RoboCop: Rogue City

Ik had het na een uurtje wel gezien.
Tof gedaan en geslaagde 80s vibe maar de trage, logge besturing past goed bij het thema maar leuk om te spelen is dat natuurlijk niet.

Krijgt deze zomer nog een expansion, waarvoor trouwens de originele game niet vereist is.

Crime doesn't pay, but it doesn't stop the bad guys from trying in this stand-alone follow-up to RoboCop: Rogue City. OCP's latest project, OmniTower, a massive complex built for the residents of Old Detroit has been seized by a group of highly trained mercenaries who shoot first and ask questions… well never.

To reach the top of Omni Tower, now overrun by elite mercenaries, players will have access to new weapons, brutal finish moves, and special missions. These missions will take them through intense flashbacks, offering the chance to play as Alex Murphy for the first time in a video game.

Als je hem wil spelen op pc, op steam is het nog tot 13 maart 9.99euro.

Ik heb die gekocht op release en vond die goed, wel heel kort.
Uitgespeeld op nog geen 10 uren.

Oei, 10u is wel heel kort :).
Ik heb hem op release gekocht en uitgespeeld met alle side missies gedaan te hebben en zit aan 20+ uur.

Die DLC komt hier ook op dag één binnen trouwens.

10eu voor 10u is ook al goed voor mij.
Het moeten niet altijd lange games zijn. :D

Eerst nog wat PoE2 en Monster Hunter spelen en dan aan deze beginnen

Oei, 10u is wel heel kort :).
Ik heb hem op release gekocht en uitgespeeld met alle side missies gedaan te hebben en zit aan 20+ uur.

Die DLC komt hier ook op dag één binnen trouwens.
9.9 uren toont mijn steam.
20+ uren is toch wel heel veel verschil ja :)

Als ik zie naar de 7 achievements dat ik niet heb gedaan dan denk ik dat er wel eentje tussen zit van een side missie die ik niet gedaan heb.

Ondertussen gratis opgepikt op PS essentials (ofzoiets... ik ken er de ballen van, PS5 van de zoon... zelf een oude atari/commodore/286/486/Pentium gamer).

Top spel :)

Wel duur voor wat uiteindelijk een dlc moest zijn, of ben ik verkeerd ?
Bwah, is toch de normale prijs voor een "season pass" tegenwoordig? Voor 30 euro krijg je hier dan ook een volledig op zich staand nieuw verhaal met 10 uur gameplay. Moet ze zelf nog aan beginnen want ik ben nog met THPS 3+4 bezig.

Terug
Bovenaan