Willy_Sommers_fan_account
Active member
Kan wel eens een vreemde etappe worden, ook in de wetenschap dat dit mogelijks de slotrit is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, dat zou goed kunnen. Hij stond ook nog altijd 19de na gisteren. Het was een slechte dag, maar ook weer niet rampzalig.Staat Evenepoel al terug top 10?![]()

En vandaag positief getest op corona.Geen idee, dat zou goed kunnen. Hij stond ook nog altijd 19de na gisteren. Het was een slechte dag, maar ook weer niet rampzalig.
Wat me wel opviel: Pidcock finishte gisteren ruim voor Remco.![]()
Niet akkoord. Eigenlijk was dit een grotere inzinking dan in de Tirreno hé. Daar eindigde hij op zijn slechte dag nog 13de tussen heel wat mooie namen. Gisteren verloor hij meer dan 2 minuten in de laatste 10 kilometer, en niet alleen op de gekende toppers maar ook op heel wat mindere goden. Ben benieuwd of het echt op is of dat hij zich vandaag kan herpakken.Geen idee, dat zou goed kunnen. Hij stond ook nog altijd 19de na gisteren. Het was een slechte dag, maar ook weer niet rampzalig.
Wat me wel opviel: Pidcock finishte gisteren ruim voor Remco.![]()
Wat dan?Daar is meer aan de hand. Geloof niet dat die ineens allemaal samen covid hebben.
Vals positieve testen ?Wat dan?
Als je de statistieken er op na gaat test 0,5% vals positief. Dus nee, geen idee waarom er plots zoveel vals positief gaan zijn.Vals positieve testen ?
herstelcertificaatjes scoren voor de tourWat dan?
wat heeft dat dan voor zin om een herstelcertificaatjes te scoren.

I dont know. Hij zal natuurlijk na gisteren een mentaal klopke gekregen hebben en dat lijkt het mij logisch dat je langer in de buik blijft zitten en eerst kijkt hoe het loopt ..Remco zit op de eerste klim al vrij ver in de buik van het peloton. Wil op zich niks zeggen maar bij hem is dat bijna altijd een teken dat het niet goed gaat. Zal snel lossen vrees ik.