PS5 waar nog te vinden?

Naar Shepard had ik ook nog een berichtje gestuurd. Ik kan dat ook wel doen naar jou als ik het komende dagen nog tegenkom. (Geen idee of een rechstreeks bericht je sneller bereikt dan dat je hier checked)

Voor de mensen regio Brussel, in de Mediacity aan Belgica in Jette stonden er vandaag nog een tiental te koop, zowel de GoW- als FIFA-bundel.

Laatst bewerkt:
Voor wie in het verleden rechtstreeks via de playstation site besteld heeft, hoelang duurt het eer je iets van info rond shipment krijgt?

Vrijdagochtend besteld en voorlopig nog nx

Voor wie in het verleden rechtstreeks via de playstation site besteld heeft, hoelang duurt het eer je iets van info rond shipment krijgt?

Vrijdagochtend besteld en voorlopig nog nx
Er staat tot 5 werkdagen. Zelf ook nog niets gehoord.
Als ik inlog staat die wel op "Verzending voorbereiden"

Er staat tot 5 werkdagen. Zelf ook nog niets gehoord.
Als ik inlog staat die wel op "Verzending voorbereiden"
5 werkdagen idd ook gezien. Staat nu ook verzending voorbereiden. Ik werk woensdag en vrijdag van thuis uit. Dus ik hoop maar dat ze dan ni de donderdag leveren 😝

Same here, jiggyland. Ach, maakt niet zoveel uit. Ik heb Pokemon Violet etc. om me bezig te houden. Ik hoop dat ze vrijdag leveren, dan ben ik thuis aan het werk.

Nog iemand regio Limburg (Sint-Truiden) op zoek naar een disc versie? Ze komen normaal gezien vandaag een disc versie met GoW leveren (die van 619,99). Had er 1 extra besteld om hier iemand verder te helpen. First come first served.

Nog iemand regio Limburg (Sint-Truiden) op zoek naar een disc versie? Ze komen normaal gezien vandaag een disc versie met GoW leveren (die van 619,99). Had er 1 extra besteld om hier iemand verder te helpen. First come first served.
Net te laat... moest hij toch nog te koop zijn... ben van Hasselt en zou er ook voor kunnen langskomen vandaag :smile:

Terug
Bovenaan