Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helm ook kapot... het witte latje boven zijn rechter slaap is weg en hangt volgens mij net naast zijn hoofd te bengelen. Zie er inderdaad maar lelijk uit.![]()
Kasper Asgreen likt zijn wonden en geeft op na valpartij in de Ronde van Zwitserland | sporza
De finale van de 3e rit in de Ronde van Zwitserland - een waar hindernissenparcours vol straatmeubilair - werd ontsierd door een zware valpartij met meerdere renners van Quick Step-Alpha Vinyl. Vooral Kasper Asgreen zal slecht slapen.sporza.be
jakkes dat zijn toch precies 2 ferme schellen vlees weg op zijn armen.
Ik vond die aankomst gisteren al bij al precies nog meevallen. Ok, het was een beetje een criterium finish maar ze reden daar ook niet naar de finish met een pak van 150 renners... denk dat er hooguit nog 60-70 samen zaten daar EN volgens mij vielen ze dan ook nog eens op een plaats waar er imo niks speciaals te zien was.Het blijft blijkbaar voor organisatoren niet te vermijden om een aankomst te plaatsen waar de laatste kms enorm veel straatmeubilair staat. Neem daar dan nog verschillende linke bochten bij en je hebt gegarandeerd "prijs" zoals gisteren...
Ik vond die aankomst gisteren al bij al precies nog meevallen. Ok, het was een beetje een criterium finish maar ze reden daar ook niet naar de finish met een pak van 150 renners... denk dat er hooguit nog 60-70 samen zaten daar EN volgens mij vielen ze dan ook nog eens op een plaats waar er imo niks speciaals te zien was.
Begrijp me niet verkeerd, de veiligheid van de renners is uiteraard super belangrijk maar als je een parcours maakt waar je weet dat je nog maar 1/3 van het peloton gaat bij hebben dan is er niks mis met iets smallere baantjes op te zoeken. Het is ook geen Tour de France, de belangen zijn toch ook allemaal net iets minder groot.
Dat leek mij toch een behoorlijk kleine groep voor een volledig peloton te zijn, maar kan mij vergissen. Sagan was er nog bij dus zoveel volk kan der niet gelost zijn I guessVoor de val was het toch nog bijna een compact peloton samen?

Dat leek mij toch een behoorlijk kleine groep voor een volledig peloton te zijn, maar kan mij vergissen. Sagan was er nog bij dus zoveel volk kan der niet gelost zijn I guess![]()
Allé de bejaardenclub wint ook nog eens. EF hard gewerkt maar zat niet echt iets op bij Bettiol. Pidcock viel me ook wat tegen die kan toch ook sprinten.
Die ploeg heet nog maar sinds 2019 Jumbo - Visma.Covid in het lotto Jumbo kamp. Hopelijk niets te erg.
Idd sindsdien veel vooruitgang geboekt. Zijn nu bij de top ploegen zoals sky en omega farma Quick-StepDie ploeg heet nog maar sinds 2019 Jumbo - Visma.
Ik denk eerlijk gezegd toch dat de type ploeg in Frankrijk reed. De enige die daar vermoedelijk nog terug uit de ploeg verdwijnt is Harper om plaats te maken voor Gesink en dan zal het kiezen worden tussen Kuss en Dennis voor slot 8 vermoed ik. Moest het zijn dat één of meerdere van die 3 de besmette renners zijn dan zal het even afwachten zijn of ze allemaal herstellen maar 2 van de 3 is voldoende.Covid in het lotto Jumbo kamp. Hopelijk niets te erg.
Covid in het lotto Jumbo kamp. Hopelijk niets te erg.
.