Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Timetable is al beschikbaar op hun app
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er mis met dat te zetten op de website?Timetable is al beschikbaar op hun app
Ik denk er exact hetzelfde over. De app kunnen ze u data mee afsnoepen. Beter voor Schuermans zen centjesWat is er mis met dat te zetten op de website?
Metallica stond er ook wel om 23 maar die speelde tot 1. Is dus normaaalVind LP wel laat geprogrammeerd? Of is dat tegenwoordig normaal op een festival?
Deftones van 21.15 - 22.30, dan naar Coheed And Cambria 22.30 -> 23.25 en dan terug LP nog 23.30 - 1.00.
Vroeger had ge precies de headliners en dan nog een andere band erachter om af te sluiten?
Zelfde pad als met (het overschatte) Idles denk ik: ging van de main naar een inhaalshow in de AB en dan naar de Lotto Arena.Wow ik zie hier net dat ze op de main stage spelen? Dat vind ik persoonlijk nogal gek maar ok
Vorig jaar met Bruce Springsteen was de park and bike extreem snel volzet. Vrijwilligers aan die parkings hadden geen idee hoe ze ons moesten sturen om toch te kunnen parkeren.Idem eerste keer maar TW Classic. Vooral voor Robbie Williams en Brian Adams eigenlijk, de rest ken ik niet en interesseert me niet (even wat beluisterd op YT). We zouden daarom wat later vertrekken.
Trein zie ik niet zitten, want dan heb je pas een nachttrein terug om 1 u 40…
Wat is aan te raden? Park en bike of gewoon parking The Hive? We komen van Aalst. Wat moet je doen als de park and bike volzet is of gebeurt dat niet?
Daar vrees ik dus voor aangezien we wat later gaan vertrekken. We zullen waarschijnlijk rond 17 u vertrekken om er voor Brian Adams te zijn. Op dat moment is het festival al een aantal uur bezig. We hebben Golden Circle tickets dus een redelijk plaats op het festival hebben we normaal wel.Vorig jaar met Bruce Springsteen was de park and bike extreem snel volzet. Vrijwilligers aan die parkings hadden geen idee hoe ze ons moesten sturen om toch te kunnen parkeren.
Toen geluk gehad dat er een buurtbewoner zijn oprit aanbood.
Vrienden van ons stonden op de gewone parking, zonder problemen. Beetje vertraagd verkeer op parking zelf, maar eens eraf vlot.
Daar dacht ik ook aan, maar een foto van de afgelopen jaren aan het station stellen me niet gerust, al lijkt me dit, met al dat camping materiaal, een foto voor Rock Werchter te zijn?Wij hebben ons met Bruce Springsteen geparkeerd onder het station van Leuven en daar de pendelbus genomen naar het festivalterrein. Ging eigenlijk enorm vlot.
.Ah, de pre-rijbewijs festivalervaring!Die foto is zeer realistisch, komt neer op een uurtje wachten
Hoort er bij
Hmm, dan lijkt het me nog steeds interessanter om park and bike of gewoon parking te betalen.Die foto is zeer realistisch, komt neer op een uurtje wachten
Hoort er bij
Ja voor Rock Werchter maar toch niet voor TW Classic waar de boomer zijn wagen nog altijd als automatisme gebruikt om ergens te geraken?Die foto is zeer realistisch, komt neer op een uurtje wachten
Hoort er bij
Vergeet niet dat de parking verlaten op iets als Werchter altijd 1-2u duurt, meermaals meegemaaktHmm, dan lijkt het me nog steeds interessanter om park and bike of gewoon parking te betalen.
Zijn er hier die al later gegaan zijn in het verleden?