Dan is er nog hoop!gewoon de telegram groepen even volgen, ik denk dat ik op een goei 2 weken volgen een bundel had die mij aanstond.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is er nog hoop!gewoon de telegram groepen even volgen, ik denk dat ik op een goei 2 weken volgen een bundel had die mij aanstond.
Was ook toevallig hier. Ik was nog de vorige posts aan het lezen toen JensV het bericht plaatste. En dan ffkes impulsbuy gedaanMoet deze groep ook meer int oog houden... Heb weer alles gemist![]()

Wou dat ik etzelfde voor hadWas ook toevallig hier. Ik was nog de vorige posts aan het lezen toen JensV het bericht plaatste. En dan ffkes impulsbuy gedaan![]()

Heb mailmeldingen aanstaan, dus geen ideeNaar Shepard had ik ook nog een berichtje gestuurd. Ik kan dat ook wel doen naar jou als ik het komende dagen nog tegenkom. (Geen idee of een rechstreeks bericht je sneller bereikt dan dat je hier checked)
Er staat tot 5 werkdagen. Zelf ook nog niets gehoord.Voor wie in het verleden rechtstreeks via de playstation site besteld heeft, hoelang duurt het eer je iets van info rond shipment krijgt?
Vrijdagochtend besteld en voorlopig nog nx
Voor wie in het verleden rechtstreeks via de playstation site besteld heeft, hoelang duurt het eer je iets van info rond shipment krijgt?
Vrijdagochtend besteld en voorlopig nog nx
5 werkdagen idd ook gezien. Staat nu ook verzending voorbereiden. Ik werk woensdag en vrijdag van thuis uit. Dus ik hoop maar dat ze dan ni de donderdag leverenEr staat tot 5 werkdagen. Zelf ook nog niets gehoord.
Als ik inlog staat die wel op "Verzending voorbereiden"

Mooie gesteNog iemand regio Limburg (Sint-Truiden) op zoek naar een disc versie? Ze komen normaal gezien vandaag een disc versie met GoW leveren (die van 619,99). Had er 1 extra besteld om hier iemand verder te helpen. First come first served.

Is deze nog vrij?Nog iemand regio Limburg (Sint-Truiden) op zoek naar een disc versie? Ze komen normaal gezien vandaag een disc versie met GoW leveren (die van 619,99). Had er 1 extra besteld om hier iemand verder te helpen. First comis first served.
Ben zelf van Sint-TruidenNog iemand regio Limburg (Sint-Truiden) op zoek naar een disc versie? Ze komen normaal gezien vandaag een disc versie met GoW leveren (die van 619,99). Had er 1 extra besteld om hier iemand verder te helpen. First come first served.
Jep! PMBen zelf van Sint-Truiden

Net te laat... moest hij toch nog te koop zijn... ben van Hasselt en zou er ook voor kunnen langskomen vandaagNog iemand regio Limburg (Sint-Truiden) op zoek naar een disc versie? Ze komen normaal gezien vandaag een disc versie met GoW leveren (die van 619,99). Had er 1 extra besteld om hier iemand verder te helpen. First come first served.