geval is, verwijder ik wél even.

Zij heeft er nog veel schaamte over, vind dat heel ongemakkelijk als er eentje per ongeluk haar ontstapt.

In mijn wereld laten vrouwen geen scheten.
22201813623_9888391225340_2032806661497.jpg

Terug
Bovenaan