Gisteren 1 kunnen scoren via FB market, kerel die hem verkocht aan retail omdat hij er amper op speelde
.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Nu bij Amazon de, wel prime

Vanmorgen precies weer een drop geweest bij Bol.com.
Had gecheckt om 7u44 maar was reeds te laat.
Ze bieden nu wel geen losse ps5 meer aan.
Is PS5 + Fifa + Starter kit + extra controller.
Zou kunnen.Volgens mij heeft bol juist niets gestopt vandaag. Trackers hebben toch niets aangegeven.
Jammer dat ik je bericht nu pas zie, anders reed ik onmiddellijk naar daarVandaag ene meegepakt in Game Mania Genk. Na mijn vertrek stonden er nog 5 dozen!

Juist daar één afgehaald. Is een bundel met lader en 2 spellen. Hadden nog een kleine stock...Discs versie nog in een aantal GM’s op stock zoals Wijnegem.
Enjoy GM Kontich heeft er ook nogJuist daar één afgehaald. Is een bundel met lader en 2 spellen. Hadden nog een kleine stock...
als er geen drop is geweest, jep, tis niet alsof ze daar gewoon staan.Zou nu ook wel graag een PS5 willen. Is het nutteloos om es langs een game mania of mediamarkt te rijden?
ze zijn die lijst kwijt jong.Ik sta daar nochtans al een dik jaar op de lijst, dus ze moeten ze niet zitten weggeven![]()