Natuurlijk

Disney negeert toch ook fans die:
1) klagen over de storyline van de nieuwe trilogy. Die worden gewoon weggezet als ,ysagonist, white supremacist etc
2) gina Carano wordt ontslagen nadat er een hoop ophef gemaakt wordt over een uit context getrokken saucy tweet. De hetze die volgt door Mandalorian fans die dit bs vinden, wordt genegeerd.
De Washington Redskins die hun teamnaam veranderen omdat enkel woke morons die wss nog nooit een football match gezien hebben.
Vervolgens echte fans die niet akkoord gaan, maar die worden dan weggezet als racist.
Ale, zo zijn er nog wel nen hoop van de afgelopen jaren hoor.
je moet ze wel willen zien natuurlijk... Is dat dan die befaamde
Observer bias of hebben enkel rechtse mensen daar last van?
Oké, en ga je nog je absurde claim bewijzen dat "progressieve" Twitter-outrages nooit genegeerd worden? Want het punt is net dat dat MISSCHIEN de dingen zijn die niet zo in het nieuws komen. Maar jij schrapte zelfs die mogelijkheid: Nee, dat is onmogelijk. Het gebeurt gewoon sowieso nooit. Wat natuurlijk een onhoudbare stelling is.
Trouwens, toevallig ken ik wel wat van de Washington Redskins. En het is echt zoo fout hoe je dat hier voorstelt dat ik eigenlijk al geen zin meer heb om er fatsoenlijk op in te gaan. We zullen het erbij houden dat het protest tegen de naam al dateert van de jaren 40, en dat de woke twittermenigte al in 1972 aan het protesteren was. Straf, nog voor het was uitgevonden!
Dat ik naar wedstrijden ben gegaan in 2012 waar pickups met Indianen op de parking stonden om te protesteren tijdens een uitwedstrijd. En dat was niet toevallig net toen ik daar was, dat was een debat dat al jaren woedde, maar waarin de Indiaanse stem amper gehoord werd.
Dat het niet toevallig de Washington Redskins zijn die als enige team nog weigeren te veranderen ondanks de grote druk, het team dat als laatste geïntegreerd is geraakt. De eigenaar die absoluut wou vasthouden aan de naam "Redskins" is ook de eigenaar die zei: "We'll start signing Negroes when the Harlem Globetrotters start signing whites." En vond dat zwarten geen plaats hadden in zijn team, omdat hij een "southern team" was. Wat genoeg zegt over de context waarin de naam werd verdedigd. En de schandalen rond het huidige ownership en management, het misbruik van cheerleaders, de metoo-schandalen en de verschillende doofpotoperaties.
Die woke Twittergroep, waar je alles nu op keilt, die al in de jaren 30 academische artikelen publiceerde over het gebruik van racial slurs, en waar tot de jaren 70 amper naar geluisterd werd. Die woke Twittergroep, waarvan je doet alsof het een radicale groepering is die net ontstaan is, ijvert dus al minstens 50 jaar héél actief om de naam veranderd te krijgen, met een grote steun in het hele land. Ook "echte fans" gaan akkoord, volgens de meeste polls.
De woke Twitterbende die geen reet heeft uitgehaald tot in 2020 FedEx, Nike en nog een paar andere grote sponsors dreigden de kraan dicht te draaien. Het geld, dat is de reden waarom de naam veranderd is. Omdat sponsors gingen vertrekken. Het maatschappelijke kon ze niks schelen, en daar bleven ze al 50 jaar doof voor. Dus het is een non-argument en een non-zaak.
Dus dat punt heeft geen bal (hah) te maken met een woke twittercultuur, en als dit je grote bewijs is voor de "wokeology" die je overal in ziet, dan snap ik waarom het vooral een zelfbevestigend beeld is. Je kunt ze gemakkelijk overal in zien, als je niks kent van de details of de context. Gewoon een titeltje kijken, kan dit in mijn kraam passen? Yep, vlam het er maar in! Het zijn de wokers weer geweest!