Daar staat ook dit: Soms wordt onder ochtend de tijdsperiode van 0 tot 12 uur verstaan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar staat ook dit: Soms wordt onder ochtend de tijdsperiode van 0 tot 12 uur verstaan.

Wat cool ben jij!
Bloemen noch kransen!Wat cool ben jij!
200% prijsstijging bedoelt geBloemen noch kransen!
Producten | ActievandeDag
De leukste gadgets en producten met korting. Waar ga jij voor vandaag?www.actievandedag.nl
Wie zijn kans wil wagen - momenteel met 5% korting!

Heb de Dreamland drop gemist. Zouden ze morgenochtend terug een drop hebben, of is die kans verkeken.
90,18% - valt toch goed mee200% prijsstijging bedoelt ge![]()

Zal niet veel zijn, vorige week waren ze zo fier bij Sony dat ze 8 miljoen units hebben verkocht. 80 % van de 8 miljoen ligt bij de scalpers.Ik vraag mij ondertussen af hoeveel PS5 consoles er ondertussen in België effectief verkocht zijn sinds de launch? Dat zal toch een pak minder zijn dan de PS4 destijds op deze tijdspanne?
Oh cool ik hou het in het oog. Hopelijk komen die fameuze Amazon stocks er ook door volgende week. Natuurlijk de week waneer ik geen thuiswerk heb .ik denk niet dat iemand dat met zekerheid kan zeggen. Moest ik er nog 1 op de kop kunnen tikken, wordt deze hier tegen aankoopprijs aangeboden. Heb hier nog al iemand zo gelukkig kunnen maken

Het beste dat ze kunnen doen tegen scalpers is de ps5 allemaal met een extra controller en 3 extra games verkopen. Daar geraken ze niet zo gemakkelijk vanaf want voor de games wil niemand ze boven de normale prijs betalen.Zal niet veel zijn, vorige week waren ze zo fier bij Sony dat ze 8 miljoen units hebben verkocht. 80 % van de 8 miljoen ligt bij de scalpers.
In de zomer moet ge buiten spelen he.

Ha da moe wel epic geweest zijnooit zo een lanparty in een partytent gedaan met 100 ballekes overschot van de bbq![]()