PS5 waar nog te vinden?

Digital zal interessant worden eens ze hun eigen game pass zullen hebben. Nu kun je meer voordeel doen door games 2dehands te verkopen en te kopen als je niet alles direct op release wil spelen.

FC6 2 weken na release voor de helft van de prijs kunnen kopen.

Via mail uitnodiging/mogelijkheid gekregen om er maandag tussen 9 en 11 eentje bij Sony zelf te bestellen (PlayStation Direct). Wel "zo lang de voorraad strekt", iemand die weet hoe groot je kansen dan effectief zijn? Sturen ze (veel) meer uitnodiging dan ze voorraad hebben?

Via mail uitnodiging/mogelijkheid gekregen om er maandag tussen 9 en 11 eentje bij Sony zelf te bestellen (PlayStation Direct). Wel "zo lang de voorraad strekt", iemand die weet hoe groot je kansen dan effectief zijn? Sturen ze (veel) meer uitnodiging dan ze voorraad hebben?
Ik ook! Lijkt me de enige mogelijkheid om een disc versie aan retailprijs te krijgen zonder extra’s.

Mij is het gelukt. Half uurtje op voorhand al op de link klikken .

Gelukt!

Veel succes hier aan diegenen met een uitnodiging? :clap:(Kon je je daar trouwens voor inschrijven ofzo om kans te maken op een uitnodiging?)

Ik denk dat je in ieder geval in je PSN-profiel moet aanduiden dat je geïnteresseerd bent in het ontvangen van marketing en aanbiedingen van PlayStation

Misschien nog een tip: gelezen dat de overschot nadien voor iedereen beschikbaar wordt op https://direct.playstation.com/nl-be/ . Nadien = in dit geval: straks na 11 uur.

Kans op overschot misschien niet groot, maar eventueel door technische problemen of betaling die toch niet doorkomen.

Bij mij staat de disc-versie nog steeds als beschikbaar. Digital niet meer.

Ben zelf tot aan de betaling geraakt maar kon de terug koppeling code niet ingeven. Dus zal voor later zijn
Nu zegt hij steeds :
Je kunt een console alleen kopen met de uitnodiging die rechtstreeks van PlayStation is verzonden.

Dit terwijl ik die uitnodiging heb. Tis wa geluk hebben precies
:)

Laatst bewerkt:
Midden november een PS5 gekocht bij Mediamarkt Wilrijk, met de verplichte omnium.
Na het lezen van de berichten hier en op testaankoop mijn stoute schoenen aangetrokken en dit aangekaart bij Mediamarkt, daarnet mijn geld terug gekregen...(Dit zelfs buiten de 14 dagen bedenkingstermijn).

Midden november een PS5 gekocht bij Mediamarkt Wilrijk, met de verplichte omnium.
Na het lezen van de berichten hier en op testaankoop mijn stoute schoenen aangetrokken en dit aangekaart bij Mediamarkt, daarnet mijn geld terug gekregen...(Dit zelfs buiten de 14 dagen bedenkingstermijn).

En die onnozele andere hardware en spellen? Die kunnen retouren?

Misschien nog een tip: gelezen dat de overschot nadien voor iedereen beschikbaar wordt op https://direct.playstation.com/nl-be/ . Nadien = in dit geval: straks na 11 uur.

Kans op overschot misschien niet groot, maar eventueel door technische problemen of betaling die toch niet doorkomen.

Bij mij staat de disc-versie nog steeds als beschikbaar. Digital niet meer.

Was blijkbaar om 11u30

rKLgb69.png

Terug
Bovenaan