Rellen en de aanpak ervan

Man, man en dan die vis zo mishandelen.
Ze mogen er fier op zijn

De mensen zijn zich daarover beginnen afreageren tegenover de redders, die zich niet meer veilig voelden en pas na een tijd het risico namen om naar beneden te komen”,

Verder verliep de dag volgens Coene zonder noemenswaardige incidenten. “Er waren enkele opstootjes zoals overal waar veel volk is, maar niets ernstigs of buiten proportie. De werking van zaterdag zal wel geëvalueerd worden.”

Het toont toch hoe ver sommigen hun definitie van "niets ernstig" behelst dat redders gaan vluchten voor hun veiligheid, op glijbanen levensgevaarlijke toestanden zijn en dieren mishandeld worden.

Laatst bewerkt:
racistische uitspraken zijn hier niet toegelaten, onderbouw je stellingen en bespreek de zaak zelf

Ze mogen er fier op zijn

Die mannen zaten precies al ff in de zon, allemaal al n kleurke

Vraag me eigenlijk oprecht af hoe je dit kan stoppen in ons land. Met sensibilisering kom je er niet.

Gezinnen gaan wegblijven van recreatie domeinen en de duurdere dingen opzoeken. En de huidige dingen gaan in verval en sluiten.

Ze mogen er fier op zijn

Het toont toch hoe ver sommige beleidsmakers hun definitie van "niets ernstig" behelst dat redders gaan vluchten voor hun veiligheid, op glijbanen levensgevaarlijke toestanden zijn en dieren mishandeld worden.
Jawadde zeg, gelieve volgende keer een disclaimer bij uw filmpje te zetten. Zo'n harde beelden zeg.

Vraag me eigenlijk oprecht af hoe je dit kan stoppen in ons land. Met sensibilisering kom je er niet.

Gezinnen gaan wegblijven van recreatie domeinen en de duurdere dingen opzoeken. En de huidige dingen gaan in verval en sluiten.
Imo is er gewoon veel te weinig aanbod in zo'n zaken en hebben steden een te kort aan "recreatieruimte". Niet dat ik het gedrag van die onnozelaar goed wil praten maar het feit dat bij de minste zon er overal in het land problemen zijn bij zwemgebieden toont voor mij toch aan dat er te veel volk op een te geconcentreerd gebied samenhokt met veel frustraties tot gevolg.

Imo is er gewoon veel te weinig aanbod in zo'n zaken en hebben steden een te kort aan "recreatieruimte". Niet dat ik het gedrag van die onnozelaar goed wil praten maar het feit dat bij de minste zon er overal in het land problemen zijn bij zwemgebieden toont voor mij toch aan dat er te veel volk op een te geconcentreerd gebied samenhokt met veel frustraties tot gevolg.
In groep een karper molesteren en van de glijbaan gooien noem ik geen frustraties meer. Dat kan je niet goedpraten met te weinig aanbod.

But I get your point

Dit begin ik me ook steeds meer af te vragen.

30 jaar geleden zat er minstens even veel volk in de openbare zwembaden, nooit heb ik zoiets geweten toen.

Dit stopt ook niet, dit wordt alleen maar erger.
Voor de rest kan ik hier niet op reageren zonder racistisch uit de hoek te komen dus nog een fijne avond gewenst.

Ik weet niet, maar het is misschien een optie ergens anders naartoe te gaan als het druk is ipv mensen die daar voor uw veiligheid staan weg te jagen.
Ook gek dat het quasi altijd allochtonen jongens zijn die dat doen en zelden meisjes of autochtonen.
En dat voor een minderheidsgroep die dan in dit soort gedrag wel de koploper is.

Misschien ligt het niet aan de drukte maar het gedrag van dat krapuul?

Al een geluk dat er allicht een hoop volk thuis blijft of ergens naartoe gaat omdat het elk jaar hetzelfde liedje is of het was nog drukker.

