Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank: Rift Apart

Zou al moeten heel slecht zijn, hebben nog nooit crap opgeleverd naar mijn weten..
Weet ik wel, was een beetje als grap bedoeld
YHBtTy8.gif

Denk dat het met dat vage “launch window” eerst de bedoeling was van het in het voorjaar uit te brengen, maar helaas. Omwille van corona zullen nog wel een hoop spellen uitgesteld gaan worden. En door de productieproblemen en schaarste van de PS5, zal juni Sony ook wel beter uitkomen dan pakweg april. Die paar maanden extra kan de user base van de PS5 nog vergroten en dat zal de verkoopcijfers van R&C ten goede komen.

ik kijk er alvast naar uit, heb me goed geamuseerd met de vorige op PS4.

Ik vind 11 juni nog wel goed voor mij persoonlijk. Kheb toch nog veel backlog staan en dan kan ik deze er nog allemaal tussen spelen.
Eerste Next Gen jaar hoeft van mij niet te snel te gaan, gameke of 4-5 dit jaar is genoeg voor mij, anders geraak ik nooit door de backlog xD

Ben efkes aan het tellen gegaan en 4-5 zal eerder een 7-8 worden, eerst Returnal en dan R&C en erna zien we wel.

Uiteraard heeft de schaarste ermee te maken, is ook geen cross gen titel. Benieuwd wat we allemaal nog uitgesteld zien. Veel games die al gauw moeten komen waar nog geen seconde gameplay van te vinden is. Kena in maart? Far cry 6? Etc.

kijk echt uit naar deze game. maar ik ga hem mogelijks pas kopen in een sale :).

Ik vond rachet & clank op de PS4 echt geweldig. Is eigenlijk maar één van de weinige games die ik platinum gespeeld heb. Toen ik het de eerste keer op het moeilijkste niveau uitgespeeld heb, zat ik zo in de game dat het eigenlijk vrij makkelijk was.
Een week of 5 geleden was mijn zoon het aan het spelen op normal en hij vroeg mijn hulp bij de eindbaas.
Dat viel toch wel even tegen 🙈

Ik kijk echt uit naar het vervolg. Ik zou niet speciaal voor deze game een ps5 kopen, maar hij staat absoluut hoog op de lijst van spellen die ik zeker wil spelen.

Terug
Bovenaan