Ronde van Zwitserland 12/06 - 19/06

Geen idee, dat zou goed kunnen. Hij stond ook nog altijd 19de na gisteren. Het was een slechte dag, maar ook weer niet rampzalig.
Wat me wel opviel: Pidcock finishte gisteren ruim voor Remco. :tongue:
Niet akkoord. Eigenlijk was dit een grotere inzinking dan in de Tirreno hé. Daar eindigde hij op zijn slechte dag nog 13de tussen heel wat mooie namen. Gisteren verloor hij meer dan 2 minuten in de laatste 10 kilometer, en niet alleen op de gekende toppers maar ook op heel wat mindere goden. Ben benieuwd of het echt op is of dat hij zich vandaag kan herpakken.

Bestaat de kans dat er renners genoeg de benen getest hebben en er nu uitgaan onder corona zodat ze in de Tour niet meer getest worden?

De meesten hebben allemaal iets van symptomen en zijn daardoor in eerste instantie getest geweest. Geen idee waarom er over vals positieven begonnen moet worden. Corona is nooit weggeweest hé. De cijfers zijn al even serieus aan het stijgen, dit is geen verrassing.

En veel van die mannen die eruit zijn gestapt rijden de Tour niet eens, wat heeft dat dan voor zin om een herstelcertificaatjes te scoren.

Remco zit op de eerste klim al vrij ver in de buik van het peloton. Wil op zich niks zeggen maar bij hem is dat bijna altijd een teken dat het niet goed gaat. Zal snel lossen vrees ik.

Remco zit op de eerste klim al vrij ver in de buik van het peloton. Wil op zich niks zeggen maar bij hem is dat bijna altijd een teken dat het niet goed gaat. Zal snel lossen vrees ik.
I dont know. Hij zal natuurlijk na gisteren een mentaal klopke gekregen hebben en dat lijkt het mij logisch dat je langer in de buik blijft zitten en eerst kijkt hoe het loopt ..

De lastigste kilometers moeten er natuurlijk nu nog aan komen. Maar hij hangt er nog aan.
Ik zou als ik Remco was nu gewoon wat proberen aan te klampen en straks zijn eigen tempo kiezen en zien waar hij uit komt vandaag.

Naar het klassement moet ie momenteel niet (meer) kijken.

Terug
Bovenaan