Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een paar glazen whisky en dat komt helemaal goed!Hopelijk is het gewoon een slechte dag en pakt hij morgen snoeihard uit.
Een paar glazen whisky en dat komt helemaal goed!

Waarop baseer je dat hij in Noorwegen harder heeft moeten koersen?Harde koers, rit 1 misschien maar de voorbije dagen toch niet meer? We zijn och arme dag 5? In Noorwegen heeft hij harder moeten koersen hoor en ook in Baskenland was het toch elke dag actie.
Zit nu weer in de groep. Misschien schade beperken en het beperken tot een mindere dag.
Dat klopt maar dan zou je ook verwachten dat Remco nog beter zou zijn dan toen hij de ronde van het Baskenland reed. Vlasov reed toen ook vrij goed mee (3des net voor Remco), en die won vandaag.Waarop baseer je dat hij in Noorwegen harder heeft moeten koersen?
Baskenland is een gevaarlijke vergelijking, heel ander moment in het seizoen. Zwitserland ligt vlak voor de Tour, klassiek een punt in het seizoen waar een heel groot deel van het peloton tegen hun piek aan zit én waarop er nog een aantal hun plek in de Tour moeten afdwingen, en er dus ook harder gereden wordt.
Laten we eerlijk zijn: Met zijn vorm van vandaag en deze hitte, had hij volgens mij ook nooit of te nimmer LBL gewonnen.Maar laat ons er maar van uit gaan dat het vooral de warmte zal geweest meer dan de opéénvolging van inspanningen. Gezien zijn track record zou dat niet de oorzaak mogen zijn na 5 dagen.
)
Baskenland ligt vlak voor de heuvelklassiekers. Klassiek een punt waar de toppers ook hun eerste piek leggen. Lijkt me dat we daar gerust een vergelijk mogen maken. Als je ziet wie er allemaal voor hem binnenkomt lijkt dat harder rijden ook wel mee te vallen.Baskenland is een gevaarlijke vergelijking, heel ander moment in het seizoen. Zwitserland ligt vlak voor de Tour, klassiek een punt in het seizoen waar een heel groot deel van het peloton tegen hun piek aan zit én waarop er nog een aantal hun plek in de Tour moeten afdwingen, en er dus ook harder gereden wordt.
Maar laat ons er maar van uit gaan dat het vooral de warmte zal geweest meer dan de opéénvolging van inspanningen. Gezien zijn track record zou dat niet de oorzaak mogen zijn na 5 dagen.
Idd denk ik ook wel en de eindbalans van deze ronde wordt pas zondagavond opgemaakt..Baskenland ligt vlak voor de heuvelklassiekers. Klassiek een punt waar de toppers ook hun eerste piek leggen. Lijkt me dat we daar gerust een vergelijk mogen maken. Als je ziet wie er allemaal voor hem binnenkomt lijkt dat harder rijden ook wel mee te vallen.
Laten we er inderdaad maar van uit gaan dat het de warmte is. Van die opéénvolging geloof ik momenteel ook niet veel van.
Waarop baseer je dat hij in Noorwegen harder heeft moeten koersen?
Baskenland is een gevaarlijke vergelijking, heel ander moment in het seizoen. Zwitserland ligt vlak voor de Tour, klassiek een punt in het seizoen waar een heel groot deel van het peloton tegen hun piek aan zit én waarop er nog een aantal hun plek in de Tour moeten afdwingen, en er dus ook harder gereden wordt.
Maar laat ons er maar van uit gaan dat het vooral de warmte zal geweest meer dan de opéénvolging van inspanningen. Gezien zijn track record zou dat niet de oorzaak mogen zijn na 5 dagen.
Jezus, wat een zin.De constant ontbreekt je kan er niet echt een lijn op trekken en zeggen telkens het peloton zoiets overmoet moet hij passen of zo gewoon wisselende omstandigheden gaat vaak goed maar dan ook af en toe eens mis.

Waar toch andere renners pieken. Dit punt op het seizoen is voor velen ook belangrijker omdat de koers boomt in aanloop naar en tijdens de tour. Het weer is ook veel aanlokkelijker om te fietsen.Baskenland is vergelijkbaar met Zwitserland hoor ipv vlak voor de Tour ligt Baskenland vlak voor de ardennen waar de meesten pieken.
Ik wil hier niet opnieuw een hele polemiek starten over het niveau in Noorwegen maar kunnen we die 2 rondes niet één op één vergelijken? Los van het niveau in Noorwegen is dit toch nog andere koek. Zwitserland is een WT koers met een half Tour peloton aan de start, op quasi top niveau.In Noorwegen kwamen ze ook elke dag aan met een selecte groep. Hij won rit 1, 3 en 5. Hij heeft zich in de eerste 5 dagen in Noorwegen een pak meer getoont dan in Zwitserland.
Klassiek gezien wel maar dit jaar misschien toch net wat minder. Ik zie in die hele top 10 eigenlijk geen enkele renner die daar heeft gereden met oog op het Waalse voorjaar... 7-8 van dat lijstje stemmen hun seizoen vooral af op de Tour. Die zitten dus nu pas echt richting hun piek aan.Baskenland ligt vlak voor de heuvelklassiekers. Klassiek een punt waar de toppers ook hun eerste piek leggen. Lijkt me dat we daar gerust een vergelijk mogen maken. Als je ziet wie er allemaal voor hem binnenkomt lijkt dat harder rijden ook wel mee te vallen.
Laten we er inderdaad maar van uit gaan dat het de warmte is. Van die opéénvolging geloof ik momenteel ook niet veel van.
Ik wil hier niet opnieuw een hele polemiek starten over het niveau in Noorwegen maar kunnen we die 2 rondes niet één op één vergelijken? Los van het niveau in Noorwegen is dit toch nog andere koek. Zwitserland is een WT koers met een half Tour peloton aan de start, op quasi top niveau.
Klassiek gezien wel maar dit jaar misschien toch net wat minder. Ik zie in die hele top 10 eigenlijk geen enkele renner die daar heeft gereden met oog op het Waalse voorjaar... 7-8 van dat lijstje stemmen hun seizoen vooral af op de Tour. Die zitten dus nu pas echt richting hun piek aan.