Recepten gezocht!


Misschien ook eens het proberen waard?
Wortelen verkies ik op 2 manieren in de diepvries: fijn gehakt (smijt ik gewoon in zo een mixer molentje) om te verwerken in stoofpotjes, spaghettisaus,...
Maar evengoed in grotere stukken om bvb in een stoofpot met vlees te verwerken of om soep van te maken. Geen extra werk in steken in fijn maken als het niet nodig is.
 
Haha ikke wel 🤷

Om de vitamientjes beter te bewaren zeiden ze op school.

Het is ietsje beter blijkbaar als je het wel doet. Maar ik doe het lekker niet! 😈
 
Mss niet duidelijk geweest, maar ik zoek vooral zaken die ik kan invriezen of gelijkaardig.


Want wortels in de oven met wat je daar zegt is hier nu elke week :p

Invriezen invriezen... koken verdomme! En opeten :p

Wortelpuree is het enige dat zo wat in mij opkomt
 
Ik zoek een recept voor een leuke, eenvoudige halloween cocktail. Internet staat vol maar je hebt overal wel iets speciaal nodig.
 
Ik zoek een recept voor een leuke, eenvoudige halloween cocktail. Internet staat vol maar je hebt overal wel iets speciaal nodig.
Een rode cocktail en in reageerbuisjes gieten. Dan zijn het shotjes bloed?
Of een mooi cocktail glas en daar wat aardbeiensaus over de rand laten druipen zodat het lijkt op bloed?
 
Hoh eerlijk gezegd vind ik dat maar lame sorry

Ik heb gisteren die uitgetest:

maar de smaak was echt flets (vermoedelijk door soda water)
 
Hoh eerlijk gezegd vind ik dat maar lame sorry

Ik heb gisteren die uitgetest:

maar de smaak was echt flets (vermoedelijk door soda water)
Succes dan met de zoektocht naar een leuke, eenvoudige en niet lame cocktail!
 
Een rode cocktail en in reageerbuisjes gieten. Dan zijn het shotjes bloed?
Of een mooi cocktail glas en daar wat aardbeiensaus over de rand laten druipen zodat het lijkt op bloed?
Ik vind dat ook wel leuke ideetjes, zou voor mij wijzen op oog voor detail/inleving.
Maar het zijn geen recepten. 😜
 
Niet zozeer een recept, maar ik ben op zoek naar kruiden.
Meer bepaald de kruiden die ze op een Griekse Pita Gyros doen. Al een paar keer gegeten bij verschillende kraampjes of foodtrucks en op't einde doen ze altijd wat typische kruiden over het geheel. Iemand een idee?
 
Niet zozeer een recept, maar ik ben op zoek naar kruiden.
Meer bepaald de kruiden die ze op een Griekse Pita Gyros doen. Al een paar keer gegeten bij verschillende kraampjes of foodtrucks en op't einde doen ze altijd wat typische kruiden over het geheel. Iemand een idee?
In de Griekse keuken wordt vaak kaneel gebruikt.
Voor de rest zou ik denken aan komijn, koriander, oregano en eventueel paprikapoeder.
 
Niet zozeer een recept, maar ik ben op zoek naar kruiden.
Meer bepaald de kruiden die ze op een Griekse Pita Gyros doen. Al een paar keer gegeten bij verschillende kraampjes of foodtrucks en op't einde doen ze altijd wat typische kruiden over het geheel. Iemand een idee?

Kijk even hoe hij zijn gyros maakt. De azijn bij het bakken is even belangrijk als de kruiden denk ik.
 
Terug
Bovenaan