Queen Elizabeth II overleden

pff donkere tijden toch wel , geen idee wat de gevolgen hier van kunnen zijn

Ik denk nu niet dat Poetin nu plots wél het Verenigd Koninkrijk zou gaan aanvallen... dus op korte termijn, niets?
Op langere termijn, Schotse onafhankelijkheid een stevige stap dichterbij zou ik denken, na een Brexit tegen de zin van de Schotten in, en een nieuwe Koning die moeilijk aan de populariteit van z'n (groot)moeder zal kunnen tippen.
 
Ik heb echt niets met koningshuizen, maar Elizabeth was toch echt wel een zeer bijzondere vrouw. Je kan voor- of tegenstander zijn, maar je kan niet anders dan erkennen dat ze een enorme rol heeft gespeeld in de recente geschiedenis.

Ik veronderstel dat er een massa volk zal opdagen de komende dagen tijdens alle plechtigheden. Bijzonder om mee te maken
 
pff donkere tijden toch wel , geen idee wat de gevolgen hier van kunnen zijn
Vooral voor iedere Brit die jonger is dan 70, die nooit iemand anders op de troon gekend hebben, een stuk stabiliteit en continuïteit dat wegvalt.

Kan me moeilijk inbeelden dat in België iemand generaties lang zoveel respect zou kunnen afdwingen... Filip, Albert, ... I don't think so...
 
Hl voor iedere Brit die jonger is dan 70, die nooit iemand anders op de troon gekend hebben, een stuk stabiliteit en continuïteit dat wegvalt.

Kan me moeilijk inbeelden dat in België iemand generaties lang zoveel respect zou kunnen afdwingen... Filip, Albert, ... I don't think so...
Toen Boudewijn overleed bracht dat ook wel wat teweeg
 
Terug
Bovenaan