Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom passeren ze anders elke dag meerdere keren? Of zetten ze ze per stuk online.
Laat ons hopen. Ben al 7 maand aan het wachten op mijn bedrijfswagenIk heb vooral de indruk dat het chiptekort begint op te lossen ondanks de berichtgeving in de media.
Ik werk in de transportsector(goederenvervoer per spoor) en merk toch ook op dat de auto industrie die enorme last had van chiptekorten, terug op gang begint te komen. Net zoals er de laatste maand veel drops zijn van de gameconsoles(zowel Xbox-X als PS5).
Heb eerlijk gezegd ook al veel zitten twijfelen voor toch gewoon een scalper te betalen. komt tegenwoordig toch opt zelfde neer.De volle pot betalen voor een bundel met al brol zag ik toch ook niet zitten. 740 betaald op 2dehands disc met cod & extra controller.
Daar doe ik niet aan mee. Gisterenavond zag ik een disk editie op de site van mediamarkt. Met al die overbodige rommel kostte het pakket bijna 900 euro. Dat geef ik er echt niet aanIk ben gezwicht voor een bundel met brol vorige week, maar liever dit dan die scalpers steunen. Geen euro krijgen die van mij.
Nu steun je een scalper met een BTW nummer uiteindelijk he.Ik ben gezwicht voor een bundel met brol vorige week, maar liever dit dan die scalpers steunen. Geen euro krijgen die van mij.
Toch hier even op reageren. Op een game maken we bijna niets van winst.Nu steun je een scalper met een BTW nummer uiteindelijk he.
Je moet gvd een halve winkel leegkopen om een PS5 te kunnen hebben.
Ik heb de "sjans" dat onze dakwerker nog wat extra dingen heeft gevonden aan ons huis zodat mijn PS5 budget daar naartoe moet. Wie weet kan ik hem gewoon in de winkel kopen tegen dat ik terug budget heb...
Krijgen jullie in de fysieke winkels nu geregeld toestellen binnen? Kortste winkel voor mij is Hasselt maar das al meteen een half uur rijden. Kwestie dat het de moeite loont om eens geregeld binnen te springenToch hier even op reageren. Op een game maken we bijna niets van winst.
Dus scalpen kan je dit opzich niet noemen. We doen dit om scalpers tegen te gaan. Zodat ze met 2 games zitten en dit voor minder winst kunnen verkopen. Dit is ook op vraag van Sony en niet op vraag van de winkel alleen.
Merci om te weten. Zal nu in de kerstdagen waarschijnlijk wel minder zijn. Ik volg het dan wat op en op goed gelukOm de 2 weken wel een lading precies laatste tijd
Ik denk dat niemand problemen maakt van 1 of 2 games erbij te kopen, ook al zijn die misschien wat overpriced. Die 2e controller wil ik ook nog perfect begrijpen (al zou ik er zelf geen nodig hebben)Toch hier even op reageren. Op een game maken we bijna niets van winst.
Dus scalpen kan je dit opzich niet noemen. We doen dit om scalpers tegen te gaan. Zodat ze met 2 games zitten en dit voor minder winst kunnen verkopen. Dit is ook op vraag van Sony en niet op vraag van de winkel alleen.
Dat zou ik met plezier erbij nemen. Zeker als het dan nog spellen naar keuze zouden zijn maar zelfs dan nog. Sealed games geraak je nog wel kwijt voor iet of wat geld zodat je uiteindelijk maar +- €50 extra kwijt bent.Nee true in mediamarkt brugge gebeurt dit wel niet.
Meestal gewoon 2 spellen en een controller.
Sony vraagt dit nooit, ik weet niet van waar jij dat haalt. Persoon die je dat wijsmaakt, toch even op de vingers tikkenToch hier even op reageren. Op een game maken we bijna niets van winst.

Dit...Als de "shops" zo principieel zijn,zouden ze wel werken met een wachtlijst.