zwarten
Well-known member
echt eikels zijnt.Er waren er nog 9 in Brugge 30 min geleden
Tis meer dan een uur rijden voor mij. Dat risico ga ik nie nemen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt eikels zijnt.Er waren er nog 9 in Brugge 30 min geleden
Via chat zeiden ze wel dat ze er hadden maar dat geen wilden reserverenecht eikels zijnt.
Tis meer dan een uur rijden voor mij. Dat risico ga ik nie nemen
Had jij er geen 2 mee?Via chat zeiden ze wel dat ze er hadden maar dat geen wilden reserveren
Enkel in brugge of in andere mediamarkten ook?Zijn er 30 binnen. Dus
Had jij er geen 2 mee?
We mogen niet met reservaties werken van het hoofdkantoor.

Zijn er nu nog ?Mediamarkt Brugge had er binnen, scalpers per 2 namen er telkens 2 per persoon mee. 2e keer dat ze binnen kwamen gelukkig een halt toegeroepen door de bewaker en personeel met scheldtirade als gevolg. Klootzakken zijn het.
Bron: playstation pagina via facebook.
Brugge is helaas net wat te ver rijden om niet 100% zeker te zijn. Fifa bundel met controller![]()
Normaal gezien alles verkocht. (Volgens de bron).Zijn er nu nog ?
Mijn vrouw was in de buurt vandaar mss kon ze eene mee pakken voor iemand.Normaal gezien alles verkocht. (Volgens de bron).
Ik ben net mediamarkt Hasselt gepasseerd. Ben dan even gestopt. Daar hadden ze er 15 gehad vandaag maar ze waren al weg. Ben ook eens gestopt in de lokale Game Mania hier. Die hadden al een maand geen leveringen gehadEnkel in brugge of in andere mediamarkten ook?
Je kan toch moelijk van de mensen verwachten dat ze overal elke winkel gaan afschuimen?

Er staat binnen de 14 dagen met kasticket in gesloten verpakking…Tuurlijk kunnen ze een ruil weigeren.
In zo'n geval denk ik dat het om de volledige bundel gaat. Geen idee eigenlijk hierbij. Kunt maar proberen natuurlijk.Er staat binnen de 14 dagen met kasticket in gesloten verpakking…
Staat niet vermeld op het kasticket…ik ga inderdaad gewoon proberen.In zo'n geval denk ik dat het om de volledige bundel gaat. Geen idee eigenlijk hierbij. Kunt maar proberen natuurlijk.
Ik ben inderdaad geplooid ja…Toen de dame mijn ps5 ging halen en de mensen rondom mij het doorhadden stond er weer een serieuze rij aan te schuiven voor een ps5.Heb je die uiteindelijk gekocht @Slayer_Kev666
Ik ben inderdaad geplooid ja…Toen de dame mijn ps5 ging halen en de mensen rondom mij het doorhadden stond er weer een serieuze rij aan te schuiven voor een ps5.