PS5 heeft wereldwijd dezelfde voeding hoor. Is gewoon dual voltage, zoals zowat alles tegenwoordig.En dan heb je nog geluk dat de UK ook 230V heeft want anders zou dat een probleem kunnen geven met uw PS5 hier vermoed ik..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PS5 heeft wereldwijd dezelfde voeding hoor. Is gewoon dual voltage, zoals zowat alles tegenwoordig.En dan heb je nog geluk dat de UK ook 230V heeft want anders zou dat een probleem kunnen geven met uw PS5 hier vermoed ik..
Ah ok gelukkig. Dat wist ik dus niet.. had een vermoeden dat het verschil was van gebied tot gebied.. en met die Engelsen die zijn in vrijwel alles omgekeerdPS5 heeft wereldwijd dezelfde voeding hoor. Is gewoon dual voltage, zoals zowat alles tegenwoordig.

Naar ‘t schijnt juist ene weggegaan voor +20.000 EUR zelfs.Er staan ps5’s te koop op vakantieveilingen. De prijzen zijn wel meer dan 4500€ en vanmorgen 10.000 euro![]()

Als ik binnenkort de mijnen uit mediamarkt mag gaan halen, mogen ze hem hebben voor 5000€ hoor, kwil mijn nieuw extra bakske er nog gratis bijgeven.Naar ‘t schijnt juist ene weggegaan voor +20.000 EUR zelfs.![]()

Fixed that for ye.Zijn altijd al valse accounts geweest (bots) die opbieden en de prijs richting 'winst voor de verkoper' duwen. Zo werkt Vakantieveilingen nu eenmaal. Dat HLN en andere media er de verkeerde conclusies uit trekken, is wel te verwachten.
Ook al weer weg...jezus hoeveel moeite moet ge doen voor een ps5Dreamland heeft de digital edition beschikbaar. https://www.dreamland.be/e/nl/dl/playstation-5-console-digital-edition-wit-125033

Tegen dat het ergens komt, ben je 99% van de keren al te laat.. Je moet alles al open hebben staan vrees ik. En dan nog..Ook al weer weg...jezus hoeveel moeite moet ge doen voor een ps5![]()
Klopt, enkel demonsouls en godfall. Binnenkort komt wel returnal en de nieuwe ratchet and clank. Al moet ik zeggen dat het ook leuk is om de ps4 games te kunnen spelen met betere laadtijden. Ik heb hem trouwens een paar maanden geleden kunnen bemachtigen via amazon de. Daar komen ’regelmatig’ drops binnenWel zot dat we al 6 maand op zoek zijn naar een PS5 maar ondertussen nog niet bijna iets gemist hebben qua games. Op deze manier mag de zoektocht gerust nog eens 6 maand duren.