Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreselijk kut, zo lang naar uitgekeken. Die zaterdag is op twee maand tijd van waanzinnig goed naar helemaal kut gegaan met KoL die uitvielen en nu Sam Fender. Yungblud nu headliner en tis misschien een sympa kerel, maar zijn muziek is meer gericht op de gillende bakvis ipv op mij.Sam Fender zegt weeral af. De hoeveelste keer is dat nu al eigenlijk? Kan je toch niet op rekenen als headliner. Triestige zaterdag hoor.

Cymande is toch ook top. En Maribou State ook. Ik zou het wel weten als ik niet naar een BBQ moest
Voor wie nog niet overtuigd is mss goed om mijn album van de week nog eens boven te halen lol.
![]()
Album of the week - Cymande - Cymande
Voor mijn album van de week heb ik gekozen voor de Britse funk- en soulband Cymande met hun gelijknamig debuutalbum Cymande (1972). De band werd begin jaren 70 in Londen opgericht door een groep migrantenkinderen uit de Caraiben. Hun muziekstijl is op dat moment vernieuwend te noemen en laat...www.beyondgaming.be
Courtney Love haar dochter precies4.0* - Amyl and the Sniffers: erg fijne punkrock met veel enthousiasme gebracht.

Ik heb mij soms al afgevraagd waarom het niet tenminste Grasrock heet, maar dat klinkt niet zeker.Graspop speelt ook vrij veel metal voor een popfestival te zijn.

Het is begonnen als Graspop en zijn mid 90's enkel nog metal gaan boeken. Toen hebben ze er metal meeting aan geplaktIk heb mij soms al afgevraagd waarom het niet tenminste Grasrock heet, maar dat klinkt niet zeker.![]()
Ik lees op de facebook dat er nogal wat asociaal gedrag is en hier en daar een vechtpartij.
Gaat het er zo erg aan toe?
Tis facebook uiteraard..
Den eerste die ik zo iets zou horen zeggen over mijn dochter als ik erbij loop, die kon toch ook maar beter zorgen dat hij zich uit de voeten maakt.Het viel de voorbije twee dagen wel op dat er een stuk meer lomperikken lopen. Dochter klaagde gisteren ook over venten die hun poten niet kunnen thuis houden en zo eens hun hand leggen waar het niet past bij het passeren in de drukte. Hoorden gisteren zelfs ene zeggen dat het dit weekend plezant gaat zijn 'met al die jonge foefkes'.
Verwerpelijk vieze venten.
De man stond voorlaatste gepland omdat de zanger van KoL zen voet verbrijzeld heeft. En ja als Fender dan zen stemband scheurt moet er een oplossing komen. En op 24 uur een headliner vinden die klopt? Ja dat is zeer moeilijk en dan is de voorlaatste doorschuiven het makkelijkst. Had KoL er nog gestaan had het ook niet geklopt als headliner want dat is een band die bij een bepaalde generatie past, dat had 1 groot anarchronisme geweest.Yungblud als headliner op Werchter. Ik dacht eerst dat het een grap was maar blijkt de realiteit te zijn.
Het verval is definitief ingezet.
Dat wordt een duur uurtjeSebiet eens vertrekken, mijn eerste Werchter ooit. Dikke kutaffiche natuurlijk, maar had het gekocht voor Raye. Dus ach - uurke kijken en wegwezen

Was bewust, soms moet een mens al eens durven uitgeven he. Was het alvast zeker waard. Hopelijk komt ze eens naar een concertzaal.[/QUOTE]Dat wordt een duur uurtje![]()
Nu live aant volgen op canvas en zeer positief verrast.
Daarnaast: check gewoon eens die laatste Yungblud plaat. Man neemt 60 jaar aan Britse rockgeschiedenis bij elkaar en maakt er zen eigen ding van. Nostalgisch maar toch eigentijds en best een sterke plaat.