PS5 waar nog te vinden?

Die mensen begrijpen het duidelijk verkeerd!

Het zal nog lang duren voordat er een PS5 in huis komt als het zo zit :sleep:

Suppliers to gear up for PS5 redesign
Hmm das vroeg.

Ik vraag mij ondertussen af hoeveel PS5 consoles er ondertussen in België effectief verkocht zijn sinds de launch? Dat zal toch een pak minder zijn dan de PS4 destijds op deze tijdspanne?

Heb de Dreamland drop gemist. Zouden ze morgenochtend terug een drop hebben, of is die kans verkeken.

ik denk niet dat iemand dat met zekerheid kan zeggen. Moest ik er nog 1 op de kop kunnen tikken, wordt deze hier tegen aankoopprijs aangeboden. Heb hier nog al iemand zo gelukkig kunnen maken

200% prijsstijging bedoelt ge :p
90,18% - valt toch goed mee :ROFLMAO:

/EDIT:

pic.png

:notsureifserious:

Ik vraag mij ondertussen af hoeveel PS5 consoles er ondertussen in België effectief verkocht zijn sinds de launch? Dat zal toch een pak minder zijn dan de PS4 destijds op deze tijdspanne?
Zal niet veel zijn, vorige week waren ze zo fier bij Sony dat ze 8 miljoen units hebben verkocht. 80 % van de 8 miljoen ligt bij de scalpers.

ik denk niet dat iemand dat met zekerheid kan zeggen. Moest ik er nog 1 op de kop kunnen tikken, wordt deze hier tegen aankoopprijs aangeboden. Heb hier nog al iemand zo gelukkig kunnen maken
Oh cool ik hou het in het oog. Hopelijk komen die fameuze Amazon stocks er ook door volgende week. Natuurlijk de week waneer ik geen thuiswerk heb . :crazy:

Bij ons is het voorlopig toch ook vrij stil voor wanneer de volgende leveringen op de planning staan.
Ik hoopte er deze zomer toch ergens eentje te scoren, maar momenteel zie ik dat somber in.

Zal niet veel zijn, vorige week waren ze zo fier bij Sony dat ze 8 miljoen units hebben verkocht. 80 % van de 8 miljoen ligt bij de scalpers.
Het beste dat ze kunnen doen tegen scalpers is de ps5 allemaal met een extra controller en 3 extra games verkopen. Daar geraken ze niet zo gemakkelijk vanaf want voor de games wil niemand ze boven de normale prijs betalen.
Ik vind het ook spijtig dat bijna al die winkels online blijven verkopen in plaats van met pre orders te werken.
Ik heb helaas geen tijd om constant winkels en telegram in het oog te houden.

Mijn broer en ik staan als eerste bij MM Eke, we zijn bij de volgende lading. Alleen kunnen ze niet zeggen wanneer, in het slechtste geval nog 3 maand..😅

Terug
Bovenaan