Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acheter des consoles, jeux et accessoires PlayStation® | PlayStation® (Belgique)
Commandez vos nouveaux jeux, accessoires ou consoles Sony PlayStation directement sur PlayStation. Découvrez les consoles, jeux et accessoires PS5 et PS4.psdirect-queue.playstation.com
Nieuwe kans vandaag, om 11u30 start de queue
.Mediamarkt heeft toch ok bundels. En "verplichte" omnium gewoon weigeren.springt weer naar 24u net als gisteren zzzzz.
Ik ben dus ook op zoek naar een disc versie.
Wil niet toegeven aan die mediamarkt scam maar ga wel moeten vrees ik![]()

Zou ik niet zo zeker van zijn.Ik heb de indruk dat iedereen nu een PS5 aan het zoeken is door de kerstperiode. Vermoedelijk zal volgende Q1 2022 wat makkelijker gaan.
domme vraag maar is die site wel legit?Acheter des consoles, jeux et accessoires PlayStation® | PlayStation® (Belgique)
Commandez vos nouveaux jeux, accessoires ou consoles Sony PlayStation directement sur PlayStation. Découvrez les consoles, jeux et accessoires PS5 et PS4.psdirect-queue.playstation.com
Nieuwe kans vandaag, om 11u30 start de queue
Ik ben voor deze bundel geplooid. Het enige dat ik niet nodig heb uit de bundel is de headset, al de rest was er toch gekomen. Als ik op Facebook en 2dehands kijk staat het daar wel al vol met van die headsets, dus ik vrees dat ik er niet vanaf ga geraken.Iemand vandaag eentje kunnen scoren bij Mediamarkt online? Was een bundel voor 796€ met Vangaurd, Pulse headset, extra controller + 12 maanden plus.