Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou inderdaad kunnen, ik heb hem enkele weken geleden gevraagd wanneer er beschikbaar zouden zijn en hij belde mij net dat hij er kon bestellen.Dat zal wel zijn omdat u neef er werkt. Heb met verscheidene mensen gepraat aan de telefoon en ze mogen geen bestellingen opnemen voordat die consoles fysiek in bezit zijn in het depot. Heel belachelijk maar dat kreeg ik altijd te horen.
Beschikbaar als in via de website, of hoe moeten we dat zien?Zou inderdaad kunnen, ik heb hem enkele weken geleden gevraagd wanneer er beschikbaar zouden zijn en hij belde mij net dat hij er kon bestellen.
Inderdaad maar dwaas dat het "niet mag". Kans is er wel dat er morgen terug enkele beschikbaar zullen zijn.
Ja, stock gaf 500 exemplaren aan vandaag die momenteel niet op de website staan. Dus veronderstelling is dat er morgen? terug enkele beschikbaar gaan zijn via de webshop.Beschikbaar als in via de website, of hoe moeten we dat zien?
Net eentje besteld voor een collega.Nu beschikbaar op dreamland site![]()
Om 4.00 am ?Nu beschikbaar op dreamland site![]()

Ik heb al verschillende zaken gelezen in die Telegram groepen vol Hollanders en op tweakers, ik weet niet wat allemaal waar is, maar dit komt altijd terug :Om 08:04 werkte dat trucje al niet meer...![]()
Top!jup. Was gisterenavond niet zichtbaar op de site. Maar op aanraden van @Shivte deze ochtend eens gechecked (heb toch de de vroege) en kon hem nu wel toevoegen aan m’n winkelmand. Tot 2 keer toe zelfs![]()

Ik heb evengoed betalen bij afhalen... Ik maak me weinig zorgen dat als je er één kan bestellen er wel degelijk één beschikbaar is in het magazijn. Geen risico´s nemen met ook nog eens het betalingsprocess te doorlopen haha. Gewoon zo snel mogelijk finaliseren die handel :´) De mijne zou normaal gezien vandaag in mijn afhaalpunt terrecht moeten komen dus we zullen zienAnyway, zijn allemaal veel veronderstellingen, ik weet het, en niemand heeft echt de tijd en goesting om hele tijd te zitten refreshen zonder garantie op succes. Ik hou jullie wel op de hoogte of ik vandaag of in de loop van volgende week bericht krijg dat het order geannuleerd is. Ergens ga ik daar wel van uiuit.

Hij staat nu nog wel zichtbaar op de site, maar bestellen lukt uiteraard niet meer. Dan maar een vroege wekker zetten zeker...
Ochtendstond heeft PS5 in de mondToch wel grappig dat men moet opstaan voor zelfs de kippen wakker zijn, om een console te kunnen bemachtigen.