Herman De Croo
Well-known member
Wat zijn gelijkaardige centra als Thermen Katara, in O, W-Vlaanderen en Brussel? Waer Waters is soortgelijk (maar veel groter). Wat zijn nog goede (prijs maakt niet uit)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BoetfortWat zijn gelijkaardige centra als Thermen Katara, in O, W-Vlaanderen en Brussel? Waer Waters is soortgelijk (maar veel groter). Wat zijn nog goede (prijs maakt niet uit)
) is het daar best donker en is ze helemaal niet preuts aangelegd (in zulke omstandigheden eerder randje "kijk maar eens lekker goed, want straks is alles weer bedekt).Ik kijk al uit naar de volgende bbqZelf ene gebouwd in een niet gebruikte slaapkamer .
Kost echt niet zoveel. 800 voor de kachel en iets van een 1200 euro voor het hout en isolatie.
En ja we gaan daar wekelijks in hoor.
Heerlijk.
Je moet eens naar Thermae Euskirchen gaan. Het verschil met de sauna's in België vond ik echt enorm.In November ben ik met mijn mama dagje naar Elaisa geweest. Op zich leuke wellness, maar ik vond de opgietsessie nogal zweverig. Heb liever gewoon muziekje terwijl men met die dingeren aan't wapperen is. Daar was de dame in kwestie heel de tijd zweverig aan't tetteren.
Morgen ga'k eens alleen naar de wellness om eens echt te relaxen, eens naar Thermae 2000. Nog nooit geweest, dus wel benieuwd.
Thx voor de tip, ga'k eens opzoeken.Je moet eens naar Thermae Euskirchen gaan. Het verschil met de sauna's in België vond ik echt enorm.
Niet persé "ontspannender", maar enorm veel meer variatie in de opgietsessies. In België heb je meestal 1 opgieting per uur (of soms per half uur). Daar is het volgens mij 2 per kwartier ofzo.
Elaisi is inderdaad best zweverig. Kom je zelden zo hard tegen. Verder wel een mooie, unieke locatie, maar vind ik het wel een vrij ongezellig complex door de harde lijnen en strakke design. Ik vind het de moeite om eens geweest te zijn, maar zeker gezien de zeer hoge prijs tov. de concurrentie, niets om vaak aan te doen. (Hier ook al eens vermeld : https://www.beyondgaming.be/threads/saunabezoek-tips-en-ervaringen.31047/post-1273756)In November ben ik met mijn mama dagje naar Elaisa geweest. Op zich leuke wellness, maar ik vond de opgietsessie nogal zweverig. Heb liever gewoon muziekje terwijl men met die dingeren aan't wapperen is. Daar was de dame in kwestie heel de tijd zweverig aan't tetteren.
Morgen ga'k eens alleen naar de wellness om eens echt te relaxen, eens naar Thermae 2000. Nog nooit geweest, dus wel benieuwd.

Waer Waters nog niet geweest, maar Boetfort heeft zelfde voor. Het naaktgedeelte is grotendeels buiten, dus ik vraag me daar oprecht af hoe het daar is op een regendag eigenlijk.Wij gaan ook meestal naar Waer Waters of Thermen Londerzeel, meer nog die laatste vermits Waer Waters nogal vaak volzet is en we vaak last minute beslissen om te gaan.
Waer Waters is vooral leuk als buiten niet al te koud is. Het naatkgedeelte is immers grotendeels buiten. Wat dat betreft ben je beter af in Londerzeel. Al is daar de inrichting wat meer typisch als Waer Waters.
Koud en nat waarschijnlijkWaer Waters nog niet geweest, maar Boetfort heeft zelfde voor. Het naaktgedeelte is grotendeels buiten, dus ik vraag me daar oprecht af hoe het daar is op een regendag eigenlijk.