Ik heb er los in de winkel in Oostende gekocht, verkocht aan 2 forumledenMeer dan een maand geleden ging MM ook ps5's los in de winkel leggen en dat op hun facebook posten, tot nu toe niks zien voorbij komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er los in de winkel in Oostende gekocht, verkocht aan 2 forumledenMeer dan een maand geleden ging MM ook ps5's los in de winkel leggen en dat op hun facebook posten, tot nu toe niks zien voorbij komen.
Het globale chiptekort (nu al door sommigen "chipageddon" genoemdAan dit tempo zie ik ze niet snel in de winkels liggen voor eind 2021
) zou vlotjes tot Q2 2022 duren volgens sommige bronnen. Het zou dus zomaar nog meer dan een jaar kunnen duren vooraleer de PS5 wijdverspreid voor losse verkoop in de rekken ligt.Bij Carrefour zitten die lijsten overvol sinds november al en ze krijgen super weinig stock, ze zijn de telefoontjes ook zat.Probeer Game Mania gewoon te vermijden.
Iedereen gaat daar gewoon naartoe, van MLG-Pro's tot casual gamers.
Beter is om naar een carrefour te gaan of Krefel ofzo. Die zullen minder exemplaren krijgen maar zullen ook geen grote wachtlijst hebben.
Ik heb zowel mijn Serie X als PS5 bij Amazon.de . Ook een goeie om in het oog te houden.
Nu nog altijd nummer 50, amaiIk sta op de lijst bij de carrefour in schoten en ben nr 50

Daar begin ik ook voor te vrezen en ik denk dat dit ook effect gaat hebben op game development. Ik denk dat geen enkele ontwikkelaar staat te springen zijn game te releasen als 3/4de van de mensen die een ps5 willen geen vinden en ze zo heel wat inkomsten mislopen.Het globale chiptekort (nu al door sommigen "chipageddon" genoemd) zou vlotjes tot Q2 2022 duren volgens sommige bronnen. Het zou dus zomaar nog meer dan een jaar kunnen duren vooraleer de PS5 wijdverspreid voor losse verkoop in de rekken ligt.
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoor.Daar begin ik ook voor te vrezen en ik denk dat dit ook effect gaat hebben op game development. Ik denk dat geen enkele ontwikkelaar staat te springen zijn game te releasen als 3/4de van de mensen die een ps5 willen geen vinden en ze zo heel wat inkomsten mislopen.
Dunno, ik zou zelf kijken naar de inkomsten die ik mogelijk misloop. Niet naar hoeveel in verhouding 8j terug xDIk denk dat dat nog wel meevalt hoor.
Er zijn volgens mij al meer PS5 exemplaren verkocht dan de PS4 in die tijdspanne. De vraag is gewoon extreem groot omdat veel mensen nu aan het gamen zijn geslagen.
Game-development zal wel wat trager lopen maar dat komt door de corona-maatregelen.
Online? En wanneer?Ik heb er éne kunnen scoren bij dreamland! Disc versie met 2 controllers bundel.FEEST!![]()
UTotaal ongegrond, maar ik verwacht een Amazon drop vandaag

Enig idee rond hoe laat dit was? Volgens mijn neef (Dreamland werknemer) komen er terug 500 online vandaag deze middag maar exact uur weet hij niet.Jep online. Stond sinds vannacht/vanmorgen ineens terug online, maar lukte nooit om hem toe te voegen tot dan vanmiddag. 1 exemplaar en dan terug uitverkocht..
Had voordien al een paar keer gebeld met dreamland aangezien ik voor 300€ waardebonnen heb en ik die offc daarvoor wou opgebruiken. Het komt er eigenlijk op neer dat naar winkels bellen geen zin heeft want het beetje ps5´s dat ze binnen krijgen is veel te weinig om te verdelen over de winkels, dus worden ze gewoon online gezet. Maja men zei mij ook dat meermaals per dag de site checken ook geen zin heeft want die wordt maar 1x refreshed en toch kon ik 1 scoren vanmiddag...
Mijne staat nu voorlopig voor levering 07/05 in mijn account.
Tussen 12 en 13u, maar de console is er nu terug afgehaald zie ik en volgens mij komt die er dan niet terug op voor 5u smorgends als men van plan is er aan te bieden. Tussen 5 en 6 krijgt de site 1 grote refresh. Maja das ook geen zekerheid ze lol. Niks is een zekerheid.. Aan de telefoon zei die werknemer dan weer dat ze voor 10 mei niks noemenswaardig meer verwachten.Enig idee rond hoe laat dit was? Volgens mijn neef (Dreamland werknemer) komen er terug 500 online vandaag deze middag maar exact uur weet hij niet.
Jup excuses. Binnenkort gok ik nog eensUinformatiegok was fout!![]()
Dat gaat altijd juist zijn, tis uiteindelijk 50% kans dat ge erop zit en iedereen weet dat 2 x 50% = 100%Jup excuses. Binnenkort gok ik nog eens
Ik heb er net 2 kunnen bestellen via mijn neef (voor mij en schoonbroer) voor af haling dinsdag. Lijkt me dan dat de winkels kunnen bestellen zodra er stock is en deze pas de dag erna online komt? Dus als je rechtreeks belt momenteel kan je kans maken..Tussen 12 en 13u, maar de console is er nu terug afgehaald zie ik en volgens mij komt die er dan niet terug op voor 5u smorgends als men van plan is er aan te bieden. Tussen 5 en 6 krijgt de site 1 grote refresh. Maja das ook geen zekerheid ze lol. Niks is een zekerheid.. Aan de telefoon zei die werknemer dan weer dat ze voor 10 mei niks noemenswaardig meer verwachten.