Queen Elizabeth II overleden

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
Het gaat niet goed met de Koningin. Momenteel reist de familie naar Balmoral om bij haar te zijn. Dokters houden haar onder medisch toezicht. Is dit het moment dat er natuurlijk al jaren zit aan te komen? Gaat William binnenkort koning worden? Topic om de toestand te bespreken.

Basisartikelen:
 
Dat is toch een monument, de Queen. Ik gok op King Charles maar die kerel is ook al 73 jaar oud. Zou die de kelk niet gaan doorgeven aan de Willy?
 
Ze is 96 jaar. Dan zal het wel stilaan welletjes geweest zijn zeker?
Zou wel lachen zijn voor het VK. Nieuwe premier en nieuwe monarch in dezelfde week. :unsure:
 
Dat is toch een monument, de Queen. Ik gok op King Charles maar die kerel is ook al 73 jaar oud. Zou die de kelk niet gaan doorgeven aan de Willy?

Dat is toch ook gewoon toegeven dat je hele professionele loopbaan een maat voor niets was?
Alsof je je hele carrière stagiair bent geweest... nu ja, wel -pun intended - aan een royaal loon natuurlijk.

Ik zou als ik hem was zelf nog even uit die gifbeker drinken en zijn zoon ietsje meer tijd laten om te genieten van z'n kinderen te zien opgroeien, maar dan in tegenstelling tot z'n egoïstische moeder, wel op leeftijd 80 à 85 netjes op pensioen gaan en William nog aan een enigszins deftige leeftijd de troon laten bestijgen.
 
Ze is 96 jaar. Dan zal het wel stilaan welletjes geweest zijn zeker?
Zou wel lachen zijn voor het VK. Nieuwe premier en nieuwe monarch in dezelfde week. :unsure:
Ik gok dat we in het geval van een overlijden de komende dagen wel gebombardeerd zullen worden door documentaires, films, getuigenissen en nog veel meer tot aan de begrafenis die ongetwijfeld ook al helemaal is voorbereid. Operation London Bridge is een draaiboek dat in gang zal schieten vanaf ze het loodje legt. Toch een vrij unieke gebeurtenis, want ze zit al 70 jaar op de troon. Niemand op dit forum heeft het ooit anders geweten.
 
Ik gok dat we in het geval van een overlijden de komende dagen wel gebombardeerd zullen worden door documentaires, films, getuigenissen en nog veel meer tot aan de begrafenis die ongetwijfeld ook al helemaal is voorbereid. Operation London Bridge is een draaiboek dat in gang zal schieten vanaf ze het loodje legt. Toch een vrij unieke gebeurtenis, want ze zit al 70 jaar op de troon. Niemand op dit forum heeft het ooit anders geweten.

Laat het uit eh seg
 
Ik gok dat we in het geval van een overlijden de komende dagen wel gebombardeerd zullen worden door documentaires, films, getuigenissen en nog veel meer tot aan de begrafenis die ongetwijfeld ook al helemaal is voorbereid. Operation London Bridge is een draaiboek dat in gang zal schieten vanaf ze het loodje legt. Toch een vrij unieke gebeurtenis, want ze zit al 70 jaar op de troon. Niemand op dit forum heeft het ooit anders geweten.
Ik denk ook bijna niemand anders in deze wereld. :tongue:
Als het zover is, ga ik gewoon nog eens alle afleveringen van The Crown erdoor jagen. Die makers zullen dan ook wel blij zijn met de extra publiciteit voor het nieuwe seizoen. :unsure:
 
Het zou een waanzinnige verrassing zijn moest Charles passen voor de troon, gaat nooit gebeuren volgens mij.

De Queen is echt wel een monument, een stukje levende geschiedenis. Haar betekenis voor Engeland en bij uitbreiding de hele Commonwealth is enorm. Einde van een tijdperk hoor.
 
Het zou een waanzinnige verrassing zijn moest Charles passen voor de troon, gaat nooit gebeuren volgens mij.

De Queen is echt wel een monument, een stukje levende geschiedenis. Haar betekenis voor Engeland en bij uitbreiding de hele Commonwealth is enorm. Einde van een tijdperk hoor.
Ja jong, the roaring twenties: een pandemie, de bestorming van het Witte Huis, Rusland die compleet mental gaat in Oekraïne en nu dit ... Historisch tijdperk, nu al.

EDIT: niet het Witte Huis, maar uiteraard het Capitool. oi22
 
Laatst bewerkt:
In het licht van die zaken is de dood van een 96-jarige natuurlijk maar een voetnoot, maar de symbolische betekenis die zij de afgelopen eeuw heeft gehad, tja, daar kan je gewoon niet van onder uit. Zij was (en vooralsnog is) Groot-Brittannië.
 
Ja jong, the roaring twenties: een pandemie, de bestorming van het Witte Huis, Rusland die compleet mental gaat in Oekraïne en nu dit ... Historisch tijdperk, nu al.

EDIT: niet het Witte Huis, maar uiteraard het Capitool. oi22
Bobo vergeten? Toch wel iemand die zeker in de geschiedenisboeken mag.
 
Terug
Bovenaan