PS5 waar nog te vinden?

Mediamarkt Brugge had er binnen, scalpers per 2 namen er telkens 2 per persoon mee. 2e keer dat ze binnen kwamen gelukkig een halt toegeroepen door de bewaker en personeel met scheldtirade als gevolg. Klootzakken zijn het.

Bron: playstation pagina via facebook.

Brugge is helaas net wat te ver rijden om niet 100% zeker te zijn. Fifa bundel met controller :(

Mediamarkt Brugge had er binnen, scalpers per 2 namen er telkens 2 per persoon mee. 2e keer dat ze binnen kwamen gelukkig een halt toegeroepen door de bewaker en personeel met scheldtirade als gevolg. Klootzakken zijn het.

Bron: playstation pagina via facebook.

Brugge is helaas net wat te ver rijden om niet 100% zeker te zijn. Fifa bundel met controller :(
Zijn er nu nog ?

Ik ben geen scalper hè 😃.
Ik had er maar 1 mee, ze vroegen ook ID voor garantie zogezegd. Maar ben van NL dus wij hebben geen chip dus was het niet nodig

Enkel in brugge of in andere mediamarkten ook?
Je kan toch moelijk van de mensen verwachten dat ze overal elke winkel gaan afschuimen?
Ik ben net mediamarkt Hasselt gepasseerd. Ben dan even gestopt. Daar hadden ze er 15 gehad vandaag maar ze waren al weg. Ben ook eens gestopt in de lokale Game Mania hier. Die hadden al een maand geen leveringen gehad

Ik ga plooien voor de bundel met alle brol erbij (behalve de garantie). Headset, remote, 1 controller en 1 game. Ik vervloek mijzelf :D
Mediamarkt Oostakker, wel vragen aan de gaming sectie!

Edit: zou ik dit en de remote kunnen ruilen als ik deze headset in gesloten verpakking laat? Normaal kunnen ze dit niet weigeren toch?

Ik heb alleen maar ff alles ingesteld en F1 gedownload uit mijn bibliotheek. Heb 10 minuutjes geracet en vond dat de controller nogal tikte in de bochten, net alsof het motortje ergens tegenaan tikte binnenin.
Of hebben ze dat allemaal?

Terug
Bovenaan