Rock Werchter 2025

Sam Fender zegt weeral af. De hoeveelste keer is dat nu al eigenlijk? Kan je toch niet op rekenen als headliner. Triestige zaterdag hoor.

Sam Fender zegt weeral af. De hoeveelste keer is dat nu al eigenlijk? Kan je toch niet op rekenen als headliner. Triestige zaterdag hoor.
Vreselijk kut, zo lang naar uitgekeken. Die zaterdag is op twee maand tijd van waanzinnig goed naar helemaal kut gegaan met KoL die uitvielen en nu Sam Fender. Yungblud nu headliner en tis misschien een sympa kerel, maar zijn muziek is meer gericht op de gillende bakvis ipv op mij.

Nothing but Thieves meepikken en vroeg in ons bed denk ik…

De hoeveelste keer is dat ook al niet dat die ziek is. Zou die niet beter een volledige medische check-up doen?

En wat een upgrade voor Yungblud. Van invaller naar headliner. Zou toch e kaartje sturen naar Kings of Leon

Laatst bewerkt:
Cymande is toch ook top. En Maribou State ook. Ik zou het wel weten als ik niet naar een BBQ moest :)

Voor wie nog niet overtuigd is mss goed om mijn album van de week nog eens boven te halen lol.

Cymande is toch ook top. En Maribou State ook. Ik zou het wel weten als ik niet naar een BBQ moest :)

Voor wie nog niet overtuigd is mss goed om mijn album van de week nog eens boven te halen lol.

Ze hebben dit jaar zelfs een nieuw album uit!

Ik lees op de facebook dat er nogal wat asociaal gedrag is en hier en daar een vechtpartij.
Gaat het er zo erg aan toe?

Tis facebook uiteraard..

Ik lees op de facebook dat er nogal wat asociaal gedrag is en hier en daar een vechtpartij.
Gaat het er zo erg aan toe?

Tis facebook uiteraard..

Het viel de voorbije twee dagen wel op dat er een stuk meer lomperikken lopen. Dochter klaagde gisteren ook over venten die hun poten niet kunnen thuis houden en zo eens hun hand leggen waar het niet past bij het passeren in de drukte. Hoorden gisteren zelfs ene zeggen dat het dit weekend plezant gaat zijn 'met al die jonge foefkes'.

Verwerpelijk vieze venten.

Het viel de voorbije twee dagen wel op dat er een stuk meer lomperikken lopen. Dochter klaagde gisteren ook over venten die hun poten niet kunnen thuis houden en zo eens hun hand leggen waar het niet past bij het passeren in de drukte. Hoorden gisteren zelfs ene zeggen dat het dit weekend plezant gaat zijn 'met al die jonge foefkes'.

Verwerpelijk vieze venten.
Den eerste die ik zo iets zou horen zeggen over mijn dochter als ik erbij loop, die kon toch ook maar beter zorgen dat hij zich uit de voeten maakt.

Sebiet eens vertrekken, mijn eerste Werchter ooit. Dikke kutaffiche natuurlijk, maar had het gekocht voor Raye. Dus ach - uurke kijken en wegwezen

Yungblud als headliner op Werchter. Ik dacht eerst dat het een grap was maar blijkt de realiteit te zijn.
Het verval is definitief ingezet.

Yungblud als headliner op Werchter. Ik dacht eerst dat het een grap was maar blijkt de realiteit te zijn.
Het verval is definitief ingezet.
De man stond voorlaatste gepland omdat de zanger van KoL zen voet verbrijzeld heeft. En ja als Fender dan zen stemband scheurt moet er een oplossing komen. En op 24 uur een headliner vinden die klopt? Ja dat is zeer moeilijk en dan is de voorlaatste doorschuiven het makkelijkst. Had KoL er nog gestaan had het ook niet geklopt als headliner want dat is een band die bij een bepaalde generatie past, dat had 1 groot anarchronisme geweest.

Daarnaast: check gewoon eens die laatste Yungblud plaat. Man neemt 60 jaar aan Britse rockgeschiedenis bij elkaar en maakt er zen eigen ding van. Nostalgisch maar toch eigentijds en best een sterke plaat.

Terug
Bovenaan