Voor mij is dat goor uitschot dat onder geen enkele gemeentelijke noemer moet geplaatst worden.
Goch, voor mij is dat toch gewoon goor uitschot dat in aalst woont, net zoals je in brussel goor uitschot hebt, in Anwerpen en in godvergeten Mesen. Het is nu niet alsof dat uitschot opeens uit de lucht komt gevallen he.
In groep een karper molesteren en van de glijbaan gooien noem ik geen frustraties meer. Dat kan je niet goedpraten met te weinig aanbod.

But I get your point
Niet overdrijven he, wie van ons heeft ooit niet in zijn jeugd iets uitgestoken in groep waarvan je achteraf denkt dat het eigenlijk maar redelijk marginaal was.

Ik weet niet, maar het is misschien een optie ergens anders naartoe te gaan als het druk is ipv mensen die daar voor uw veiligheid staan weg te jagen.
Ook gek dat het quasi altijd allochtonen jongens zijn die dat doen en zelden meisjes of autochtonen.
En dat voor een minderheidsgroep die dan in dit soort gedrag wel de koploper is.

Misschien ligt het niet aan de drukte maar het gedrag van dat krapuul?

Al een geluk dat er allicht een hoop volk thuis blijft of ergens naartoe gaat omdat het elk jaar hetzelfde liedje is of het was nog drukker.
Imo waren er vroeger ook problemen hoor, hier in de buurt hadden ze overal last van noord-fransen die de boel op stelten kwamen zetten. Ik ga nergens ontkennen dat er geen probleem is maar om nu weer te gaan zeggen dat het exclusief door allochtonen is, dat is me toch wel weer een brug te ver. Idioten zijn overal. We kunnen niet ontkennen dat er in de huidige maatschappij veel minder respect is voor autoriteit en dat is in mijn ogen het grootste probleem, niet dat er allochtonen zijn.

Steeds meer mensen zullen de recreatiedomeinen en de kustgemeenten met een station laten links liggen. Er zal ook bijna geen personeel meer te vinden zijn dat daar nog wil werken. Gemeenten en provincies zullen dan ook beslissen van de boel te sluiten op termijn.

Imo waren er vroeger ook problemen hoor, hier in de buurt hadden ze overal last van noord-fransen die de boel op stelten kwamen zetten. Ik ga nergens ontkennen dat er geen probleem is maar om nu weer te gaan zeggen dat het exclusief door allochtonen is, dat is me toch wel weer een brug te ver. Idioten zijn overal. We kunnen niet ontkennen dat er in de huidige maatschappij veel minder respect is voor autoriteit en dat is in mijn ogen het grootste probleem, niet dat er allochtonen zijn.

Ik heb nergens gezegd dat het exclusief is. Wel dat een minderheidsgroep is die nochtans koploper is in dat gedrag.
Jij zegt dat dat een gevolg is van te veel volk op dezelfde plaats is.

Ik zeg dat het gek is dat daar evenzeer meisjes en autochtonen rondlopen (die nochtans een meerderheid zijn in dit land vergeleken met de voorgaande groep).
Maar dat je die dat amper ziet doen.

Dus drukte lijkt me geen correcte oorzaak.
In andere landen zie je dat overigens ook.

Ik heb nergens gezegd dat het exclusief is. Wel dat een minderheidsgroep is die nochtans koploper is in dat gedrag.
Jij zegt dat dat een gevolg is van een tekort aan recreatie waardoor er veel volk op dezelfde plaats is.

Ik zeg dat het gek is dat daar evenzeer meisjes en autochtonen rondlopen (die nochtans een meerderheid zijn in dit land vergeleken met de voorgaande groep).
Maar dat je die dat amper ziet doen.

Dus drukte lijkt me geen correcte oorzaak.
In andere landen zie je dat overigens ook.
ja, en zeg mij nu eens hoe jij kan zien op een foto of film of ze allochtoon zijn of niet?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan