Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook! Lijkt me de enige mogelijkheid om een disc versie aan retailprijs te krijgen zonder extra’s.Via mail uitnodiging/mogelijkheid gekregen om er maandag tussen 9 en 11 eentje bij Sony zelf te bestellen (PlayStation Direct). Wel "zo lang de voorraad strekt", iemand die weet hoe groot je kansen dan effectief zijn? Sturen ze (veel) meer uitnodiging dan ze voorraad hebben?

Die koopjes kan je met disc versie ook doen ik heb liever het goedkoopste van beide kanten.Ik heb ook een digital en als je even kan wachten op bepaalde games, kan je soms serieuze koopjes doen in de store.
Mij is het gelukt. Half uurtje op voorhand al op de link klikken .Via mail uitnodiging/mogelijkheid gekregen om er maandag tussen 9 en 11 eentje bij Sony zelf te bestellen (PlayStation Direct). Wel "zo lang de voorraad strekt", iemand die weet hoe groot je kansen dan effectief zijn? Sturen ze (veel) meer uitnodiging dan ze voorraad hebben?
Moet/kun je dan vooraf al beginnen queuen?Mij is het gelukt. Half uurtje op voorhand al op de link klikken .
Ik ben nu al aan het “queuen” maar zou geen invloed hebben. We zien wel.Moet/kun je dan vooraf al beginnen queuen?
Idem. Heb ook zo een uitnodiging gehad. Is aan het aftellen. Ben benieuwd. Hoop dat het lukt en anders is het nog maar zoIk ben nu al aan het “queuen” maar zou geen invloed hebben. We zien wel.

(Kon je je daar trouwens voor inschrijven ofzo om kans te maken op een uitnodiging?)Veel succes hier aan diegenen met een uitnodiging?(Kon je je daar trouwens voor inschrijven ofzo om kans te maken op een uitnodiging?)

Midden november een PS5 gekocht bij Mediamarkt Wilrijk, met de verplichte omnium.
Na het lezen van de berichten hier en op testaankoop mijn stoute schoenen aangetrokken en dit aangekaart bij Mediamarkt, daarnet mijn geld terug gekregen...(Dit zelfs buiten de 14 dagen bedenkingstermijn).
Misschien nog een tip: gelezen dat de overschot nadien voor iedereen beschikbaar wordt op https://direct.playstation.com/nl-be/ . Nadien = in dit geval: straks na 11 uur.
Kans op overschot misschien niet groot, maar eventueel door technische problemen of betaling die toch niet doorkomen.
Bij mij staat de disc-versie nog steeds als beschikbaar. Digital niet meer.