Ik denk dat de organisatie dat zelf ook vindt. Ze zijn natuurlijk afhankelijk van welke bands er dit jaar touren.Ligt het aan mij of is de line-up dit jaar niet top.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de organisatie dat zelf ook vindt. Ze zijn natuurlijk afhankelijk van welke bands er dit jaar touren.Ligt het aan mij of is de line-up dit jaar niet top.
Ligt het aan mij of is de line-up dit jaar niet top.
De conclusie is dat we niet meer mee kunnenLigt het aan mij of is de line-up dit jaar niet top.

Leuven is het grotere station met meer parkeerplaats. Ik zou daar mijn geld op zettenMijn vriendin en dochter van 12 gaan zondag voor het eerst naar RW. Heen gaan ze met de trein + pendelbus. Terug met de pendelbus en dan dan haal ik ze op aan het station. Het is voor mij een gelijke afstand om naar Leuven of Aarschot te rijden. Qua chaos/bereikbaarheid/parking, is er nog een voorkeur voor Leuven of Aarschot? Of beiden even goed/slecht? Thanks voor de tips!
Green Day is toch voor millenials en niet voor Boomers?Het ligt aan u. Werchter heeft toch weer de beste affiche mogelijk kunnen samenstellen op basis van wat er tourt.
Linkin Park en Fontaines zijn twee van de meest gewilde festivalacts van de zomer, vrijdag heeft met Green Day en Simple Minds twee topbands voor de boomers, zaterdag heeft met Raye, Yungblud en Fender drie van de sterkste Britse acts van de twenties en zondag is de natte droom van Gen Z met Gracie, Kahan en Olivia Rodrigo on top of her game.
Gooi daar nog een meer dan solide undercard bij, en je hebt 4 sterke festivaldagen.

(sorry)Je wordt gewoon oooooooooooooooooooooooooudEnkel bij de line up op zondag denk ik: wie is dat allemaal in godsnaam![]()
Olivia Rodrigo? Noah Kahan? Gracie Abrams? Dean Lewis?
Ik heb daar oprecht nog nooit van gehoord. En daarbij dan Pommelien Thijs, die ik nooit van mijn leven wil horen(sorry)

Of net niet (badum tss)Je wordt gewoon oooooooooooooooooooooooooud
Wees maar zeker dat het serieus drummen zal zijn bij de optredens die je hier vernoemt...
De hype rond Linkin Park volg ik zelf toch ook niet echt. Vond ik nog wel een leuke band in mijn jonge jaren voor sommige nummers (nu niet om een hele CD te luisteren). Maar goed... zoals wel vaker zorgt een sterfgeval ervoor dat een band of artiest populairder wordt dan ooit. Ik geloof best dat het nieuwe album de moeite is, maar voor het bestaande werk, zou ik het toch moeilijker hebben om naar te luisteren, denk ik...
Ze zullen dat wel goed in kaart brengen zekerDe mix moet er financieel gezien zeker zijn. Wij deden daar altijd €150 op per persoon, dat zie ik de jeugd nog niet doen (ik kan ook verkeerd zijn natuurlijk)

Je wordt gewoon oooooooooooooooooooooooooud
Wees maar zeker dat het serieus drummen zal zijn bij de optredens die je hier vernoemt...
De hype rond Linkin Park volg ik zelf toch ook niet echt. Vond ik nog wel een leuke band in mijn jonge jaren voor sommige nummers (nu niet om een hele CD te luisteren). Maar goed... zoals wel vaker zorgt een sterfgeval ervoor dat een band of artiest populairder wordt dan ooit. Ik geloof best dat het nieuwe album de moeite is, maar voor het bestaande werk, zou ik het toch moeilijker hebben om naar te luisteren, denk ik...
Fontaines was buitenaardsBekijk bijlage 42286