Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel begrijpelijk, maar zelfs die pakketten gaan die scalpers ook kopen, want ook dat krijgen ze verkocht.Mij gaat het er gewoon om dat je scalpers helpt met losse consoles te verkopen ze moeten enkel hun bots instellen en de seconde dat hij online komt hebben ze er al 20 besteld voor je op de link geklikt hebt. Bundels verkopen los dit probleem voor een groot stuk op, niet online verkopen zou nog meer effect hebben. Maar ik besef ook wel dat online verkopen voor winkels het gemakkelijkste is.
.Dreamland, where dreams come true.... (of soms nietToen ik de mijne ging halen vrijdag merkte die verkoopster ook direct op van "Ah ne playstation, gij zult wel heel blij zijn nu denk"
Der stond ne andere kerel ook aan de kassa en die zijne kop was zelfs met mondmasker geld waard. Die had precies nog nooit in zijn leven een ps5 gezien en tzal nog waar geweest zijn ookKheb die doos heel goed vastgehouden op weg naar de wagen lol... Rare wereld leven we in...
)*Op de parking*Toen ik de mijne ging halen vrijdag merkte die verkoopster ook direct op van "Ah ne playstation, gij zult wel heel blij zijn nu denk"
Der stond ne andere kerel ook aan de kassa en die zijne kop was zelfs met mondmasker geld waard. Die had precies nog nooit in zijn leven een ps5 gezien en tzal nog waar geweest zijn ookKheb die doos heel goed vastgehouden op weg naar de wagen lol... Rare wereld leven we in...

Ge zou bijna denken dat zoiets enkel op de parking van de Colruyt kan gebeuren*Op de parking*
Pardon meneer, kan u mij zeggen hoe laat het is?
*Peperspray in zijn gezicht* ACHTERUIT, tis mijne pleestation![]()

Ik had nog geen account op .it (wel al op .de, .nl en .com) en moest me geen nieuw account aanmaken. Ik was wel te traag.misschien een domme vraag: ik heb een Amazon DE account, kan ik die gebruiken voor de IT?
hoop op een snelle drop bij amazon DE!! ik zit klaar![]()
misschien een domme vraag: ik heb een Amazon DE account, kan ik die gebruiken voor de IT?
hoop op een snelle drop bij amazon DE!! ik zit klaar![]()

Zijn precies al een hele tijd niet meer verschenen...Vraag me af wanneer er nog Digitals beschikbaar gaan komen.
Maar die hebben geen games....Is er een thread voor de Xbox Series X? PS5 zal niet voor dit jaar zijn denk ik. In afwachting dan een Series X zoeken...
Gewoon die telegram app downloaden en volgend kanaal toevoegenIs er een thread voor de Xbox Series X? PS5 zal niet voor dit jaar zijn denk ik. In afwachting dan een Series X zoeken...